UnderDOG
Ny medlem
Är MC-kompaniet parallellimportörer?
//A.
//A.
UnderDOG skrev:Är MC-kompaniet parallellimportörer?
//A.
Westman skrev:Hej
![]()
Kan ingen vänlig själ
SVARA på om varningslampan för hög temp (sitter i varvräknaren) lyser när man vrider nyckeln till on läget!!!!!!! Jag vill veta om den ska lysa då som t.ex tanklampan....
Det måste ju alla som har en SV kunna svara på !!!!!!!!
Santiago skrev:Ja. Köpte min hoj där. Kan rekommendera dem. Mkt bra service. Man får 10-15% rabatt på tillbehör och utrustning där också om har köpt hoj där. Jag tror att Actionsports har samma priser, vet inte så mycket mer om dem dock.
bebbe skrev:Är det någon utav er sv killar som har lite tipps ang inställningen på fjädringen på sv:n. Finns ju normalt inget att göra förutom förspänningen på bakdämparen. Fast man brukar ju alltid kunna fuska till det med lite distanser och laborera med oljemängder. Finns det någon tråd här på forumet som har tagit upp detta eller är det någon som vet om det finns någon sida på nätet som tar upp ämnet?
bebbe skrev:Är det någon utav er sv killar som har lite tipps ang inställningen på fjädringen på sv:n. Finns ju normalt inget att göra förutom förspänningen på bakdämparen. Fast man brukar ju alltid kunna fuska till det med lite distanser och laborera med oljemängder. Finns det någon tråd här på forumet som har tagit upp detta eller är det någon som vet om det finns någon sida på nätet som tar upp ämnet?
clark73 skrev:På www.svrider.com finns det hur mycket som helst om just dämpare & inställningar. väldigt många "over there" verkar byta till gsxr dämpare bak.
UnderDOG skrev:Lowside i söndags.
Eller rättare sagt, jag gjorde lowside, hojen gjorde nån trixig saltomortalgrej.
Vi studsade 55-60 meter hojen och jag.
Riktigt trasigt.
Förmodligen inlösen. Jag som gillade hojen riktigt skarpt
//Anders.
Lokke skrev:Nackdelen med det bytet är att den har för mjuk fjäder och borde va lite längre än sv's orginal dämpare, om jag inte minns fel.
clark73 skrev:Skiljer bara 0,5mm mellan SV-03,04 & GSXR-01,02 & enligt den information jag har så e fjädern hårdare än orginal iaf.
Kolla gärna in denna sida (gäller alla SVriders) http://www.kuhnco.com/SV650/SV/
här finns det mycke intressant. massor me ljudklipp av olika burkar m.m.
även beskrivningar av alla mods han har gjort.
Westman skrev:Hej
![]()
Kan ingen vänlig själ
SVARA på om varningslampan för hög temp (sitter i varvräknaren) lyser när man vrider nyckeln till on läget!!!!!!! Jag vill veta om den ska lysa då som t.ex tanklampan....
Det måste ju alla som har en SV kunna svara på !!!!!!!!
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |