Ljungqvist
Ute på en åker och åker
Lokke skrev:Tråden är död, länge leve tråden!
Vad nu?
Lokke skrev:Tråden är död, länge leve tråden!
Ljungqvist skrev:Vad nu?
Ljungqvist skrev:Har för övrigt fått på en underkåpa på cykeln nu. blev riktigt fint!
Ljungqvist skrev:Har för övrigt fått på en underkåpa på cykeln nu. blev riktigt fint!
flimmer skrev:Japp så e man tillbaka igen efter ett litet uppehåll...
Nu är hojen sänkt iaf!! Lämnade in den på verkstad till slut, orkade inte fixa själv... Plockade däremot av bakskärmen i helgen och ska försöka tillverka nått eget, vill inte kapa i original...ska väl inte va såååå svårt... (har ringt runt till skrotarna, men de har ju inga) Jaja måste ju fixa till den där bakläppen på ett eller annat sätt...
Tips någon?
flimmer skrev:Japp så e man tillbaka igen efter ett litet uppehåll...
Nu är hojen sänkt iaf!! Lämnade in den på verkstad till slut, orkade inte fixa själv... Plockade däremot av bakskärmen i helgen och ska försöka tillverka nått eget, vill inte kapa i original...ska väl inte va såååå svårt... (har ringt runt till skrotarna, men de har ju inga) Jaja måste ju fixa till den där bakläppen på ett eller annat sätt...
Tips någon?
Fudpucker skrev:Jag kapar inte i originalet utan tar bort hela innerskärmen och bygger en ny batterilåda av aluminium eller liknande!
flimmer skrev:Nånting sånt har jag också tänkt göra, fast om man ändå gör en egen batterilåda så kan man ju låta den "fortsätta". Lite svårt att förklara, men min tanke är att den bara följer ramen efter batterilådan... fram till bakljuset...
Fudpucker skrev:Upp med bilder då!!!
skabe skrev:Jag har äntligen gjort slag i saken och beställt en från www.bikedesign.se och nu börjar man vela igen när ni säger att ni inte vill kapa i dom.. *suck* jag som äntligen har tagit mod till mej..
Hoppas det blir bra iaf.
Nån som har monterat en undertail beställd från dom? Är blinkerserna lagliga? (besiktning)
spaceman skrev:Men om du har en -03 modell, så kan du ju skruva loss hela dyngat bak, och behöver ju inte kapa alls...
Fudpucker skrev:Ljungqvist, har du några bilder på hur din batterilåda är byggd? Jag antar att den är modifierad den oxå!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|