Törnberg skrev:
Kan fixa en ny för 2795:- plus frakt till dig.
Hör av dig om du är intresserad.
//Anders.
Japp, nu var det min tur
Det var för ca 2v sen, när jag precis kommit igenom en skymd vänsterböj, möter jag en bil i riktigt hög fart. Självklart ligger den idioten längst ut på min sida... Det fanns inte 2cm för mig att åka på, så det blev att välja diket
.
Dessutom drar bilen vidare & de som hittar mig i diket hade tydligen ingenting att berätta för polisen. Trafikförsäkringsföreningen vägrar ge mig någon ersättning eftersom det inte finns några vittnen.
Nu vägrar dessutom försäkringsbolaget mig någon ersättning eftersom någon j*vla idiot hos dem hade kryssat i att jag skulle ha halvförsäkring / helår, istället för tvärt om..
Nu är det bara att börja leta efter billiga delar.
*Kåpa, kåpglas, en blinkers, bakljus, plasten bakom dynan, förmodligen en ny kylare och jhar jag riktig otur är gaffeln sned...
F**N.
Just nu känns det skönt att jag inte skadade mig något allvarligt, men det retar mig att det förmodligen inte blir något mer åkande i sommar...
[Inte änns 100-mila servicen hann jag med...]
Tur att jag har världens bästa storebror iaf.
För nu i helgen som var tjatade han iväg mig på svinträffen (på hans TL1000s) & det fick ju tankarna att hamna på
istället
Så, om ni hittar någonstans där jag kan hitta prisvärda delar till min hoj, tveka inte, Hör av er!
//Gerry