2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
Någon som vet om sv650 05 finns i silver...har reserverat en 03 men det skiljer bara 5000 i pris upp till 05 men har inte sett att de görs i silver
Last edited:
2fast4hjo skrev:Någon som vet om sv650 05 finns i silver...har reserverat en 03 men det skiljer bara 5000 i pris upp till 05 men har inte sett att de gör i silver
Gerry skrev:Jag har inte sett någon 05:a i silver.. tyvärr.
Det skulle nog kunna bli rätt snyggt tillsammans med den svarta ramen (som jag för övrigt är glad att jag inte har).
Det verkar ju vara blå eller röd som gäller.
Om du tar 05an får du ju svarta fälgar = lätt att fuska när man tvättar utan att det gör något!!
//Gerry
05:an finns ju i svart, köp!2fast4hjo skrev:ska kolla med kompaniet idag om det finns möjlighet att importera en silver 05..
O5rna finns även i gult...men nja....
03 som är reserverad är extrautrustad och så bjuder de på 1800 milservicen och sänkningssatsen samt ett bra pris på skorna jag ska köpa
Jag har en 03 silver, har inte sett 05:an tyvärr.2fast4hjo skrev:Någon som vet om sv650 05 finns i silver...har reserverat en 03 men det skiljer bara 5000 i pris upp till 05 men har inte sett att de görs i silver
hellla skrev:Krängde på ett Pilot Road bak igår och satan vilken skillnad det blev. Nu när däcket biter bättre i asfalten blev det busenkelt att slanga!
Btw, hur högt är balansläget? Jag har testat att gå så pass högt att jag inte ser framåt sittandes men hittar ingen balans ändå. Vill ju kunna åka längre.
Dreas skrev:Hej hej
Är det någon har som vet om det är möjligt att knäskrapa med en Sv650? jag har bara försökt lite men eftersom jag har Goretex och inga puckar så är det lite jobbigt. Själv tycker jag att anståndet mellan mitt knä och vägen är stort fast jag har ett bra nedlägg. Visseligen har jag skrapat i toppen på foten någon gång. men aldrig knät.
Tar ni hjälp av armbågen i tanken eller hur gör ni för att bryta ner fanskapet? TIPS!!
hellla skrev:05:an finns ju i svart, köp!
http://www.suzukisa.co.za/downloads/SV650-2.jpg
hellla skrev:De äldre modellerna finns ju också i svart... http://www.bikeweb.com/images/img_1165b-374.jpg]
Skiter björnen i skogen?Dreas skrev:Hej hej
Är det någon har som vet om det är möjligt att knäskrapa med en Sv650? jag har bara försökt lite men eftersom jag har Goretex och inga puckar så är det lite jobbigt. Själv tycker jag att anståndet mellan mitt knä och vägen är stort fast jag har ett bra nedlägg. Visseligen har jag skrapat i toppen på foten någon gång. men aldrig knät.
Tar ni hjälp av armbågen i tanken eller hur gör ni för att bryta ner fanskapet? TIPS!!
Dreas skrev:Hur gör du när du slangar på SV'n? koppling eller stuts metoden?
2fast4hjo skrev:Hur är det med 05rna...har alla svart ram ...är det någon här som har en 05 så kan ni väl lägga upp bilder
Mc-kompaniet har en röd och blå inne för 59900 men de har en veckas semesterstängt nu så tuvärr kan jag inte se dem "live" om inte KoRn har specialöppet då vi får vårat slip on levererat nästa vecka..
Själv brukar jag hålla i styret när jag svänger...(armbågen i tanken ). har man bara en skaplig kurva med bra beläggning och sikt är det väl bara att köra lagom fort, sätta sig lite till vänster på sadeln(i en vänster kurva) lägga ner och vinkla ut knät, vips så har du ett knäskrap. Ett tips kan ju vara att inte testa på kalla däck...Dreas skrev:Hej hej
...Tar ni hjälp av armbågen i tanken eller hur gör ni för att bryta ner fanskapet? TIPS!!
Pluto skrev:Skiter björnen i skogen?
johanp skrev:Har ni läst senaste allt om mc? innehåller ett begtest av sv650s och det går t.ex. att läsa att sv'n är populär bland nybörjare och busåkare för att det är så lätt att slanga med den?!?!?!?!?!?!?! visst går den upp på ettan om man gasar på lite, men lätt att slanga är väl att ta i lite...
hellla skrev:...jag tycker inte den var allt för lätt att lära sig slanga med...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|