Vet du om de brukar ha hemma eller hur lång tid det kan ta att få hem?johanp skrev:Din MC, Ava och Mc Varuhuset har, tror att det är powerbronze, kostar 1100kr
Vet du om de brukar ha hemma eller hur lång tid det kan ta att få hem?johanp skrev:Din MC, Ava och Mc Varuhuset har, tror att det är powerbronze, kostar 1100kr
Gjorde min 2400-milaservice på en mc-butik i Västerås. Dom tog ca 2300 MED delar (om jag minns rätt). Dom var bra mycket billigare än butikerna i Sthlm.spok skrev:Är det Sthlm så kostar det 2300 utan delar på AVA.
Swedish Viper skrev:81 cm är min -00. Sen sjunker den väl några till när man sitter på den.
testa samma typ av mjuka metall ring som sitter orginal i delningen efter katten och en slangklämma på utsidankihlen skrev:Ni som har slip on monterat på era SV, har ni tätat era skarvar på något sätt?? I så fall, har ni något medel att rekomendera? De jag har sett är sånt som stelnar, men jag vill kunna ta i sär det enkelt igen..
johanp skrev:testa samma typ av mjuka metall ring som sitter orginal i delningen efter katten och en slangklämma på utsidan
kihlen skrev:ja vet inte vad du menar riktigt.. röret är trätt över det avkapade och åtraget med en klamma, men det lyckas ändå pysa ut lite avgaser...
I instruktionen stod det att man skulle täta med någon sorts "högtemperatur tålig koppar silikon" eller nått liknande.. Va?? Inte för att det har någon större betydelse men ändå...
spok skrev:la in lite bilder på underslipombyggnad på http://www.ormetkryper.com/ om nån ny vill se hur s-racings underslip passar. blev skapligt tycker jag.
kihlen skrev:Ni som har slip on monterat på era SV, har ni tätat era skarvar på något sätt?? I så fall, har ni något medel att rekomendera? De jag har sett är sånt som stelnar, men jag vill kunna ta i sär det enkelt igen..
spok skrev:la in lite bilder på underslipombyggnad på http://www.ormetkryper.com/ om nån ny vill se hur s-racings underslip passar. blev skapligt tycker jag.
Swedish Viper skrev:Det enda jag gjorde när jag satte på mitt Arrows var att ha lite avgastätpasta på skarven vid bakre cylinderns klamma och den från främre.
Där jag kapade originalt har jag ingenting. Fick trä det nya röret i det kapade men jäddrar vad trångt det var. Fick ta och slå i det med en klubba och träbit, så nu sitter det inne i orignalet och mellan det där perforerade innerröret. Fjädern som monterades fick jag sträcka ut som attans för att nå fram till där den skulle fästas. Verkar vara rätt tätt för ser inga sotstrimmor eller så vid skarven. sliponet är också bara påträtt och fastsatt med fjäder. Blev nog bra för handalren jag köpte det av tyckte det såg bra ut sen.
flierman skrev:Hej svejs SV-tråden
2)Det finns en fläkt bakom kylaren, när och hur fungerar denna då jag aldrig ser den gå?
Min fläkt slår på när jag fiskör på 30-sträckor och utomhustemperaturen är över 20 grader.Swedish Viper skrev:Enligt min Clymerbok så ska fläkten gå på vid 96C och slå av vid 91C men ut och kör en het dag som nu och kör lite hårdare på slutet. Väl hemkommen låter du den stå på en 5 min. Gasa lite och lyssna på det underbara ljudet så kommer fläkten snart på. Så gjorde jag här om dagen och det är enda gången fläkten gått igång för mig som jag märkt.
Neb Jones skrev:Det knäpper till i styrhuvudet när jag bromsar med frambromsen. Nåt lager som kan vara slut?
DeeA skrev:WestW: jag kör 180/55-17" Avon på min SV -00
tycker hojen blev stabilare än innan, men det är
inte riktigt bra.. pga fälgen är på gränsen till för smal så
det blir lite päron form på däcket men men jag är mycket
nöjd!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati