Gerry skrev:Nu behöver jag tips!
Jag håller på att ta bort den otroligt stora och fula stänkskärmen under bakljuset. MEN de 4 små plastklipsen som sitter på undersidan vill inte lossna.
Som jag förstått, ska man trycka piggen i mitten av dem och sen ska man kunna få loss dem.
//Gerry
spaceman skrev:Har ni kollat på suzukis egna servicemanualer som finns att ladda hem?
Jag har gjort min 600mila service med den, och tyckte den funkade fint.
Mycket utförlig om allt, och många skisser och bilder.
http://www.sv650.org/sv_manuals.htmNic skrev:Var kan man ladda hem dessa manualer???
Simppi skrev:Hmm har nog för mig att man ska trycka in den runda "pinnen" i mitten. Dom har väl tre lägen...endast i det mittersta läget så sväller den ut och låser fast sig. Då man tryckt in den så kan man ta bort den och skjuta tebax den så att "pinnen" står ut. Sen när du sätter tebax den så trycker du in pinnen till det låsta läget.
spaceman skrev:Är hyffsat säker på att den ska ut. Tryckte med en skruvmejsel innifrån har jag för mig. Jag ska ner till cykeln om nån timme, kollar upp det då..
xyx skrev:Vad får ni pröjsa i försäkring för era SV 650?
Jag går i köpetankar då jag kan få en ny SV för dryga 60k, otroligt bra pris.
Jag skickade en förfrågan till IF m.fl. tidigare i vintras, då fick jag priser från mellan 68000 och 140000 hel/hel för en SV650S -03 (!) :kocko
Är 25 år och bor i Malmö (Zon 1).
2fast4hjo skrev:Har precis köpt en sv-1000 03 till sambon (27år, står på honom) och han får ge 13000 sek hel/hel i länsförsäkringar. Olyckor längs med E20:an har bl:a dragit upp kostnaden.
Gav 70 000 för motorcykeln inklusive slip on (0mil) Mycket bra pris
Nu får det fan ta och bli vår
skabe skrev:Har du kollat upp vad försäkringen kostar på dej? Jag har tagit tjej-försäkring hos länsförsäkringar och får betala 8000:- och jag är "bara" 24 i vår.. Hoppas de inte har ändrat sej, för den är avställd nu.
Usch jag gav mycket mera för min
spaceman skrev:Pluggarna måste dras/tryckas utåt.
De är rätt vassa, så ha något att trycka med...
hedis skrev:Hej alla vår sugna!!
Är ny här på forumet, så jag tänkte prova skriva lite för att se hur det fungerar.
Gick över perkeringen till jobbet idag, helt torr och fin asfalt aaarrrrggg vad man blir sugen på att åka!!!!!
Man får väl ägna resten av vintern att modda hojjen
Tänkte slänga på ett gpr titan high. någon som har erfarenhet av det systemet?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|