Får vi se om jag blir en SV ägare i veckan
Twinsucker! hur går det med http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=97748 ?
Twinsucker! hur går det med http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=97748 ?
ja det ska nog din lokala suki suki handlare fixa hem om de inte redan har den hemma... för det finns i en sån liten flaska som finns till bilen typ.. annars hittar man sånna på www.ebay.co.ukDrMicke skrev:2166970Jag har fått en liten liten repa på cirka tre cm lång och tre millimeter bred.
Finns det färg man kan köpa och bara fylla i? så det syns lite mindre tänkte jag. Typ köpa suzuki-blå?
Stoffe skrev:1852865Håller helt med!! Jag köpet också ett Art från samma ställe i somras. Klart prisvärt och hur bra ljud som helst.
duckie skrev:2168316Ni som har ART slip-on - följer det med ett "skarvrör" så att man kan få dit originalburken sen om man skulle vilja?
Min MC låter som en moped :-(
duckie skrev:2168316Ni som har ART slip-on - följer det med ett "skarvrör" så att man kan få dit originalburken sen om man skulle vilja?
MagnusK skrev:2168371Du ska inte köra mer heller
Fudpucker skrev:2168382Köpte ART till min gamla sv och då pratade jag med dom om detta. Det följer inte med men som det lät kan dom fixa det åt dig. Ring och prata med checkray. Dom är väldigt bra att ha göra med.
Min MC låter som en fet åkgräsklippare :-(
/Krille
duckie skrev:2168432'dårå?? :-(
Tack för tipset.
En sak till jag undrar över ang slipon - om det nu blir ett fEtT ljud i hojen, blir det jobbigt att åka långt då? Liksom att höra det där dova ruuuulandet i mil efter mil. jag tänker på resor över 50 mil.
Eller åker man ifrån ljudet liksom?
Erfarenheter?
duckie skrev:En sak till jag undrar över ang slipon - om det nu blir ett fEtT ljud i hojen, blir det jobbigt att åka långt då? Liksom att höra det där dova ruuuulandet i mil efter mil. jag tänker på resor över 50 mil.
Eller åker man ifrån ljudet liksom?
Erfarenheter?
duckie skrev:2169171Ni har övertygat mig. I morgon ringer jag checkray!
Moped var det rätta ordet!! Nu har jag beställt mer vrååål till min iaf...duckie skrev:2168316Ni som har ART slip-on - följer det med ett "skarvrör" så att man kan få dit originalburken sen om man skulle vilja?
duckie skrev:2170496De var slut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vad ska jag nu ta mej till???
Var kan jag köpa ett hyfsat billigt slipon!?!?!?!?!?
:grina
Ankan_84 skrev:2169399Någon som vet va en ny backspegel och en ny bromspedal kostar??
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|