Svammeldax!

Status
Ej öppen för fler svar.

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Jag fick ett lustigt infall idag och köpte mig en Cbr 929'a såg en annons när jag satt och slösurfade på jobbet. Åkte upp 20mil betalde och åkte hem.... :kocko

Kom precis hem från så det har iallafall blivigt några mil idag. Det var faktiskt en positiv överaskning men det kräver nog lite för att få den lika skön som duccen. Tanken är väll att jag ska bygga racer av den....

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
DumDum skrev:
<Besservisser mode on>

En bult är tvärt emot vad många tror inte en skruv med sexkantskalle utan en bult är en skruv ihopskruvad med en mutter och en bricka mellan, ett bultförband.

Skruv+bricka+mutter=bult.
>besservissermode off<
Så bult & bultförband skulle vara samma sak?
Varför har man 2 namn på samma sak i så fall? :7peta

:tungan

YaZ

Gelehallon
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Neppz
Klockan ringde 07:00, Gick upp, funderade på vilka lektioner jag hade på morgonen. Gick sen och la mig igen. Vaknade till vid 11 igen, gjorde mig i ordning och gick till skolan. Satt och spelade lite med klasskamraterna (sista veckorna är bästa tiden) gick hem igen klockan 13. Sov lite middag, sen har jag inte gjort så mycket mer..

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Macho Woman skrev:
Men orka. Ni tänker för mycket allihopa. Lev bara. Kör på ditt och funkar det inte ihop med någon annans så styr åt något annat håll. Simpelt!

Jag önskar att mina hormoner var så enkla att ställa om...

Kort kan man säga att det är skit med alltihop, tyvärr funkar inte alkohol som lösning på problemet för jämnan, så jag började träna istället, skiteffektivt... Man är för trött för att orka bry sig, man går ned i vikt och storschan börjar titta åt mitt håll... fast det har inte gett utdelning ännu, och så många gånger man brännt sig och kammat noll så är det bara att inse att sådana där saker är för någon annan och inte för mig... nu blir det till att försöka skaffa skinnställ så jag får åka lite ZX6R någon dag... tyvärr är man pank i CSN-fickan och lönen dimper inte in förrns i slutet av Juli...

sådär, då fick jag gråta av mig lite jag med...

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Swedie skrev:
Jo, du är samma "ras" . Död åt kvinnosläktet. :rofl

Hörruduru... :fatta!
Tror nog att du tycker att vi tjejer är rätt trevliga att ha ibland :tuttar ...bara det att du inte vågar erkänna det! Du vill inte förstöra din hårda, tuffa image!;)

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Ghost skrev:
Så bult & bultförband skulle vara samma sak?
Varför har man 2 namn på samma sak i så fall? :7peta

:tungan

Ett bultförband blir det när du skruvar ihop t.ex. två plåtar mellan skruven, brickan och muttern. utan någonting emellan så är det bara en bult.

Så, nu har jag varit skitviktig nog för idag. Godnatt.

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Pluggade fram till kl: 04:45, skjutsade hem polaren, Flumma runt lite i lägenheten innan jag gick o la mig kl 06:00 blir väckt kl 06:47 av Mavve som ringer o tigger skjuts sen vart det upp kl 08:00 och iväg till skolan! sen ut o köra hoj i 5timmar utan att ha käkat på 24h ...kände mig faktiskt pigg :va

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Pillis skrev:
Tror nog att du tycker att vi tjejer är rätt trevliga att ha ibland :tuttar ...bara det att du inte vågar erkänna det! Du vill inte förstöra din hårda, tuffa image!;)

Problemet är att komma till ett tillfälle med :tuttar och eftersom tidningar och kompisar talar om precis hur lätt det är med det hela och vilka tips som ger bättre orgasmer så blir man hård och tycker livet är orättvist, tjejer är skit och så vidare...

Jag har ett tips för att få bättre orgasmer!! Skaffa en partner...

men det var ju inte så lätt har det visat sig...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Pillis skrev:
nä, tjejer gör bara tvärtemot vad man tror. Och de skickar signaler som feltolkas väldigt lätt. Så är'e!

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Swedie skrev:
nä, tjejer gör bara tvärtemot vad man tror. Och de skickar signaler som feltolkas väldigt lätt. Så är'e!

Nu snackar du ju om killar! :va

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
kajlyl skrev:
Pluggade fram till kl: 04:45, skjutsade hem polaren, Flumma runt lite i lägenheten innan jag gick o la mig kl 06:00 blir väckt kl 06:47 av Mavve som ringer o tigger skjuts sen vart det upp kl 08:00 och iväg till skolan! sen ut o köra hoj i 5timmar utan att ha käkat på 24h ...kände mig faktiskt pigg :va

Visst, utan att käka.. Men vad hade du rökt? :tungan

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
CalleE skrev:
Jag har ett tips för att få bättre orgasmer!! Skaffa en partner...

men det var ju inte så lätt har det visat sig...

Sex är skönt men man får sådan träningsvärk i armen

MC-Gurra

Ad omnia paratus
Gick med
9 Oct 2003
Hoj
Yamaha R1.-02 + KTM 640 -02
DumDum skrev:
<Besservisser mode on>

En bult är tvärt emot vad många tror inte en skruv med sexkantskalle utan en bult är en skruv ihopskruvad med en mutter och en bricka mellan, ett bultförband.

Skruv+bricka+mutter=bult.
>besservissermode off<

Appropå besserwisser mode

En bult har inga gängor, rent tekniskt sett heter allt som har gängor skruv oavsett hur skallen ser ut och hur stor skruven är. En bult är typ en slät pinne med en skalle och någon form av låsning typ låssprint el. dyl.

Skruv+bricka+mutter=skruvförband

men solen går upp i morrn ändå :tummenupp

nog besserwissrat för idag :)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Kan inte ni alla som har sex på egen hand liksom get together med andra likasinnade här på forumet o få det överstökat? :tummenupp

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Kan inte ni alla som har sex på egen hand liksom get together med andra likasinnade här på forumet o få det överstökat? :tummenupp

Bra förslag! BB is the matchmaker...

tyvärr tror jag vi är för många hormonstinna kåtbockar här och få suggor...

Men så kan det bli...

"Med en så gammal bock som jag och ett lammkött som du kan det inte bli annat än fårskalle!" :clown

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Swedie skrev:

Menar du att du övertolkar saker eller att du är feg och inte vågar ta tag i det när någon flirtar med dig? I båda fallen ligger ju felet hos dig. (Ooops, bannad... :brinnerup )

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Bikerbitch skrev:

Fan gumman, man kunde tro att du hade läst våra tankar!! Vi diskuterade just det där igår... Eller typ; vi hade en idé för att locka fler åskådare till SM:en, orgier bland publiken?? va??
Det var väl en fin idé? :lol

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Im doctor love. Har iallafall fixat ihop ett par här på forumet :rock

IDAG DEN 3 JUNI FIRAR JAG ÅRSDAGEN AV MITT MCKÖRKORT! :rock :rock :rock

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Då firar jag årsdagen av nåt mycket hemskare :rofl

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...