Svammeldax!

Status
Ej öppen för fler svar.

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Gick upp 04:00 som vanligt.
Tog en macka med cognacsmedwurst (fina grejer det).
Kom till jobbet vid 05:20.
Drog igång datorn, hällde upp en kopp kaffe, satte mig i stolen och smiskade på lite morgonmusik på winampen (denna morgon blev det Moderat Likvidation).
C:a 15 koppar kaffe senare så blev det dags att åka hem vid 14:30.
Åkte hem till mamma, bar upp en slipmaskin och tog ett par koppar kaffe till och nu är jag hemma. Ska till syrran om ett par timmar och fira hennes dotter som fyller 11 idag och sen blir det lagom att åka hem och gå o lägga sig vid 20:30.

Haft en rätt bra dag. Regnat lite, men eftersom jag ändå inte hade orkat åka nån hoj så har det inte varit någon katastrof. Det blir ju behaglig luft när det har regnat.

Ljungqvist

Ute på en åker och åker
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
TL1000R + KTM 250exc
Vakna 07:40 tog en dusch och sprang till jobbet. Satt och jobba fram till tolvtiden då det var dax för lunch. började knalla hemmåt, träffar frisören som jag klipper mig hos (känner honom väl) Han berättar att det är någon som glömt av sin bokning så han har inte så mycket att göra.

Fick då infallet att han då kunde klippa mig! Sagt och gjort kl 12:45 var man nyklipt och fin och redo att börja jobba igen. Lunchen fick bli en Big mac & Co. Klockan 13:10 var jag tillbaka på jobbet och tog en kopp kaffe och börja där jag sluta....Tiden går

Kl 15:42 kommer Emma in och ger mig en mapp med startlistan för helgens SM tävling mm. Ska bli en helsida i SLA (tidning) blir najsigt värre! Hoppas det är bra väder och att det kommer mycket flk nu bara!

Tjo o shim nu ska jag spela lite trummor och ta en kaffe!

:)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag har meckat hoj, varje dag i 3 månader. Tror jag... kanske nån dag jag inte gjort det. Börjar fundera på vad jag egentligen sysslar med.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Jonne_boy skrev:
sov 14,5 timme inatt
blev lite mycket festande mellan måndag och tisdag, sen skola och allt sånt igår.
sen sov man!

Annars tvättat bilen och kört runt på en skitsöt tjej med kryckor!

Nice knäskrap på bilden, är det du? :va

MikkE

Guest
igår var det studentfest. jag och min arbetskamrat som har flörtat et bra tag nu är typ tillsammans nu :) känns JÄÄÄÄVLIGT bra!!!

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07
I måndags började mina långsamma wheelisar bli RIKTIGT BRA :D Drar upp den på tvåan o håller den på balans läget o rullar fram... Har även lärt mig o svänga oxå :yoparty (när jag slangar alltså....) Det e så jävla kul att man äntligen kommit så långt att man kan känna sig stolt!!! Nu e det inte vägen som bestämmer hur långt jag kan köra utan TIDEN!!! Jag e orolig för oljan :va För länge i hög vinkel = inge bra... Glad ihågen så gjorde jag ngt dummt. O nu står hojen nedplockad på en verkstad med (antagligen...) dyra motor kostnader att vänta på... *SUCK* Nu när allt äntligen har lossnat...

.../Yoshi

Snake

Nu på fyra hjul och 1/4 av effekten...
Gick med
1 Nov 2003
Hoj
vw-buss tilldenna sommar...
Imorron öppnar vi utebadet........ Mycket :tuttar å :arsele ....
Hurra!!! :banana

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
MikkE skrev:
igår var det studentfest. jag och min arbetskamrat som har flörtat et bra tag nu är typ tillsammans nu :) känns JÄÄÄÄVLIGT bra!!!

Starkt jobbat! :tummenupp

Ta med o visa upp nästa gång du kommer till storstan..;)

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07
Swedie skrev:
Yoshi, lyssna efter markanta missljud...

YES... det var det som fick mig o åka till verkstan. Den TICKADE väldigt högt o gick orent på tomgång... Felet e ventilknastre på en ventil har hoppat loss o satt med nöd o näppe ihop fortfarande på toppen av ventilen (nära ett generalras mao) Så nya knaster o hoppas att venilen e hel så ska det vara ok igen *hoppas, hoppas* Men hur fan gör man åt olje problemet när man slangar?? Jag håller ganska hög (läs mkt högre än den normala svennson slangar på) men e väldigt orolig över att oljan inte räcker till (har mer olja än det ska vara i typ 2-5 dl mer) O om man ska se längre fram så e ju 12 o´clock ett nära intressant mål att nå...

.../Yoshi

MikkE

Guest
Brutus skrev:
Starkt jobbat! :tummenupp

Ta med o visa upp nästa gång du kommer till storstan..;)
haha.. jag bara njuter nu :):)

jag hade tänkt åka ner nån gång i mitten av juni nu till mecka. :tummenupp :fyllisar

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
MikkE skrev:
haha.. jag bara njuter nu :):)

jag hade tänkt åka ner nån gång i mitten av juni nu till mecka. :tummenupp :fyllisar

Ta inte vecka 25 bara..då är större delen av Gården MC på Lelleträff och äter grogg.

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
vtwin skrev:
Klappa möss är trevligare :tungan DET är inte dumt!

Men det är så krångligt... Mina möss bor utomhus, för det luktar så mycket annars, så jag tar bara in några av dem när jag skall mata ormarna. :hihi

Katterna finns redan i sängen... :tungan

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TLR 99
Flamma77 skrev:
Men det är så krångligt... Mina möss bor utomhus, för det luktar så mycket annars, så jag tar bara in några av dem när jag skall mata ormarna. :hihi

Ormar och grejer :eek:
Översätt katt till engelska så kan jag klappa :hihi

Och så sänkte jag nivån till botten.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Flamma77 skrev:

dags att flytta ut ur ladugården va?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati