Sveavägen just nu (20.30, 19/7)

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
Gustav O skrev:
2319271 Tanken kanske är god men diskussionerna om det här på SH får mig varje gång att tänka på en sketch i TV-programmet Lorry:
"A men vi har ju inge loookaaaal ju!"
hoho :D .

Jo, jag förstår att du får den kopplingen. Det är nästan samma sak gällande bilkörning. Farbror blåblink vet väl om någon att intresset för vissa hastigheter och körstilar väl inriktar sig för sånna som kan rasta av sig på en liten bana eller stripp ;). jaja, nu ska jag sätta mig o tjura lite över att det tar sån lång tid att få fram uppkörningstider o kaaanske jobba lite. får se om jag hinner :tummenupp

Die-hard

PigWheels
Gick med
24 Jan 2006
Hoj
ingen
hmmm

DR-Zätare skrev:
2318440 Var det inte han-som-vi-inte-får-prata-om-här? Det låter ju som något i stil med hans filmer. Och var det inte han så har jag förmodligen tyvärr uppmuntrat den stackars wannabe som gjorde det i och med detta inlägg eftersom jag liknat honom vid hans idol.

vem e killen vi inte får prata om här???
:confused: :va

Die-hard

PigWheels
Gick med
24 Jan 2006
Hoj
ingen
hehe saaant!

haha ja jag har kastat både det ena och det andra genom fönterrutan från sovrummet kl 03:30 arbetsveckor för att få dom jävlarna att sluta tokvarva utanför (öppet fönster, varma sommar kvällar) det har börjat jagas en hel del från polisens sida här i jönköping också nu.. UNDERBART! :banana

rfb skrev:
2319126 Förresten, en liten eloge, skönt att ni lagt krut på alla moppepojkar, nu är det ju tyst på nätterna så man får sova...det jagades en hel del i södertälje, det var kanon :tummenupp

Valen skrev:
2319302 Patrik. Ops, nu nämnde jag det ändå. :huvet

hehe ok.. patrik.. gött, slipper man ligga sömnlös då :va

rfb

Klor, Juice och avfettning
Gick med
22 May 2006
Hoj
YZF600 Thundercat(såld) Suzuki TL1000s -97(såld) Suzuki SuperBike (TL1000R) (såld) Husaberg FS650 Motard (såld) Aprilia 650 SuperMotard (såld) - R1, GSXR750, Aprilia RSV m.m. - allt är sålt :(
flipsyde skrev:
2319334 haha ja jag har kastat både det ena och det andra genom fönterrutan från sovrummet kl 03:30 arbetsveckor för att få dom jävlarna att sluta tokvarva utanför (öppet fönster, varma sommar kvällar) det har börjat jagas en hel del från polisens sida här i jönköping också nu.. UNDERBART! :banana

Förra sommaren väcktes min då 8-9 månaders bebis 3 gånger per natt flera gånger i veckan pga mopparna, i är är det nästan tyst...det sköna var när snuten jagade över en av parkerna nere på stan och moppekillen blir skitnödig och vänder sig om och vurpar så klart, skrattade gott åt grabben :yoparty

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
KJECOP skrev:
2318729
Varför kom du inte fram och snackade lite? Kapten Blåskägg var framme och surrade lite, sådant gillar jag och det är kul tycker jag. Blåskägg, du välkommen flera gånger.

Blåskägg=Trevlig :fakta

Bonnie skrev:
2318892
Själv gömde jag mig bakom kaptenen när ni pratade....

Hos Skägget är alla trygga :fakta

KJECOP skrev:
2318955
Ja det står någon bakom Kaptenen när vi pratade men det var svårt att se förbi honom. Hela donken försvann ju när han ställde sig framför mig... :hihi

WTF???
:rofl :rofl :rofl
Nu vet jag inte hur mycket speglar ni har på station Kjelle, men du lider ju inte direkt av Aneroxia själv :hihi
Nu är det fan krig din jeffla batongviftare!!!
Jag har planer för dig och din hoj nästa ons :yoparty

mkillen

Steven Segal MC
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Yamaha FZ6-N S2 -07
kan inte nån svara VAR polis mc'n vältes....?

...och hur kunde det gå till? Hade polisen gått o pissa lr? :confused:

Hur klarade sig hojjen?.....hur mkt skattepengar kostade det o laga? :mad:

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Att folk busar och kör som svin i stan kommer inte att sluta, har alltid funnits där så länge det funnits motorfordon. Och det kommer alltid finnas så länge motorfordonen finns kvar på vår jord. En del super andra knarkar.. en del hoppar basejump andra "jävlas" med lagens långa arm.. beroende kallas det.. kickar.

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
mkillen skrev:
2319624 kan inte nån svara VAR polis mc'n vältes....?

...och hur kunde det gå till? Hade polisen gått o pissa lr? :confused:

Hur klarade sig hojjen?.....hur mkt skattepengar kostade det o laga? :mad:

17000:- enligt polisen jag pratade med.
Fick ett inbetalningskort på plats.. :gnissla

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Kapten Blåskägg skrev:
2319612 Nu är det fan krig din jeffla batongviftare!!!

Kan du inte bara olla bumsen den här gången skägget? Som din kamrat vet jag inte om jag kan stå bakom det här polishojsvältandet...
/J

KJECOP

Guest
Kapten Blåskägg skrev:
2319612 Blåskägg=Trevlig :fakta

Hos Skägget är alla trygga :fakta

WTF???
:rofl :rofl :rofl
Nu vet jag inte hur mycket speglar ni har på station Kjelle, men du lider ju inte direkt av Aneroxia själv :hihi
Nu är det fan krig din jeffla batongviftare!!!
Nej anorexia lider jag jag inte av...

Och sen säger jag bara:

Nej!!! Inte krig!!! Förlåt förlåt förlåt.... Snälla snälla Kapten Blåskägg!!! Gör oss
inte illa!!! Jag ber dig.... :Bugar

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
vad händer egentligen om nån galning i en volvo v70 springer ut o sabbar en snutbil, kanske eldar upp den, bara sådär. blir det "hämdaktion" på alla volvos i området då lr?

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Jörgen Karlsson skrev:
2319660 Kan du inte bara olla bumsen den här gången skägget? Som din kamrat vet jag inte om jag kan stå bakom det här polishojsvältandet...
/J

:rofl
Du är sjuk Jörgen, som din kamrat måste jag be dig söka vård :hihi
Nej men seriöst, jag ska inte välta fler polishojar :gnissla
Kjelle kommer få förbruka 8 flaskor flytande hårdvax innan han fått väck mina ollonavtryck.

KJECOP skrev:
2319729 Nej anorexia lider jag jag inte av...

Och sen säger jag bara:

Nej!!! Inte krig!!! Förlåt förlåt förlåt.... Snälla snälla Kapten Blåskägg!!! Gör oss
inte illa!!! Jag ber dig.... :Bugar

Haha, visste väl att det skulle bita :lol
Hade jag vart i dina kläder hade jag stått nära min hoj på ons :hihi

Seriöst, vill bara instämma i berömmet....bra mycket bättre att du står på Donkensidan och surrar lite med gubbarna :tummenupp

Last edited:

Thure

Tjoo tjoo
Gick med
30 Jan 2006
Hoj
Kawasaki zx10r 04
Känns skönt man va tvungen att jobba igår :hihi

Men seriöst om *host* polisen *host* fixxa en typ blackraceMC variant på onsdagar vore trevligt.. slipper man kanske åka till skogis och köra stel som en pinne för man är livrädd att man ska åka 10km/h för fort...

Nu ältar jag säkert gammalt som redan påpekats 10000ggr men jag gör det iaf! :tungan

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Sumobrottning!

KJECOP skrev:
2319729 Nej anorexia lider jag jag inte av...

Och sen säger jag bara:

inte illa!!! Jag ber dig....

Qoute:ps blåskägg, Kjecop säger att är du större än Macdonalds men det var tydligen inget olagligt, :confused: Kolla Sveavägen tråden...... --------------------------------------------------------------------------------
Senast ändrad av ladbol : Idag kl 20:46.

Jag har startat ett krig :smasha :gnissla :rofl

Fight! Fight! Fight! :banana

Är juh ovanligt med Sumobrottning i Sverige så detta ska bli intressant :hihi

Känns lite som Palestina-Israel konflikten dock i styrke förhållande KJECOP har väll en så där ca 17800 fler kompadres om du kapten har cirka 200 :confused: :näsblod

Kaptenblå skägg= :skrämd

Men det var lugn Kapten jag backar upp dig : :yoparty

Ca 200 m därifrån maskerad till :tomten så klart :hej

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ja jag får instämma i berömmet jag med. Kjelles sammanlagda förtroendekapital tycks mig högre än någon annan enskild polis jag hört sporthojare tala om de senaste åren. Det är sannolikt inte lätt att förvalta och göra ngt av ett sådant kapital inför en så kulört och brokig skara som tex skogis/donken/tyresöfolket-består av. Men det är helt klart en förutsättning om man ska komma någon vart tycker jag. Bättre att övertyga än bekämpa.
/J

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Nursey skrev:
2318827 Jag tyckte du gjorde rätt :) det framgick kanske inte i mitt inlägg. Tyckte att det var HÖG fjortisnivå på det beteendet av motardföraren. Ni var tolerantare än jag hade varit :)

kjecop är en mycket sympatisk lirare, ivjf fick jag det intrycket efter det att han besökte klubben (i tjänsten none the less! :) för någon månad sedan och vi som var där hade en trivsam eftermiddag/kväll med grilla och många frågor och diskussioner... :tummenupp

Söt grimas gjorde han också när någon drog därifrån med raka/öppna Vance & Hines :hihi

Markus skrev:
2318936 Nä, vänta tills någon parkerar sin R1 i en barnvagn istället - det är väl så polisen brukar göra? (Handlingsförlamat titta på)

Bad troll, no cookie :gnissla

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
asså fy fan till polisen säger jag bara...:fatta!
När det gäller sånt här då jävlar finns det resurser,men annars som man typ såg på insider program om polisen och sånt när det verkligen behövs ne då går de inte...fy fan säger jag bara!!!

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept