BostonGurka
Bannad
Ja, men han begriper fortfarande inte hur det fungerar tror jag. Vilket förvisso är lite fnissigt.
Jag tror att du har lite svårt för att ignorera mig.
Ja, men han begriper fortfarande inte hur det fungerar tror jag. Vilket förvisso är lite fnissigt.
Jävla SH för jag var också tvungen att läsa dem pga den här tråden, dock lånade jag böckerna av svärföräldrarna.Tack Markus!
Jag hade aldrig hört talas om Stieg Larsson när jag såg den här tråden. Din välartikulerade beskrivning av Stickans uselhet gjorde att jag stolpade iväg till närmaste bokhandel (Coop för övrigt) och inhandlade samtliga tre böcker av den gode Larsson. Läste ut den sista i morse. För att använda ditt favvouttryck, fyfan! Vad bra de var! Lisbeth rockar. Min nya idol.
Jävla SH för jag var också tvungen att läsa dem pga den här tråden
Jag var också tvungen att kolla in dom
Som sagt Lisbeth rockar
Tack Markus!
Jag hade aldrig hört talas om Stieg Larsson när jag såg den här tråden. Din välartikulerade beskrivning av Stickans uselhet gjorde att jag stolpade iväg till närmaste bokhandel (Coop för övrigt) och inhandlade samtliga tre böcker av den gode Larsson. Läste ut den sista i morse. För att använda ditt favvouttryck, fyfan! Vad bra de var! Lisbeth rockar. Min nya idol.
Jävla SH för jag var också tvungen att läsa dem pga den här tråden, dock lånade jag böckerna av svärföräldrarna.
Tycker den första var helt ok.
Lökigast måste dock vara hans MAC - onani.
KGK skrev:Jag var också tvungen att kolla in dom
Som sagt Lisbeth rockar
Har hon stora tuttar?
Det är ju ingen stor litteratur men det funkar som tidsfördriv. Han skriver verkligen som en journalist.
Nej, det här kan för fan inte vara sant.
Minst en av er ljuger. I helvete att ni tog min recension som ett uttryck av förvirring och handlade tvärtemot mitt syfte.
Det här händer bara inte.
Jag hatar jävla Wiehe look a like.
fy fan fy fan fy fan upphöjt till tretusentriljoner
Nä men hon spöar upp ryska agenter
Har du inte läst tvåan och trean än, tycker jag absolut att du skall göra det.
Nej det har jag inte.
Och vem fan är Stickan? Har du meknamn på kommunisten också?
Det är säkert riktigt att Stickan var kommunist, det är ju i stort sett alla journalister, så det är väl inte så mycket att hänga upp sig på.
Han var värsta sortens kommunist, infiltratör på SR och TT och sedermera propagandist med lögner som främsta signum.
På vilket sätt har Stickan ljugit förresten?
Hela Expo-fenomenet andas överdrifter, halvsanningar och osanningar. Hur kan en tidning som påstår sig bevaka extremister bortse från mer än hälften (?), eller åtminstone hälften av (vänster)extremisterna?
Det jag läst är oseriöst, läs deras artiklar om Ian Wachtmeister och man tror man läser om Hin Håle själv.
Den där stiftelsen tycks bland annat ha till syfte att bevaka antidemokratiska rörelser i Sverige och Europa. Det är faktiskt jävligt irriterande att i sådana sammanhang bortse från AFA och dylikt slödder. Som tidigare konstaterats är det politiska Sverige opportunisktiskt så det räcker, och i detta ligger tyvärr att det är okej att kritisera högerextrema ideer men inte vänsterdito.
Jag har inget emot att man hänger ut politiska extremister men de som står till vänster skall fan inte särbehandlas.
Men det behöver ju inte betyda att Stickans böcker måste bojkottas. De är ju faktiskt läsvärda.
Man blir föbannad.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |