smilfinken
Gudomlig sporthojare
Mitt hopp angående det svenska folket försvann för länge sedan. De är ju för fan idioter. Hälften har ju till och med ett IQ under medel.
Och 80% av oss tror att vi har ett IQ över medel.
Mitt hopp angående det svenska folket försvann för länge sedan. De är ju för fan idioter. Hälften har ju till och med ett IQ under medel.
– Då kunde vi med alla papper på bordet reda ut det, och det finns ingen sådan risk. Nätägaren säger att de kan ansluta dem som vill bli anslutna i Skåne och att de har kapacitet för dem som vill expandera i Skåne under de närmaste tio åren.
– Han säger att han la fram pappren på bordet och sen var det inga problem. Men det var verkligen inte det vi kom fram till. Jag antar att han försöker ge en ljus bild av läget. Det är bekymmersamt att han säger så, för att uttrycka sig försiktigt.
Men inte ALLA punkter, smartskaft.– Jag förstår inte den hårda tonen och misstänker att den åtminstone delvis bygger på ett missförstånd. Vi verkar i själva verket vara helt överens om flera punkter, säger han till Dagens Industri.
https://www.expressen.se/gt/qs/45-is-resenarer-forsorjdes-av-svenska-bidrag/
45 IS-resenärer försörjdes av svenska bidrag
Upprörande var ordet.
Det där är något som slagit mig också, det spelar ingen roll i vilket "shitholecountry" i världen ett krig eller en naturkatastrof inträffar, det finns alltid ett hundratal "svenskar" på plats.
Nu senast var det någon liten by i någon avlägsen region i Somalia.
Det får mig att undra hur många som försörjs av bidrag från Sverige som egentligen inte bor här, utan bor någon annanstans.
Om man får barnbidrag på 6 ungar så räcker det att leva på i många länder.
Får man dessutom bostadsbidrag på en bostad i Sverige man "hyr i andra hand" men inte bor i så lever man nog gott, andra bidrag är nog svårare att behålla om man inte visar upp sig på något kontor nu och då.
Svaret blir nog den klassiska, "vi har så bra koll så det behöver vi inte ens utreda".
Det där är något som slagit mig också, det spelar ingen roll i vilket "shitholecountry" i världen ett krig eller en naturkatastrof inträffar, det finns alltid ett hundratal "svenskar" på plats.
Det där är något som har förundrat fler än dig. Bara att åka till Arlanda någon vecka innan jul eller någon vecka efter nyår ger ju en god indikation om att en herrans massa folk - med svenska pass men med sitt ursprung i mellanöstern - fritt kan besöka sitt ”hemland”...Utan att de riskerar sina liv eller att någon tänker slå ihjäl dem, som de sa när de först kom till Sverige för några år sedan...
Om du bara fick välja tre svenska IS-terrorister som favoriter, vilka hade du valt då?
Eller fan, det är svårt, fem, vi säger fem, Topp fem svenska IS-terrorister!
Vilka och varför?...
Alla problem i Sverige tycker jag sammanfattas bra här.
https://www.youtube.com/watch?v=r0_KxsL9yq4&ab_channel=GillaTV
Ur ett livscykelperspektiv är ju detta lite nesligt..
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/...aftsblad-kastas-pa-soptippar-i-danmark:nyh:lp
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|