För övrigt tycker jag det ska bli skönt om centern går under så man slipper se annie jööf nåt mer.
Jag har svårt att bestämma mig för vem som retar mig mest - Annie Lööf eller Ebba Busch. Annie Lööf pratar ju precis som att hon pratar med ett femårigt barn oavsett vem hon talar till eller med. Sjukt irriterande. Ebba Busch ser ju förvisso helt OK ut och är ju faktiskt ett potentiellt fruämne - tills hon öppnar käften och spyr ur sig någon lång utläggning med en fullständigt rabiat röst som tamejfan kan skära rostfri plåt...! Jag kan inte med att lyssns på henne...!
Som jag förstått det så skiljer sig lagstiftningen åt mellan Tyskland och Sverige på ganska många punkter.
I så fall måste vi få till stånd en permanent förändring. Att Sverige ÅTERIGEN fattar kritiska beslut 24-48 timmar senare än jämförbara länder som Tyskland, Holland, Belgien, Finland och Danmark är helt enkelt inte acceptabelt.
Nu verkar det ju för en gångs skull som att Regeringen har struntat i att vänta tills tomten Tegnell har funderat klart. Ändå går det som i ultrarapid...