Guldläge för svetsarn om han kan distansera sig från det här... ”jag var felinformerad”
"Jag har varit naiv"
"...igen."
"Nu är det viktigt att vi sätter oss ner och tittar på detta i lugn och ro och gör saker och ting i rätt ordning"
(samtidigt springer människor i full panik runt i korridorna i regeringskansliet)
Paniken i korridorerna - letar alla efter de saknade vapnen?
I min profession är det vanligare att man gör rätt saker i tur och ordning med lite stuns.
Paniken i korridorerna - letar alla efter de saknade vapnen?
OM nu BRÅ´s statistik visar sig vara partiskt vinklad, och en mer "omaskerad" rapportering faktiskt kommer publiceras, tror jag att kunderna - en del av svenska folket - kommer känna sig riktigt yrvakna och fucked-up av sin stat.
Rimligen kommer en sann statistik visa att vårt stora våldsproblem både vad gäller skjutningar, våldtäkter, sprängningar osv. i huvudsak beror på okontrollerad invandring.
Nästa stora utmaning blir för migrationsfrågan att hitta ett verktyg för att kunna skilja på flyktingar och icke-behöriga invandrare.
Läste du alls rapporten ifråga och vad som kritiseras i den?
Den finns tillgänglig: läs den och fundera sedan på om din analys har någon bäring på verkligheten...
Illa eller mycket sunt att allt detta några av oss varit övertygade om i tjugo år blir uppenbart för en bredare allmänhet.När det gått så långt att vi börjar se på våra svenska myndigheter på samma sätt som sovjetiska propagandaministerier, då är det illa.
https://www.gp.se/ledare/brottsförnekande-rådet-1.21653364
Helt korrekt, de troende kommer inte byta religion. Å andra sidan är det 26-30% SD sympatisörer nu jämfört med 2-3% när mångkulturen tog fart.Hur mycket de än vinklar och förskönar kommer man ändå se och förstå hur det ligger till. De som inte vill se och förstå kommer förstås inte göra det. De kommer inte titta i BRÅrapporten heller för det spelar ingen vilket ursprung gärningsmän har mm.
Läste du alls rapporten ifråga och vad som kritiseras i den?
Den finns tillgänglig: läs den och fundera sedan på om din analys har någon bäring på verkligheten...
Att det kallas upp folk till JD är lagom anmärkningsvärt. Vi kan väl nöja oss med det?
Vad är det som är bra, att Justitiedepartementet styr propagandan som råkar falla dig i smaken?Det är väldigt bra.
Buy quality, cry once
Vad är det som är bra, att Justitiedepartementet styr propagandan som råkar falla dig i smaken?
Skickat från min Mi 9 SE via Tapatalk
Vad svamlar du om?
Det är bra att det granskas och att signalerna går fram att det inte är acceptabelt.
De som däremot har varit VÄLDIGT tydliga med att tjänstemäns resultat skall styras politiskt är SD. Märkligt att inte brunsvansen ser det problemet.
Buy quality, cry once
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |