uncletom
Gudomlig sporthojare
Fantastiskt så mycket mygel det verkar pågå på högre nivå i sverige.
Kommer rikspolischefen behöva avgå för att medvetet lämnat falsk information i syfte att skada nationen? Varför ljög han upprepade gånger om påhittade "gäng"?
EBT frågar varför polisen inte sköt skarpt och dunderidioten till minister säger
"Vi ska vara tacksamma för att det är svensk polis som hanterar dessa svåra situationer, och inte uppjagade amatörer som Ebba Busch.”
Jag har en fråga. Varför ska vi vara tackssmma för det?
Vilken jubelidiot. Om någon saftar gatstenar mot mitg huvud, ska jag då inte få försvara mig med ett vapen om jag bär på det? Är det bättre läge för dialog kanske?
Hård kritik mot Busch efter uttalande: ”Hör inte hemma i en rättsstat” - Nyheter (Ekot)
Det kommer skarp kritik mot Kristdemokraternas partiledare Ebba Busch uttalande om kravallerna under påskhelgen, där hon ifrågasatte varför polisen inte ...sverigesradio.se
Enig, fakta och korrekthet är inget som spelar någon roll.Det spelar ingen roll att hon har rätt och att 80% av folket håller med henne, hon kommer få så mycket skit för dom där orden. Jag är inte ens säker på att hon sitter kvar på sin post om en vecka.
Näe, det där kan ha varit sista spiken i kistan för henne...Det spelar ingen roll att hon har rätt och att 80% av folket håller med henne, hon kommer få så mycket skit för dom där orden. Jag är inte ens säker på att hon sitter kvar på sin post om en vecka.
Det räknas numera som "Hest mot folkgrupp" och det är dom rädda för.Polisrytteriet, finns det kvar? Om ja, varför användes inte det eller gjorde det?
Bodde i Salem när det begav sig med marschen där. Rytteriet i samverkan med marscherade ordningsmakt gjorde god effekt vad jag såg.
Har hästarna kroppsskydd? Att mangla en gatsten på en häst lär inte vara uppskattat av hästen.Polisrytteriet, finns det kvar? Om ja, varför användes inte det eller gjorde det?
Bodde i Salem när det begav sig med marschen där. Rytteriet i samverkan med marscherade ordningsmakt gjorde god effekt vad jag såg.
Det vet man inte förän efteråt, då det har prövats.Vilka lagliga åtgärder fanns egentligen för polisen att tillgå?
Tack, låter kanske naivt men jag insåg att jag faktiskt inte har en aning om polisens befogenheter.Det vet man inte förän efteråt, då det har prövats.
Men i Polisens uppdrag ingår att "skydda person och egendom" vilket dom inte gjorde.
Dom har också rätt att utöva det våld situationen kräver, inklusive dödligt våld.
Men gör dom någonting ÖHT kommer dom att dras i pressen som utövandes övervåld mot "pojkar som busade lite" och polisledningen kommer inte att backa dom, tvärtom.
Du kan släppa din crush på mig. Jag är lyckligt gift.Enig, fakta och korrekthet är inget som spelar någon roll.
Förvisso inte statsmannamässigt, men 100% korrekt. Inte ens om Mäkinen kommer hem från förnekelse -mötet kommer några sakliga motargument.
Inte för att hen någonsin givit några, men ändå.
Ta in grönklädda stridspittar och ringa in orosmolnet. Lås in på vatten och broccoli.
Jag har sett en del kufar skriva att man ska kasta ut hela familjen till de som stökar. Jag antar att de helt saknar släkt.
Du kan släppa din crush på mig. Jag är lyckligt gift.
---
Jag har för övrigt ingen praktisk lösning för hur man avslutar kravaller. Att "bunta ihop och slå ihjäl bara" tror jag riskerar att få följdverkningar med mer upplopp. Att bara låta dem sabba omgivningen är kontraproduktivt. Det lär uppfattas som frikort att fortsätta svina. Ta in grönklädda stridspittar och ringa in orosmolnet. Lås in på vatten och broccoli.
Jag har sett en del kufar skriva att man ska kasta ut hela familjen till de som stökar. Jag antar att de helt saknar släkt.
Jag tyckte inte att vi kom någonstans i diskussionen så jag ägnade mig åt annat. Twittrade till exempel.Jaså du vågar dig fram. Respekt.
Ingen aning. En sak är säker, det är inga ridskoleponnysar vi talar om iaf.Har hästarna kroppsskydd? Att mangla en gatsten på en häst lär inte vara uppskattat av hästen.
Dom brukar ha huvudskydd med ljuddämpning och galler för ögonen och lite stoppning i pannan.Har hästarna kroppsskydd? Att mangla en gatsten på en häst lär inte vara uppskattat av hästen.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|