Istället för att länka till nassesajter kan du ju lägga 30 sek på att googla osv
Var han näs
Var han den mest meriterade bland de sökande? Ingen aning, vet inte vilka som sökte men helt rimlig bakgrund för ett sådant jobb.
Det är väl bara att kolla CV-t och bilda sig en uppfattning… Saab tar knappast order av Wallström som större delen av sin politiska gärning arbetade EMOT företaget.
Istället för att länka till nassesajter kan du ju lägga 30 sek på att googla osv
Var han näs
Var han den mest meriterade bland de sökande? Ingen aning, vet inte vilka som sökte men helt rimlig bakgrund för ett sådant jobb.
Missade du vad han gjorde tidigare? Kolla upp liraren istället för att insinuera att han räkmackat in på Saab på mammas meriter… och som sagt så vet varken du eller jag hur rekryteringen gick till men orimligt är det väl inte att man går från motsvarande position på Tele2 till Saab.
Vad han gjorde tidigare? Innan vad? Innan sin master?
Du fick tips om att kolla linkedin ovan samt bilder… serverat på silverfat.
Ingen aning om vad det är för tjomme.Någon som tror att han var den mest lämpade för tjänsten? Alltså bortsett från forumets ständiga regimförsvarare.
Margot Wallströms son blir toppchef på Saab
Viktor Wallström, son till Sveriges förra utrikesminister Margot Wallström, ska lämna jobbet som kommunikations- och hållbarhetschef på Tele2 för att bli kommunikationsdirektör på Saab.www.di.se
Ingen aning om vad det är för tjomme.
Säkert kunde jag gjort det bättre själv.
Ja så är det nog.Inte jag, jag är bättre på skruvar och muttrar än fred, politik och människor.
Men jag tror ändå att de flesta som läst 2 år flumkurs på universitetet har sett en helt annan karriär i livet än Viktor.
Ja så är det nog.
Å andra sidan att blanda ihop utbildning med lämplighet för ett jobb är ju ett riktigt puckomisstag som bara en riktigt välutbildad HR-pallervant kan göra om.
Här (tycker jag) att du har en stor poäng....blanda ihop utbildning med lämplighet för ett jobb...
Ja däri ligger problemet.För oss utan en pappa högt upp i näringslivet eller en mamma som är högt uppsatt politiker undrar jag hur man visar sig duglig på ett annat sätt än via att börja med att fixa en högt ansedd utbildning?
Like clockwork. Sporthojs Anders Lindberg gör det igen.Någon som tror att han var den mest lämpade för tjänsten? Alltså bortsett från forumets ständiga regimförsvarare.
Margot Wallströms son blir toppchef på Saab
Viktor Wallström, son till Sveriges förra utrikesminister Margot Wallström, ska lämna jobbet som kommunikations- och hållbarhetschef på Tele2 för att bli kommunikationsdirektör på Saab.www.di.se
Flyktingkvinnor fick klädkod – nu kopplas tjejjouren in - P4 Blekinge
De ukrainska flyktingkvinnorna på asylboendet Galaxen i Olofström har fått tillsägelse om att de inte får klä sig hur som helst eftersom det kan provocera ...sverigesradio.se
Inga konstigheter. Cirkulera!De ukrainska flyktingkvinnorna på asylboendet Galaxen i Olofström har fått tillsägelse om att de inte får klä sig hur som helst eftersom det kan provocera de män från andra kulturer som också bor på Galaxen.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|