Om man skall resonera som vänster studenterna så bör dom ju inte äta utländsk mat inte resa osv osv. Det är ju så jävla korkat.
.. ja jag är allergisk mot soja och tofu, det mesta gröna och "nyttiga" helt enkelt. Jag funkar bäst på nötkött, fläsk, ägg och fisk, stekt i animaliskt fett eller vanligt smör. Ibland fuskar jag med lite lök för smakens skull. Sedan i vintras kör jag carnivore-dieten och mår superbra jämfört med tidigare då jag år grönsaker och sallader. Det fick jag exem av, spänd mage, och mådde generellt dåligt. Tänk att det tog 30+ år för mig att komma fram till det.Inte fan kan vi äta Tofu och dricka Sojamjölks-latte heller.
Då måste du förutsätta att dom tänker och det inte bara är en ryggmärgsreflex.Är det inte så att när en person blir kränkt av ex den utklädda mexikanskt liknande vita personen åt mexikanerna som inte blir kränkta av denna vita man i mexikansk kostym.
Har inte då vänster människorna ett kolonistiskt tanke sätt som ser ned på mexikanerna och anser att dessa mexikanska människor inte har förstånd nog att förstå att dom bör vara kränkta.
Det är ju definitivt ett sätt att tillfoga sig själv ett högre värde o intelligens än den i vänster personen seende låg intelligenta och möjligen helt oförmögna mexikanaren som inte blir kränkt utan ler o skrattar som en lycklig o glad fåne.
????
Mmm reflexer i ryggraden kan vara farliga om Ex Mike tyson står framför när reflexen slår in?Då måste du förutsätta att dom tänker och det inte bara är en ryggmärgsreflex.
Farligt för honom ja.Mmm reflexer i ryggraden kan vara farliga om Ex Mike tyson står framför när reflexen slår in?
Du är vänster för att du är mot fri företagsamhet. Om du testar att skapa värde för andra människor och inte bara för dig själv så behöver du inte få en varning för arbetsvägran av din chef.TV4 måste också vara vänster som inte förstår fördelen med fri företagssamhet!Räddningsfordon får körförbud – i väntan på besiktning
Köerna på glesbygden växer – efter att de mobila bilbesiktningarna lades nerwww.tv4.se
Bestämde mig efter att senast åkt til Boden vilket blir 25 mil, betalat 699 kr och tagit ledigt en halv dag från jobbet att nu är det färdig besiktat, kommer att göra detta vid "lämpligt tillfälle". Om jag ska till en plats med en besiktningsstation och lyckas få en tid besiktar jag annars väntar jag till lämpligt tillfälle. 1500 kr i böter är billigt mot att besikta, det två hojarna som kräver besiktning kommer jag att försöka besikta men bilar och släp tar jag om jag passerar och kan få en tid annars får det helt enkelt vara.TV4 måste också vara vänster som inte förstår fördelen med fri företagssamhet!Räddningsfordon får körförbud – i väntan på besiktning
Köerna på glesbygden växer – efter att de mobila bilbesiktningarna lades nerwww.tv4.se
Bestämde mig efter att senast åkt til Boden vilket blir 25 mil, betalat 699 kr och tagit ledigt en halv dag från jobbet att nu är det färdig besiktat, kommer att göra detta vid "lämpligt tillfälle". Om jag ska till en plats med en besiktningsstation och lyckas få en tid besiktar jag annars väntar jag till lämpligt tillfälle. 1500 kr i böter är billigt mot att besikta, det två hojarna som kräver besiktning kommer jag att försöka besikta men bilar och släp tar jag om jag passerar och kan få en tid annars får det helt enkelt vara.
Den mobila besiktningen i Norrbotten var väl bättre än ingen men den var ju också extremt tryck så man hade väldigt svårt att få tider.
Jag vet att jag kommer att bryta mot lagen med att köra obesiktat och har med det i kalkylen.
Besikta kan man ju göra närsomhelst, även om man inte bokat tid.Bestämde mig efter att senast åkt til Boden vilket blir 25 mil, betalat 699 kr och tagit ledigt en halv dag från jobbet att nu är det färdig besiktat, kommer att göra detta vid "lämpligt tillfälle". Om jag ska till en plats med en besiktningsstation och lyckas få en tid besiktar jag annars väntar jag till lämpligt tillfälle. 1500 kr i böter är billigt mot att besikta, det två hojarna som kräver besiktning kommer jag att försöka besikta men bilar och släp tar jag om jag passerar och kan få en tid annars får det helt enkelt vara.
Den mobila besiktningen i Norrbotten var väl bättre än ingen men den var ju också extremt tryck så man hade väldigt svårt att få tider.
Jag vet att jag kommer att bryta mot lagen med att köra obesiktat och har med det i kalkylen.
Det är därför man åker i bilar som kostar max en tammer, då ställer man dom i diket o Innom ett par dagar så är dom återvunna av någon icke skattande ny svensk med en bil transport. Dom får ju iallafall här nere ca 6000 för en skrotbil komplett idag.Förstår hur du tänker och tror att många tänker lika som du.
Men det största problemet med att göra så är att om något händer så lär försäkringen inte gälla. Hittar försäkringsbolaget någon chans att neka så lär dom säga att bilen hade körförbud och då gäller inte försäkringen. Speciellt om man har en helförsäkring och det är vagnskada
Både tv4 och SVT styrs av samma vänsterliberala korrupta elit. Varenda nyhet är vinklad. Det är därför man MÅSTE titta på Alternativmedia, tex RIKS, Perspektiv mflTV4 måste också vara vänster som inte förstår fördelen med fri företagssamhet!Räddningsfordon får körförbud – i väntan på besiktning
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|