Vi har alla avarter här uppe, det är en studentstad...Vilka kommunister, tveksam till att det är gamla kpml'r numera Kommunistiska Partiet?
Vi har alla avarter här uppe, det är en studentstad...Vilka kommunister, tveksam till att det är gamla kpml'r numera Kommunistiska Partiet?
Antar att det är Umeå? Jag var där 2007 och såg att dårarna arrangerat Pride redan då. Blev besviken. Trevlig stad och intensiv trafik men ändå inte en enda människa som tutade.Vi har alla avarter här uppe, det är en studentstad...
När man talar om trollen Gustav släppte precis ny video gällande Pride bla.
Lyssna speciellt vad han säger vid 1:20
Alla som går på Pride eller inte ser det sjuka bör boka tid hos psykolog, punkt slutVad fan har han emot pride?
Sexualisering av barn? Har jag aldrig hört setts förespråkas i dom kretsarna.
Däremot Centerpartister.... Huga
Alla som går på Pride eller inte ser det sjuka bör boka tid hos psykolog, punkt slut
Då har du missat något. I läroplanen för både dagis och förskola nämns ”normkritik” gällande sexuella avarter. På min sons dagis sitter de och pratar med barnen om att det är ok att välja om man ska vara kille eller tjej och att ha två pappor men ingen mamma är normalt.Vad fan har han emot pride?
Sexualisering av barn? Har jag aldrig hört setts förespråkas i dom kretsarna.
Däremot Centerpartister.... Huga
Jag har inte heller något mot tåget som sådant. Vuxna får göra vad de vill. Dock måste man se hur de behandlar barn också.Alla som är så homofoba att dom inte låter andra göra som dom vill i sovrummet borde söka hjälp för sin svaga självkänsla och sina undertyckta homosexuella lustar.
Jag har sett på några pridetåg, jag känner folk som går i dom, jag ser inget sjukt i det, låt dom glädjas och spralla en gång om året, du behöver kanske inte gå just samma väg som pridetåget just den dagen på året
Alla som går på Pride eller inte ser det sjuka bör boka tid hos psykolog, punkt slut
Din jävla tomte, har jag cancerfobi också menar du? Det är något man inte vill ha bara.Alla som är så homofoba att dom inte låter andra göra som dom vill i sovrummet borde söka hjälp för sin svaga självkänsla och sina undertyckta homosexuella lustar.
Jag har sett på några pridetåg, jag känner folk som går i dom, jag ser inget sjukt i det, låt dom glädjas och spralla en gång om året, du behöver kanske inte gå just samma väg som pridetåget just den dagen på året
Då har du missat något. I läroplanen för både dagis och förskola nämns ”normkritik” gällande sexuella avarter. På min sons dagis sitter de och pratar med barnen om att det är ok att välja om man ska vara kille eller tjej och att ha två pappor men ingen mamma är normalt.
På SVTs barnkanalen är det minst två program av RFSL-anhängare. Ett med en transgubbe som lär pojkar sminka sig och ett med tvillingflickor där ena flickan bestämde sig för att vara pojke vid nio års ålder. Mamman är engagerad i RFSL.
Det sker i högsta grad en sexualisering av barn inom priderörelsen, med många dömda för sexbrott mot barn.
Tack för kanonbra uppbackningDå har du missat något. I läroplanen för både dagis och förskola nämns ”normkritik” gällande sexuella avarter. På min sons dagis sitter de och pratar med barnen om att det är ok att välja om man ska vara kille eller tjej och att ha två pappor men ingen mamma är normalt.
På SVTs barnkanalen är det minst två program av RFSL-anhängare. Ett med en transgubbe som lär pojkar sminka sig och ett med tvillingflickor där ena flickan bestämde sig för att vara pojke vid nio års ålder. Mamman är engagerad i RFSL.
Det sker i högsta grad en sexualisering av barn inom priderörelsen, med många dömda för sexbrott mot barn.
Ingen har påstått att de blir trans. Det hittade du på. Varför vet jag inte. Det bidrar däremot till en förvirring och sexualisering av dagisbarn.Inget hetrosexuellt barn blir trans av att se det.
Däremot kanske ett transbarn låter bli att begå självmord om dom får se att dom inte är ensamma i världen.
Skolornas läroplaner är en helt annan sak, det har INGET med prideparader att göra
Samma sak med (S)(V)T's programutbud, det har INGET med prideparader att göra.
Klarar du verkligen inte av att skilja på sexuell läggning och ett politiskt jippo där intressegrupper styr agendan och skattepengar går in?Alla som är så homofoba att dom inte låter andra göra som dom vill i sovrummet borde söka hjälp för sin svaga självkänsla och sina undertyckta homosexuella lustar.
Klarar du verkligen inte av att skilja på sexuell läggning och ett politiskt jippo där intressegrupper styr agendan och skattepengar går in?
För mig blir det som att likställa ägandet av motorcykel med deltagandet i en SMC-backad bombarliga, glatt påhejat av kommun och bolag som vill göra reklam för sig själva.
Nej, med ditt svar visar du att du inte alls förstår hur jag tänker.Jag förstår precis hur du tänker, om man visar motorcyklar på SVT så kommer ungarna att gå med i H-A så fort dom har nått moppeåldern
Tvingades alla dagisbarn kolla på Lödder, mash, ellen, G, twisted sisters eller kiss?Ja, Pride är ett politiskt jippo, men det skadar absolut ingen. (backat av alla etablerade politiska partier)
Ja, SVT har börjat visa personer av olika sexuell läggning, ingen blir bög av det.
Det var samma jävla tjafs på 70 talet när SVT visade TV serien Lödder som hade en bög med, eller när dom sände M*A*S*H som hade en transa med, eller när Ellen kom ut, eller när Magnus Uggla spelade bög i filmen G, eller när Twisted Sisters hade smink, eller Kiss, eller....
Jag såg allt det där och inte fan blev jag bög
Tvingades alla dagisbarn kolla på Lödder, mash, ellen, G, twisted sisters eller kiss?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|