z1000sx
Gudomlig sporthojare
Anmälda brott ja, läste du sista meningen eller fick du för brottom att svara?
Undersökningen du hänvisade till var kan jag läsa den?
Anmälda brott ja, läste du sista meningen eller fick du för brottom att svara?
Undersökningen du hänvisade till var kan jag läsa den?
Du har ju redan fått en referens vilken du även besvarat så man får väl förutsätta att du läst den.
Om dom nu anser sig ha belägrat Kronogården så är det väl inte längre polisens problem utan Försvarsmakten bör besvara och ta tillbaka belägrad mark.
Men nu önskedrömmer jag väl för mycket.
Kan inte se att du har lagt in någon länk i dina svar. Har jag missat kan du väl länka igen så jag får läsa undersökningen.
Ingen idé att skriva något åt den som hellre skriver än läser.
Haha. Skicka in hemvärnet.
Studenter, vilka upptåg de hittar på.
Duerte är tvärtemot vad svensk vit kulturelit väldigt populär vad jag förstått.Räcker nog med hemvärnet men det skulle nog ge onödigt stora förluster.
Filippinerna har många års erfarenheter av islamister och har väl också varit för mesiga men Duterte har lite hårdare nypor.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Marawi
Inte riktigt jämförbart med Sverige men om vi fortsätter låta dom utropa egna kalifat istället för att se till att dom inkluderas och får följa resten av samhällets strukturer så kanske det är så Sveriges framtid ser ut.
Untantagslagar och militära kontrollposter i anslutning till större samhällen. Missar man att stanna i en kontroll riskerar man att bli söndermejad till en scweizerost.
Räcker nog med hemvärnet men det skulle nog ge onödigt stora förluster.
Filippinerna har många års erfarenheter av islamister och har väl också varit för mesiga men Duterte har lite hårdare nypor.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Marawi
Inte riktigt jämförbart med Sverige men om vi fortsätter låta dom utropa egna kalifat istället för att se till att dom inkluderas och får följa resten av samhällets strukturer så kanske det är så Sveriges framtid ser ut.
Untantagslagar och militära kontrollposter i anslutning till större samhällen. Missar man att stanna i en kontroll riskerar man att bli söndermejad till en scweizerost.
Duerte är tvärtemot vad svensk vit kulturelit väldigt populär vad jag förstått.
Vi behöver en liten Duerte.
Skickat från min Mi 9 SE via Tapatalk
Hur tycker folk där att situationen hanterats och om utvecklingen om man frågar filipinska versionen av svensson svensson? Hur ser diskussionerna ut på säg motsvarande filipinska versionen av tex sporthoj.com->Sverige idag...?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|