Hade jag aldrig erkänt.Hade dåvarande kulturministern på besök i somras och det blev tummen upp för MT 10. Hon hade själv en Wildstar eller nåt sånt
View attachment 478998
Har hon skunk på fötterna?
Hade jag aldrig erkänt.Hade dåvarande kulturministern på besök i somras och det blev tummen upp för MT 10. Hon hade själv en Wildstar eller nåt sånt
View attachment 478998
Moonboots Östermalm edition 2023Hade jag aldrig erkänt.
Även efter en substantiell sänkning av skatt/moms hade staten haft betydligt mer intäkter än före vansinneshöjningarna. Det är bara så att att en inkomst staten vant sig vid behåller staten.Verkligheten, inflation och kriget i Ukraina.
Du vet, allt det som inte fanns i valrörelsen.
Hilfe.Moonboots Östermalm edition 2023
Vet inte om endera version kändes särskilt attraktiva faktiskt, moppefuckon båda två
Stureplan ligger på den östra malmen ja.Hilfe.
Folktomt senast jag som vilsen lantis bevistade dessa kvarter. Ligger Stureplan nearby?
Tänker att det har gått tre månader nu så det är preskriberat. Hon var trevlig hur som helst och det är Bosse som värmer fötterHade jag aldrig erkänt.
Du ser okunnigheten, men jag sökte och fann.Stureplan ligger på den östra malmen ja.
I Sverige kommer det heta att det inte är ett tvång så här finns inget problem.Hur har vi det i Sverige ?
Stöder vi den Iranska revolutionen mot slöjan eller är Sverige för slöja på muslimska kvinnor ?
View attachment 479042
Är den iranska revolutionen slutet för hyllningen av slöjan även i Sverige?
Företag och offentliga institutioner bör fundera över vilka budskap de sänder med de slöjbeklädda kvinnorna i sin marknadsföring.www.gp.se
Bara för dem att hålla sej borta från balkongerI Sverige kommer det heta att det inte är ett tvång så här finns inget problem.
Ja men det är inget problem heller för de har slöja frivilligt, redan från förskoleåldern. Det är sedan länge.Bara för dem att hålla sej borta från balkonger
Mycket bra artikel i SvD om hur SD fixade avtalet också.Ni som inte såg EBTs avancerade mental-gymnastik på "30 minuter" senast har en ny chans på "Agenda" om 15 minuter.
Som bonus kan ni få se hur Tidölaget gjorde sitt avtal.
Får söka upp den artikeln.Mycket bra artikel i SvD om hur SD fixade avtalet också.
Ebba, orkar man med henne?
Däremot om någon har klippet till P1 debatten då hon pikar Magdalena Andersson så tar jag tacksamt emot. Bara hört talas om det
Jag vet en muslimsk tjej som direkt efter civilingenjörsexamen, Maskin , valde att dra till Spanien för jobb där. Och jag gissar att flytten berodde (bortsett från kanske högre levnadsstandard än i Sverige) på att ingen där skulle ifrågasätta hennes val att inte ha slöja. Hon smälter ju in bland spanjorskorna.I Sverige kommer det heta att det inte är ett tvång så här finns inget problem.
Jag vet en muslimsk tjej som direkt efter civilingenjörsexamen, Maskin , valde att dra till Spanien för jobb där. Och jag gissar att flytten berodde (bortsett från kanske högre levnadsstandard än i Sverige) på att ingen där skulle ifrågasätta hennes val att inte ha slöja. Hon smälter ju in bland spanjorskorna.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |