Haha, jag är på Arlanda nu, hade en efter mig i kön till wc. Tre resväskor, säkert något skumt. ?Folk på väg från Nederländerna. Jobbar dom inte å hur har dom råd
Haha, jag är på Arlanda nu, hade en efter mig i kön till wc. Tre resväskor, säkert något skumt. ?Folk på väg från Nederländerna. Jobbar dom inte å hur har dom råd
Haha, jag är på Arlanda nu, hade en efter mig i kön till wc. Tre resväskor, säkert något skumt. ?
Det sköter de med bravur men det är också för att det är politiskt riskfritt. Vem skulle ha åsikter? Någon lönnfet svennebanan från arbetar-/medelklass? Grupper som ingen talan har ändå.Ja när det är stockholmsderbyn då jävlar är det andra bullar.
Det är alltså ett stockholmsproblem att folk blir dumma i huvet i grupp, oavsett om det är pojkar i olikfärgade kläder som sparkar boll eller Eritreansk grillfest?Ja när det är stockholmsderbyn då jävlar är det andra bullar.
Ja den händelsen kommer jag sent glömma och fi f-n vad det drevades mot Polisen för det skottet. Några år senare var det upplopp i Rosengård men den stora nyheten var vad en Polis hade kallat en gärningsman för i samtal med en annan Polis. Att hela stadsdelen höll på att brinna ner var bara en bisak. Ingenting har blivit bättre sen dess vad gäller journalister och deras rapportering.Sedan har vi ju den där snorungen som blev skjuten i Göteborg, och som fortfarande får en gråtstund i media lite då och då om hur fel det var av polisen att skjuta honom när han inte hade gjort något fel alls.
Nu läser du in fler saker i min text, än det jag skrev. Gör inte det.Håller med om ett, inte om två.
Att påstå sig vilja bygga upp Sverige kan inte vara ens nära att räcka till att få uppehållstillstånd.
Så man ska inte behöva tillåtelse att komma hit till att börja med, man ska väl rimligtvis vara/bli inbjuden? Ungefär som att jag behöver tillåtelse av dig för att komma och hem till dig.Nu läser du in fler saker i min text, än det jag skrev. Gör inte det.
Jag skrev inte "påstå sig vilja".
Kort sammanfattning...
De som kommer hit men inte bidrager, ska ut - men de som kommer hit och bidrager, är välkomna.
Att bidra är att:
- följa lagar mm
- inte motarbeta vår kultur mm
- inte stöka med andra, inte vara kriminell
- SAMT betala in mer skatt än de kostar samhället!
Du tycker alltså att Polisen ska vara ok att det kastas saker på dom...men vänta med att ta till kraftmetoder, tills en sten råkar träffa?Att tre poliser fick blåmärken av kastade saker motiverar inte att dom ska skjuta någon, speciellt i ett läge när dom inte ser vem som har kastat.
Jag har för mig att jag när det gällde påskkravallerna skrev att det hade varit motiverat av polisen som fruktade för sitt liv att skjuta, gjorde jag inte det då så gör jag det nu.
Frågan och poängen GuW har är ju att de inte kan skjuta hejvilt mot första bästa för att de blir träffade av en sten. De kan försvara sig mot våldsverkare specifikt, inte generellt.Du tycker alltså att Polisen ska vara ok att det kastas saker på dom...men vänta med att ta till kraftmetoder, tills en sten råkar träffa?
Nej. Polisen ska direkt då det kastas saker, eller att deras ord inte följs - agera med KRAFT!
Du tycker alltså att Polisen ska vara ok att det kastas saker på dom...men vänta med att ta till kraftmetoder, tills en sten råkar träffa?
Nej. Polisen ska direkt då det kastas saker, eller att deras ord inte följs - agera med KRAFT!
Nej, det skrev jag inte, eller hur?Så man ska inte behöva tillåtelse att komma hit till att börja med, man ska vara/bli inbjuden? Ungefär som att jag behöver tillåtelse av dig för att komma och hem till dig.
Det är jag säker på att Marcus inte menade, du har ju läst vad han skrivit här tidigare.Nej, det har jag aldrig sagt, jag sa att dom kan inte skjuta folk på måfå för att det kastas saker
Andra tycker att det ska skjutas exakt tio personer, helst på avstånd och av män, helst riktiga flintskalliga män, men huvudaken är att dom inte är blonda
Nej. Det är ju därför jag frågar.Nej, det skrev jag inte, eller hur?
Det är jag säker på att Marcus inte menade, du har ju läst vad han skrivit här tidigare.
Så vad tycker du Polisen ska göra?
Och om personen i fråga inte lärt sig svenska, motarbetar vårt samhälle (och det andra jag skrev nyss)? Vad är enl dig skäl att lämna landet?Har man kommit hit som flykting för 30 år sen, fått permanent uppehållstillstånd och etablerat sig i samhället ser jag inte att man ska tvingas bort. Inte ens om landet har ändrat styrning så att det är ens kompisar som råkar sköta landet för stunden.
Aldrig "oss" rent generellt. De får kosta pengar hur mycket pengar som helst om någon frivilligt är beredd att betala.Eller ska det vara ok att kosta oss pengar så länge de lever?
Bara kollar, fick du tydligt svar?Nej. Det är ju därför jag frågar.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|