Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Jag vill ha ett exakt antal, som vid Järvafältet.
Så snart du berättar hur långt ett snöre är.
Jag vill ha ett exakt antal, som vid Järvafältet.
Jag såg Trumps tal, tåget mot Capitoleum, hur den ena avspärrningen efter den andra forcerades och hur man bröt sig in i direktsändning.Film på den attacken? Allt jag sett från capitoleum var väldigt lugnt, dom promenerade ju bara in helt utan våld.
Du, kom inte med dina kritiska och fascistiska frågor, bröderna duktig har faktiskt roligt!Film på den attacken? Allt jag sett från capitoleum var väldigt lugnt, dom promenerade ju bara in helt utan våld.
Undrar ibland vilken planet mina medmänniskor bor på.Tja, hur många var det som attackerade poliser vid stormningen av Capitoleum?
Några hundra?
En skjuten och det blev ett jävla liv om det.
Nja, Mackan kunde ju bedöma det där exakt från videofilmer från Järva, han kan säkert komma upp med ett exakt antal igen.Så snart du berättar hur långt ett snöre är.
Could not agree more.?Undrar ibland vilken planet mina medmänniskor bor på.
...
I all välmening, gör inte misstaget att tro att "nästa gång" eller " nu måste väl måttet vara rågat".Just nu känns det tyvärr som att det krävs dödsfall eller allvarliga personskador för att en upptrappning ska ske... Jag hoppas att beslutsfattarna vaknar upp innan det händer, för det vore så jävla onödigt. Som du säger, medlen finns. Dags att bevilja användandet av dem i förebyggande syfte, så fort en situation har minsta risk att resultera i allvarlig skada eller dödsfall så ska hotet neutraliseras med alla tillgängliga medel. Annars kommer det bara att eskalera, fast från fel håll.
Kommer det bli några attentat mot Pride?
Jag vet inte därav frågan.Av vem?
Finns det någon speciell hotbild?
Jag tror väl inte det, men det vore ju ett tacksamt mål för allehanda homohatare från Putinister till Islamister.
Just nu rullar Dykes on Bikes motorcykelkortege förbi på SVT's livesändning.
Jag vet inte därav frågan.
Hotbilden mot Sverige har ju ökat efter koranbränningarna och publiciteten av ett attentat mot Pride skulle bli enorm.
Så som sagt därav frågan.
Helikoptern är pliktskyldigt på plats i alla fall.Kommer det bli några attentat mot Pride?
Rekommenderar gasmask (been there since the 70:s)Själv ska jag kolla på riktig kultur på Sveavägen istället.
Aha, jag ska ner nu om jag får med mig familjen. ?Rekommenderar gasmask (been there since the 70:s)
Runt 8% co-halt på vagnarna!!Aha, jag ska ner nu om jag får med mig familjen. ?
Ändå konstigt att den rödgröna regimen inte stoppar detta. Greta lär gråta sig till sömns. ?Runt 8% co-halt på vagnarna!!
Hon har värre saker att gråta över.Ändå konstigt att den rödgröna regimen inte stoppar detta. Greta lär gråta sig till sömns. ?
????Ja, dom hade rätt mina lärare, det börjar med skolk och sen slutar man som kriminell...
View attachment 487773
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |