Surprise surprise ?
Man borde lyfta det att det är en sjuklig, pervers böjelse att tända på små barn. Kanske enda sättet för dem att känna ett, möjligen inbillat, intellektuellt överläge, förutom fysiskt.
Onödigt inlägg, mycket onödigt...O i dalsland är det kanon väder vindstilla regnfritt både i går o i dag i går blev det lite hoj o kanske även idag, ?
Han har haft sin beskärda del av elände så låt honom hållasOnödigt inlägg, mycket onödigt...
Varför är det blött på stenen? Skyn ser ut att kunna släppa vätska!
Sant det har duggat en liten stund. Vet ej hur man lägger upp film men då när åskan gick som tåget för ett par dagar sedan det ösregnet som vräkte ned i 1,1,5 Tim gick inte av för hackor,, det var knappt möjligt att vara på uteplatsen vrålet från kanal plast taket var outhärdligt. Så regn har kommit även här men ingen blåst överhuvudtagetVarför är det blött på stenen? Skyn ser ut att kunna släppa vätska!
Måttstockar min vän, måttstockar.Man borde lyfta det att det är en sjuklig, pervers böjelse att tända på små barn. Kanske enda sättet för dem att känna ett, möjligen inbillat, intellektuellt överläge, förutom fysiskt.
Hur kan folk vara så selektiva att de är likgiltiga för detta när normalen är att fördöma när vuxna förgriper sig på värnlösa små?
Dumpen behöver expandera, massivt och få verktyg.
Det hjälper liksom inte att pervonas mognadsgrad är flera år under 9-åringarnas.
Kommer gå åt helvete strax ska du se...
Medhåll !Man borde lyfta det att det är en sjuklig, pervers böjelse att tända på små barn. Kanske enda sättet för dem att känna ett, möjligen inbillat, intellektuellt överläge, förutom fysiskt.
Hur kan folk vara så selektiva att de är likgiltiga för detta när normalen är att fördöma när vuxna förgriper sig på värnlösa små?
Dumpen behöver expandera, massivt och få verktyg.
Det hjälper liksom inte att pervonas mognadsgrad är flera år under 9-åringarnas.
Det gjorde vi i Tivoliparken i Kristianstad på 90 talet när de samtidigt höll på att lava sandsäckar för att rädda stan. Kan tala om att de vinkade inte till oss???
Jag skulle nog kunna påstå att pride är vår statsreligion och att det finns blasfemilagar i Sverige. Man får eller kan inte kritisera Pride och överallt skall det proklameras hur viktigt Pride är, hur bra Pride är, att alla måste hålla med Pride om allt och att om man framför kritik mot Pride så får man det samlade (nästan) politiska och mediala Sverige emot sig.
Sant också.Normkritik som rättesnöre gäller bara vissa normer…
Om vi lägger Björns personlighet och framtoning åt sidan så kan jag bara konstatera att det finns ytterst obehagliga kopplingar mellan pedofili och RFSL, Pride mm. Det är inget konstigt heller kanske, men i Sverige handlar det så ofta om huruvida någon kan bli ledsen mer än om något är sant.Jag tycker Björn Söder verkar vara en skitstövel och inte en garant för annat än ett ruttet samhälle i största allmänhet. De största kopplingarna till pedofili finns nog i katolska kyrkan men det är nog inte långsökt att tänka sig att det uppstår den typen av begär hos de som inte får utlopp för sin sexualitet på ”normalt” vis och/eller utsatts för det själv i barndomen.
Huruvida dessa avskyvärda begär är överrepresenterade i pridesammanhang törs jag inte spekulera i men det kan nog åtminstone inte uteslutas. Den diskussionen kan föras på bättre vis än vad Björn Söder gör.
Jag vet inte om det är relevant att komma dragande med dessa kopplingar men de finns. Sedan är det något djupt obehagligt med Pride och fascinationen för barn i det lägret, det får mig att luta mot att det är relevant av Björn Söder att vädra fakta i ärendet.
Nja, att vi nu har en rörelse (som dessutom inte tål kritik i någon form) vars grundare och företrädare är intresserade av sex med barn är värt att nämna. Jag är säker på att det går att tala om på ett bättre sätt än vad Björn Söder gjorde, men är å andra sidan säker på att reaktionen hade blivit exakt den samma hur än han hade uttryckt sig.Om det är fakta kan det vädras på bättre vis, det var min poäng. Jag tror att det finns rätt många i dessa pridesammanhang som absolut inte har några slags pedofila böjelser utan bara vill att alla människor skall få vara sig själva. Generaliserande påståenden om ”kopplingar till pedofili” blir då väldigt fel.
De flesta dömda pedofiler är väl dessutom ”vanliga” familjefäder som begått övergrepp på sina egna barn. Har liksom ingenting med Pride att göra även om det skulle vara så att det finns skruvade mentaliteter i dessa sammanhang. Det handlar ju om individerna.
Det går ju alltid att göra motsvarande kopplingar mellan tex SD och alkoholism eller mellan frikyrka och dubbelmoral osv. Inte lika poppis kanske. Och stämmer lika dåligt.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|