Sanningen svider.Kan någon snälla stickyfiera detta?
Fem av fem möjliga sporthojar.
??????????
Sanningen svider.Kan någon snälla stickyfiera detta?
Fem av fem möjliga sporthojar.
??????????
Allt heter/kallas Järva och är också ett stadsdelsområde.Brukar inte dom bebyggda delarna ha andra namn?
Som Rinkeby, Tensta, Kista, Husby osv?
"Järvafältet är ett större grönområde som reserverades som militärt övningsfält mellan 1905 och 1970. Det har fått namn av Järvagårdarna i Solna."
Haha ja, vissa inlägg får en verkligen att tänka till och ifrågasätta ens hela existens.Sanningen svider.
Är inte den faktan omfattad av sekretess?Haha ja, vissa inlägg får en verkligen att tänka till och ifrågasätta ens hela existens.
Man får helt enkelt belägra förorterna med soldatbostäder och tillfälliga stationer beredda på omedelbar handling vid minsta misstanke. Som när man jagar flugor eller annan ohyra. Du står tyst och vaksamt med flugsmällan och lyssnar.svårt att svara på om militären KAN användas då det inte presenterats några arbetsuppgifter för dom än
Jo, ska man tillåta militären att ingripa i våldssituationer i fredstid måste grundlagen ändras har jag för mig, så det är inget som överhuvudtaget kan göras i brådrasket när det är skitnödigt.
Diskuterade detta för några år sedan med en jurist och en polis på en fest.Nu har jag lyssnat på alla nyhetsprogram, och det var ju en stor fet nothingburger.
Polisen ska kunna begära hjälp med sånt dom redan har begärt hjälp med, sprängämnesanalys och helikoptertransporter...
Eventuellt skulle det i framtiden kunna bli lagändringar som skulle kunna leda till annan hjälp, men inte utan lagändringar...
Diskuterade detta för några år sedan med en jurist och en polis på en fest.
Så som jag har förstått det så behövs ingen grundlagsändring, men polisen måste BEGÄRA hjälp och vara den som för BEFÄLET på plats.
Det var några saker till som jag har glömt.
Ja så är det. Och den risken vet vi ju hur man försöker eliminera dessa dagar.Det är större risk dö i trafiken.
Militären får hjälpa till med transporter, expertis och sånt men de får inte hjälpa till om det finns risk för att våld eller tvång måste användas av militärpersonal föruitom om det är försvar mot terrorism.Diskuterade detta för några år sedan med en jurist och en polis på en fest.
Så som jag har förstått det så behövs ingen grundlagsändring, men polisen måste BEGÄRA hjälp och vara den som för BEFÄLET på plats.
Det var några saker till som jag har glömt.
Jag undrar en del vad denna person är, han driver ju uppenbart men ändå återkommer han till något som skulle kunna vara personligt, hans långa inlägg om tvångsvård kan mycket väl vara självupplevt.Är inte den faktan omfattad av sekretess?
Jobbigt att bli outad sådär. Behöver du någon att prata med?
Har du förresten nån bra retailer för de där propellerkepsarna? Verkar fräna.
Hur vet du om de är bra soldater, för att de är homosexuella eller för att de är klädda som soldater?Samtliga på bilden är bättre soldater än du är!
Hur vet du om de är bra soldater, för att de är homosexuella eller för att de är klädda som soldater?
Jag vet att du har en fäbless för båda förvisso så svårt för mig veta vad du bedömer dem på. ?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|