Sverige idag..

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08

Vet inte om det här är passande i ett humorprogram men oavsett så är det helt sant.
En direktlänk till Svenska Nyheter. Såg programmet, tyckte Svenska Nyheter rakt beskrev läget.

uncletom

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2020
Hoj
... vilken av dom?
Personerna i bilden är farligare och mer kompetenta i strid än vi anar. Dom kan se ut, och även vara, hbtq:are med allt det innebär som homo / bi och trans, och sminka sig vackert i olika färger osv. Något jag dock är tämligen säker på är att dom INTE är fjollor.

Jag menar att flertalet av dom där är ättlingar till gamla nordeuropeiska folkslag; germaner, och i många fall också kelter. Vet ni hur dom krigade?

Det finns alldeles för mycket att läsa om dom gamla germanerna och kelterna, bara och googla. Jag minns att jag läste om hur man krigade, att även kvinnorna drog ut i krig. Man målade sig i krigs-tema (som indianerna), färgade håret, eller typ blekte det, anföll gallskrikande nakna, och skrämde helt enkelt skiten ur fienden. Lägg sen till 'den blåögda envisheten' så får vi uthålliga och långsinta jävlar som inte fattar att det är slut förrän ben och armar ligger lösa bredvid. Jag skulle inte vilja vara romaren som blir attackerad av ett gäng rasande germaner, oavsett hur böga eller målade dom än är.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag minns att jag läste om hur man krigade, att även kvinnorna drog ut i krig. Man målade sig i krigs-tema (som indianerna), färgade håret, eller typ blekte det, anföll gallskrikande nakna, och skrämde helt enkelt skiten ur fienden. Lägg sen till 'den blåögda envisheten' så får vi uthålliga och långsinta jävlar som inte fattar att det är slut förrän ben och armar ligger lösa bredvid. Jag skulle inte vilja vara romaren som blir attackerad av ett gäng rasande germaner, oavset hur böga eller målade dom än är.
Det här kan vara det roligaste jag läst i år. Tack!

uncletom

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2020
Hoj
... vilken av dom?
, är det något personligt som skaver?
Nej, inte skaver. Däremot kan jag erkänna att det är fascinerande och lite mystiskt med olika sexuella avvikelser. I synnerhet när man kombinerar det med mäktiga teman som krig och makt osv.

Om vi låter tankarna vandra lite, föreställ dig en individ (säg en bög) med en kvinnas list och en mans testosteron. Sätt honom, eller henne, i ett sammanhang som krig. Teoretiskt borde vi få en slags "terminator" då.

uncletom

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2020
Hoj
... vilken av dom?
Bögarna får vänta. Det brinner i Alby!

.. tror det är ett par bilar som brinner på parkeringen vid äldreboendet / fikaparken mot sporthallen. Det smäller och har sig också. Hörde först en "BOOM", trodde det var en bomb, men sen såg jag den oranga elden genom träden. Kolla rökpelaren.
IMG_0492.JPG

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Men det är något som du går igång på så mycket med bögar, är det något personligt som skaver?

Nej, inte alls, jag är till skillnad från många andra så säker i min egen sexualitet att jag inte bekymmrar mig om andras.

Om jag däremot ständigt skulle dra upp pride-poliser och pride-soldater i mina diskussioner så skulle det kunna vara ett tecken på att jag vore osäker på min egen sexualitet.

Det var förövrigt Pride Parad här i stan i dag

Cowdriver

...." diobo' ragazzi quanti siete! "....
Gick med
9 Mar 2007
Hoj
Aprilia RS 250-98,Aprilia RSV4R-10, Aprilia RS660-21 Undrar vad det blir-32?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Nej, inte alls, jag är till skillnad från många andra så säker i min egen sexualitet att jag inte bekymmrar mig om andras.

Om jag däremot ständigt skulle dra upp pride-poliser och pride-soldater i mina diskussioner så skulle det kunna vara ett tecken på att jag vore osäker på min egen sexualitet.

Det var förövrigt Pride Parad här i stan i dag
Jag tror det har mindre med trygghet att göra och mer med att inte behöva dela sina preferenser med allt och alla hela tiden. Jag föredrar ett försvar utan någon sexuell preferens, jag vill helt enkelt inte veta. Jag bedömer människor efter prestation, inte efter sexuella preferenser. "Till skillnad från många andra".

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag tror det har mindre med trygghet att göra och mer med att inte behöva dela sina preferenser med allt och alla hela tiden. Jag föredrar ett försvar utan någon sexuell preferens, jag vill helt enkelt inte veta. Jag bedömer människor efter prestation, inte efter sexuella preferenser. "Till skillnad från många andra".

Och dom presterar bättre än dig som soldater!

uncletom

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2020
Hoj
... vilken av dom?
hur länge dröjer det innan gängkriminella är med i försvaret
Precis. Har man lyckats infiltrera kommunerna, med andra myndigheter, så är det inte långt kvar till vårt försvar. Sen det där med parader, visst i all ära, jag skulle helst vilja se lite mer macho-action i alla fall. Typ som ryssarna, bilder på speztnaz och hur dom tränar. Vi har ju kust och fallskärmsjägare som tränar hårt, nästan omänskligt, visa mer av det än hur kelter sminkar sig inna dom äter sina svampar och drar ut i strid.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år