Stefan Löfvén!Vem var det som kom på det imbecilla napoleonkomplexuttrycket, vemvardet, va?
Stefan Löfvén!Vem var det som kom på det imbecilla napoleonkomplexuttrycket, vemvardet, va?
Jelte!Stefan Löfvén!
Ska man få fredspriset är det bra om man startat några krig eller partat loss med lite krigsbrott.Nu när Svenska Akademien
tilldelat Jon Fosse årets Nobelpris i Litteratur
så vore det väl passande om Norska Stortinget ger årets Fredspris
till Margareta Andersson för Sveriges ansökan om NATO medlemskap ?
Putler? ?Ska man få fredspriset är det bra om man startat några krig eller partat loss med lite krigsbrott.
Om han nu börjar med fredstrevare så skulle det fan inte förvåna mig.Putler? ?
Snälla, håll forumet rent från medvetna felstavningar.Putler? ?
Konstigt! Det hände ganska nyligen i samma tråd utan reprimand.Snälla, håll forumet rent från medvetna felstavningar.
Jelte!
Illa.Konstigt! Det hände ganska nyligen i samma tråd utan reprimand.
Som "Kjetting i tacket" och "Snel hest"? Ja, det ser ju inte bra ut med alla dessa bokstäver som hamnat fel...Snälla, håll forumet rent från medvetna felstavningar.
TjeFfteN!Som "Kjetting i tacket" och "Snel hest"? Ja, det ser ju inte bra ut med alla dessa bokstäver som hamnat fel...
Fast det är väl med tydlig passning till roliga trådar? Att några äldre män är så besvikna på det orättvisa i att Ryssland startat (ännu ett) krig och därmed sitter och inbördes tävlar i vem som kan hitta på det superbästa namnet på Ryssland och Putin är utöver imbecillt och löjligt dessutom tröttsamt.Som "Kjetting i tacket" och "Snel hest"? Ja, det ser ju inte bra ut med alla dessa bokstäver som hamnat fel...
Offer i högsta grad!Edit;
Det är tydligt att jag blivit ett offer för positiv särbehandling.
Haha, Göteborg, Lilla Stockholm, fniss.Nu tar vi lite från Göteborg igen. Som bekant håller Göteborg på och bygger en tunnelbana kallad Västlänken från Liseberg in mot Turistkvarteren vid Haga för pendlarna från Kungsbacka osv söderut och Alingsås osv nordöst ut.
Det är omväxlande "kvicklera" och berg att bygga i.
Kvicklera som uppe i Stenungsundraset. Och de schaktmassor som lagts som utfyllnad för att plana ut marken för ett nytt industriområde i Stenungsund, de kan faktiskt komma från VÄSTLÄNKEN !
Foton: Schaktmassor orsakade antagligen skredet i Stenungsund - kan ta år att återställa, ej jämförbart med Småröd
Schaktmassor orsakade antagligen skredet vid E6 i Stenungssund, och frågan landar i om man deponerat mer schaktmassor än detaljplanen tillät. Indirekt kan det som allt som är fel i Västra Götaland skyllas på Västlänken, som gjort att det är brist på deponier för schaktmassor. Raset kan inte jämförascornucopia.se
Göteborg/Liseberg (Liseberg ägs av kommunen) klagar på Trafikverket för det tar tid.
Undrar var f-n för Göteborg har så mycket problem med sina "underleverantörer" ?
För Trafikverket är bara en i raden:
Ansaldo-Breda levererade spårvagnar och Göteborg var inte nöjt.
Ett Företag skulle bygga en bro och när förutsättningarna som Göteborg gett inte stämnde så blev det konflikt.M32 (spårvagn) – Wikipedia
sv.wikipedia.org
Och nu är det TrafikverketKlart: Vasabron kan fortsätta restaureras
Efter förseningar med restaureringen av Vasabron hävde trafikkontoret i mars avtalet med entreprenören. Nu, två månader senare, har man hittat en ny entreprenör.<br/>– Det känns riktigt bra, säger Ove Sikén, projektledare för Vasabron.www.gp.se
Men hela iden med en "tunnelbana" / Västlänken i omväxlande kvicklera och berg är ju framsprungen i Göteborgs kommun !Nytt Västlänken-besked slår mot Liseberg
Konsekvenserna av förseningen av tågtunneln Västlänken i Göteborgwww.dn.se
Vet inte. Insamling? Bidragen kan inte bli för stora.Offer i högsta grad!
Kan du få ersättning?
Insamling tycker jag!Vet inte. Insamling? Bidragen kan inte bli för stora.
(En försvarlig del doneras till TomK pga mitt oförskämda utfall.)
Undfallenhet. Skam.113K views · 2K likes | OV-Polisingripande🔵⚫️🇸🇪 on Instagram: "Ta det lugnt. Ta det lugnt. #rinkeby #polisen #järva #fördig #orten"
2,009 likes, 277 comments - ingripande_polis on October 3, 2023: "Ta det lugnt. Ta det lugnt. #rinkeby #polisen #järva #fördig #orten"www.instagram.com
Här är ett bra exempel på när alla skulle få ligga avklädda på mage i en timme i kylan, sedan släppas av tilltufsade på olika ställen i skogen.
Polisen måste börja ta ansvar, det här duger inte. Thornberg ska bort och in ska någon bättre.
Antar att du menar tonåringen i mina krokar. Såvitt jag vet var mordoffret inte dömd eller ens ställd inför rätta för våldtäkt och dödsstraff är inte med i straffskalan.Borde man ha en sådan för hon som hängde sin våldtäktsman förresten eller är det för sjukt? Kluven.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|