Sverige idag..

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Hoj
Kawasaki Zx1200
UTRIKES. SVT:s jättesatsning på svensk historia – där de ursprungliga svenskarna ser ut som araber och afrikaner – har föranlett en rad negativa artiklar i utländska mainstream-medier. Vissa frågar sig om svenskar tror på sin statliga propaganda eller tar den med en nypa salt – som i Sovjet

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
UTRIKES. SVT:s jättesatsning på svensk historia – där de ursprungliga svenskarna ser ut som araber och afrikaner – har föranlett en rad negativa artiklar i utländska mainstream-medier. Vissa frågar sig om svenskar tror på sin statliga propaganda eller tar den med en nypa salt – som i Sovjet
Inget konstigt de ser ut som araber eller afrikaner. Människan kommer ju från Afrika. Men bristen på solljus gjorde att hyn blev ljusare.
Det jag reagerat över är att skådisarna är så rena.
Att man har eld utomhus där elden lätt släcks vid regn.
Det här är en ren Hjalmar Johansen
1699447659290.png
Jag har sett ett foto av honom taget efter dom mött britterna på Franz Joseph land.
Kolsvart av sot och smuts.
Nansen vägrade att låta sig fotograferas innan han kunnat tvätta sig.
Jag gissar att så såg vi ut för 14000 år sedan, svarta, om inte av naturen (vi människor är ju Afrikaner) så av sot och smuts.
Men med tiden blev vi ljusare i hyn för att kunna ta upp solljus och bilda D-vitamin.
Det naturliga urvalet.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Inget konstigt de ser ut som araber eller afrikaner. Människan kommer ju från Afrika. Men bristen på solljus gjorde att hyn blev ljusare.
Det jag reagerat över är att skådisarna är så rena.
Att man har eld utomhus där elden lätt släcks vid regn.
Det här är en ren Hjalmar Johansen
View attachment 491688
Jag har sett ett foto av honom taget efter dom mött britterna på Franz Joseph land.
Kolsvart av sot och smuts.
Nansen vägrade att låta sig fotograferas innan han kunnat tvätta sig.
Jag gissar att så såg vi ut för 14000 år sedan, svarta, om inte av naturen (vi människor är ju Afrikaner) så av sot och smuts.
Men med tiden blev vi ljusare i hyn för att kunna ta upp solljus och bilda D-vitamin.
Det naturliga urvalet.

Fast Nordafrikaner är "vita" med, och folkvandringen norrut lär ju inte ha gjorts i springmarsch, utan snarare lite lagom långsamt så jag skulle nog tro att folket som trampade över öresund när isen drog sig tillbaka redan var vita, snarare än bruna. Med undantag för sot, lera och annan smuts.

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Hoj
Kawasaki Zx1200
Ursäkta för jag ältar

1. Jägare från Centraleuropa (mörk hy, blå ögon) 12,5 %

2. Jägare från Norra Ryssland (ljusare hud, mörka ögon) (tidiga samer? ) 12,5 %

3. Jordbrukare från Centraleuropa/östra 25 %

4. Flyktingar/krigare från dagen Ukraina 50 % Stridsyxkulturen.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Ursäkta för jag ältar

1. Jägare från Centraleuropa (mörk hy, blå ögon) 12,5 %

2. Jägare från Norra Ryssland (ljusare hud, mörka ögon) (tidiga samer? ) 12,5 %

3. Jordbrukare från Centraleuropa/östra 25 %

4. Flyktingar/krigare från dagen Ukraina 50 % Stridsyxkulturen.

Det där är väl bara gissningar baserade på vilken färg de olika genetiska grupperna har idag.
Ingen vet väl om dom ens var svarta i Afrika på den tiden.
Det är i alla fall min tolkning av ett radioprogram för en tid sedan.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Sverige fylls på med folk från MENA och det är inte judar som flyttar hit.
Så Sverige håller på att bli en del av MENA. Och då är det här naturligt.
Studenterna kommer ju en allt större del från MENA och är muslimer
och identifierar sig med de muslimska Palestinierna.
Inget konstigt, "Vi skulle ju öppna våra hjärtan" enligt "Nya moderaterna" (för islam!)
1699871569692.png

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Det där är väl bara gissningar baserade på vilken färg de olika genetiska grupperna har idag.
Ingen vet väl om dom ens var svarta i Afrika på den tiden.
Det är i alla fall min tolkning av ett radioprogram för en tid sedan.
Nåja, tre saker är säkra !
Det var inga judar som invandrade till Sverige för 14000 år sedan (12000 f.Kr)
för enligt judendomen skapades jorden år 3761 f.Kr. dvs ca 8000 år senare.
Det var inga kristna som som invandrade till Sverige för 14000 år sedan (12000 f.Kr)
för kristendomen (en variant av judendomen) uppstod ca 12000 år senare)
Och det var absolut inga muslimer som invandrade för 14000 år sedan för islam uppstod ca 12600 år senare.

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Hoj
Kawasaki Zx1200
Vi har varit aningslösa som land", säger justitieminister Gunnar Strömmer (M) angående det eskalerande invandrarkaoset. Men själv var han tidigare i sin politiska karriär en av de mest extrema invandringsvurmarna i landet.

Kissinger sa samma sak ungefär för några veckor sen. Han menar det inte gick så bra med importen av människor

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Vi har varit aningslösa som land", säger justitieminister Gunnar Strömmer (M) angående det eskalerande invandrarkaoset. Men själv var han tidigare i sin politiska karriär en av de mest extrema invandringsvurmarna i landet.

Kissinger sa samma sak ungefär för några veckor sen. Han menar det inte gick så bra med importen av människor
"Hoppsan Kerstin", duger inte.Är det synonymt med "vi har varit naiva"? Isf är de ju inte bättre än...sossar.

Han säger alltså att han saknar behövliga förståndsgåvor. Varför avgår han inte och lämnar över till någon som haft rätt genom detta debacle? Bara avgå.

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Hoj
Kawasaki Zx1200
Ja konstigt att dom flesta politiker å människor är blinda å hjärntvättade.
Jag är ju uppväxt i spånga å såg redan då hur
det funka med …….n av folk med en helt annan kultur

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag klarar inte ens klicka på någon av länkarna men det här med att hundratals svenskar är i Gaza, det föranleder förstås inga kritiska frågor, men inte nyfikna heller väl?

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
YZF-R7
Jo, radion har tjatat hela dagen om åttio ”svenskar” som nu kan lämna Gaza…Detta måste ju rimligtvis väcka frågor även hos de mest vänsterblivna av de mest politiskt korrekta…

Dels ur själva asylperspektivet. En grundförutsättning för att få asyl, uppehållstillstånd och slutligen medborgarskap i Sverige är väl att man är utsatt för någon form av hot i hemlandet…? Hur kan man då helt obehindrat resa tillbaka till hemlandet så fort man har blivit svensk medborgare…? Om hotet inte längre finns kvar så kan man ju rimligtvis inte behöva asyl, uppehållstillstånd och medborgarskap i Sverige…?

Dels ur ”god medborgare” perspektivet. Sedan mer än tio år tillbaka har UD avrådit från alla former av resor till Gaza. En del ”svenskar” struntar alltså i detta och åker ändå till Gaza och sedan har de mage att gnälla på att de får för lite hjälp av svenska myndigheter…

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Angående svenska medborgare i Gaza trots lång tids avrådan att resa dit vill jag bara citera en sång.

If you're gonna be dumb you gotta be tough.

Synd om eventuella mindreåriga som av sina föräldrar tagits dit och befinner sig i den synnerligen dåliga sitsen att vara fast där. Skulle familjerna ta sig hit är en orosanmälan, omhändertagande enligt LVU och rättsprocess om grovt framkallande av fara för annan alternativt barnfridsbrott på sin plats.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
"Hoppsan Kerstin", duger inte.Är det synonymt med "vi har varit naiva"? Isf är de ju inte bättre än...sossar.

Han säger alltså att han saknar behövliga förståndsgåvor. Varför avgår han inte och lämnar över till någon som haft rätt genom detta debacle? Bara avgå.
Han är väl som (s) Hultqvist, trivs med jobbet som politiker, avgå nej aldrig ! (Tänk på lönen !)

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Synd om eventuella mindreåriga som av sina föräldrar tagits dit och befinner sig i den synnerligen dåliga sitsen att vara fast där. Skulle familjerna ta sig hit är en orosanmälan, omhändertagande enligt LVU och rättsprocess om grovt framkallande av fara för annan alternativt barnfridsbrott på sin plats.
Jag tror det är ännu värre, barnen har aldrig varit i Sverige förutom när de ankrade upp för släkten, nu lever klaner loppan på vår bekostnad.
Sverige är så förstört och förlorat.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Enligt Svenska nyheter faller stödet för (mp) på SVT och är nu nere på rekordlåga 98 % !
1700074663056.png

Last edited:

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Och så länge kontraktsmördare inte får dubbel livstid oavsett ålder kommer det se ut så här !
Tror det skulle bli en rejäl minskning av den här typen av mord om dubbla livstiden skulle avtjänas i Långtbortistan med anhörigmedvandring.
1700132496196.png

Last edited:

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Hemlös, inte längre, nu är vinteridet fixat, varmt och skönt och gratis mat !
På vår öppna våra hjärtan bekostnad, tack (m).
1700133974840.png
fortsättning
1700134071664.png
från gp.se

Bifogat

• 1700134030161.png
    1700134030161.png
    18.2 KB · Visningar: 9
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten