EU är så pinsamt. ?Han kunde lika gärna svarat:
"Jättebra, om man är elproducent."
Undrar hur länge Katja Eliott blir kvar på SoVjeT ?Katja Elliott (SVT Aktuellt) frågade nyss Daniel Hellden om MP hade tänkt på att deras dåliga opinionssiffror kunde bero på att människor inte gillar deras politik.
Den frågan verkade oväntad.
Undrar hur länge Katja Eliott blir kvar på SoVjeT ?
Fick hon något svar?Katja Elliott (SVT Aktuellt) frågade nyss Daniel Hellden om MP hade tänkt på att deras dåliga opinionssiffror kunde bero på att människor inte gillar deras politik.
Den frågan verkade oväntad.
Njae, de svarade väl inte så tydligt på några frågor.Fick hon något svar?
.. det där blev inklistrat två gånger tror jag.Akar Bajorani och Mazin Al-Sharash har tillsammans och i samförstånd genomfört oralt, vaginalt och analt
Nej det tror jag inte?.. det där blev inklistrat två gånger tror jag.
Svensken blir lite illa berörd när lemlästande och förnedrande våldtäkter begås i t ex krig. Det känns fint att sitta här och tycka det är förfärligt, något abstrakt i fjärran.Verkligheten i Sverige har blivit så ofattbar att inte ens alternativ media förmår beskriva den.
Igår var det en kort artikel i Nyheter Idag om en kvinna som fick ölburk uppkörd i vagina av irakier på finlandsfärjan.
Vilken underdrift, det här är vad det står i stämningsansökan, det här är sjuklöverns Sverige, ni är alla ansvariga.
Akar Bajorani och Mazin Al-Sharash har tillsammans och i samförstånd genomfört oralt, vaginalt och analt samlag, eller annan sexuell handling jämförlig med samlag med NN1 som inte deltog frivilligt.
De sexuella handlingarna har bestått i att gärningsmännen fört in ölburk vaginalt i målsäganden samt annat föremål såväl vaginalt som analt i målsäganden och fört in fingrar vaginalt och analt i målsäganden.
Det hände den 10 september 2023 på Internationellt vatten, Okänt Land.
Deltagandet var en följd av misshandel, annat våld och hot om brottslig gärning. Vidare har gärningsmännen otillbörlig utnyttjat att målsäganden befunnit sig i en särskilt utsatt situation på grund av allvarlig rädsla och då hon befunnit sig i ett trångt utrymme och haft svårigheter att ta sig därifrån.
Våldet har bestått i att de slagit målsäganden med öppen hand i ansikte och på kroppen, slagit med penis i ansiktet, dragit henne i håret, hållit för målsägandens näsa och mun, hållit grepp om målsägandens hals och nacke, tryckt på målsägandens mage och betvingat målsäganden genom kroppstyngd och genom tag/tryck/drag/lyft av målsägandens kropp och hår. Målsäganden orsakades skador, smärta, andnöd och urintömning.
Hotet har bestått i att Akar Bajorani, i Mazin Al-Sharashs närvaro, uttalat att han skulle hitta fler personer som kunde knulla målsäganden, eller liknande uttalande med samma innebörd. Hotet var ägnat att hos målsäganden framkalla allvarlig rädsla för egen säkerhet till person.
Gärningen har innefattat förnedrande inslag. Gärningsmännen har spottat på målsägandens kropp och ansikte.
Mazin Al-Sharash har därutöver genomfört oralt, vaginalt och analt samlag, eller annan sexuell handling jämförlig med samlag med NN1 inte deltog frivilligt.
De sexuella handlingarna har bestått i att Mazin Al-Sharash fört upp okänt föremål vaginalt och/eller analt i målsäganden, fört in fingrar vaginalt och analt i målsäganden, fört in delar av handen och fot vaginalt.
Deltagandet var en följd av misshandel och annat våld. Vidare har gärningsmännen otillbörlig utnyttjat att målsäganden befunnit sig i en särskilt utsatt situation på grund av allvarlig rädsla då hon tidigare blivit misshandlad och hotad, samt då hon befunnit sig i ett trångt utrymme och haft svårigheter att ta sig därifrån.
Våldet har bestått i att Mazin Al-Sharash slagit målsäganden med öppen hand i ansiktet, hållit för målsägandens näsa och mun, tagit ett grepp om målsägandens skinkor och dragit isär dem, tryckt ned målsägandens huvud ned i en madrass, bitit målsäganden på kroppen och betvingat målsäganden genom kroppstyngd och genom tag/tryck/drag/lyft av målsägandens kropp. Målsäganden orsakades skador, smärta och andnöd.
Mazin Al-Sharash har därutöver genomfört förnedrande gärningar genom att kissa på målsägandens ansikte och kropp och i målsägandens vagina, spola kallt vatten över målsägandens huvud och kropp samt spotta på målsägandens kropp.
Nej det tror jag inte?
Fel ordning, so sue me!.. det där blev inklistrat två gånger tror jag.
Ojsan förlåt. Missar jag kanske nåt? Är det bara skrivet liknande, typ att jämföra? Måste läsa igen.Tyvärr inte
Jag förstår. Mazin vill egentligen arbeta i ett fängelse i ett land där ingen bryr sig hur man behandlar sina fångar. Han bör helst inte åka färja här i våra fina vatten.Mazin Al-Sharash har därutöver genomfört förnedrande gärningar
Ok, så det måste alltså vara två män som skändat "måls..".Akar Bajorani och Mazin Al-Sharash har tillsammans och i samförstånd genomfört oral
Det är inte en upprepning.Ojsan förlåt. Missar jag kanske nåt? Är det bara skrivet liknande, typ att jämföra? Måste läsa igen.
Ja det var ju någons dotter, kanske någons syster, eller mamma. Hade jag haft en syrra eller mamma som blivit behandlad dylikt, hade mitt liv blivit riktigt meningsfullt.När drabbas någon i ens närhet?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|