Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Då borde svenskarna lära sig att förhandla löner.
Det sköter ju facket
Då borde svenskarna lära sig att förhandla löner.
Det sköter ju facket
Med tanke på att de har utbildade förhandlare kan man ju tycka det. Men är man riktigt duktig och värdefull för företaget har man mer hävarm att påverka sin egen lön än facket har. =Plus att man höjer lönen mycket mer geno9m att byta jobb. Iaf tills man befinner sig på bortändan av normalfördelningskurvan.
Jo, jag förstod det.Jag var sarkastisk, det är ju ganska tydligt att facken i Sverige har lyckats ganska dåligt i förhållande till andra länder med bra utbildning för folket.
Sverige igår.
Det är så man undrar om det är fejk.
Undrar vad han med knullrufsigt hår på SVT/DN som hatar på Ebba kommer skriva nu, att det var tre fina klänningar, speciellt Draculas säkert.
Zooma in handen.Har vi ingen paintshopare här som kan ge henne en mun med huggtänderna?
Passande outfit. Hade det varit någon annan kunde man kanske tro att det fanns en viss distans. Nu, inte så mycket. Vad är det förresten hon har på kinden, pringles?Zooma in handen.
Vem tar ens svart nagellack och Dracula rock på Nobelfesten, knappt Marilyn Manson skulle ha så dålig smak.
Noterar att alla tre vill göra ett politiskt statement med sina outfits.Sverige igår.
Undrar vad han med knullrufsigt hår på SVT/DN som hatar på Ebba kommer skriva nu, att det var tre fina klänningar, speciellt Draculas säkert.
Blueridge hade stoppat in bilden i en annan tråd och jag associerade direkt till Dracula också. ?Sverige igår.
Bondskurkar?Sverige igår.
Jag är dåligt insatt, men heter hennes gubbe Lasse så klarnar sångtexten "Tjugo pågar i bastun" med Joddla med Siv:Sverige igår.
Var är den, hittar inte den tråden?Blueridge hade stoppat in bilden i en annan tråd och jag associerade direkt till Dracula också. ?
Frågatråden. Jag creddade dig så inget gnäll.Var är den, hittar inte den tråden?
Vad fan är fråga-tråden? ?Frågatråden. Jag creddade dig så inget gnäll.
Vad fan är fråga-tråden? ?
Jag har helt missat att Media frågat om vad som händer med US personal i Sverige vid de nya baserna vid tex sexköp eller trafikolyckor ? Det här är inte 1:a trafikolyckan i UK där US personal bara drar hem när det hettar till.
US driver ‘linked to secret service’ flees UK after crash leaves nurse unable to walk
Police received ‘assurances’ from his employer that he would not leave countrywww.independent.co.uk
Korta svaret:Jag har helt missat att Media frågat om vad som händer med US personal i Sverige vid de nya baserna vid tex sexköp eller trafikolyckor ? Det här är inte 1:a trafikolyckan i UK där US personal bara drar hem när det hettar till.
US driver ‘linked to secret service’ flees UK after crash leaves nurse unable to walk
Police received ‘assurances’ from his employer that he would not leave countrywww.independent.co.uk
Aldrig fattat varför man inte skulle våga fråga och sedan ändå fråga, snälla beakta min asperger.Ser det här ut som nån jävla frågetråd?
Det kan du fråga i frågatråden istället.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|