När jag hör henne blir jag emot yttrandefrihet, hennes.Vilka känslor uppstår när ni hör detta?
Hat? Förakt?
Sanningen är... säger hon. Sanningen.
Hon kanske tänker om mat som Greider om godiset.
När jag hör henne blir jag emot yttrandefrihet, hennes.Vilka känslor uppstår när ni hör detta?
Hat? Förakt?
Säger ganska mycket om kompetensen i det offentliga i allmänhet och i socialdemokratin i synnerhetVarför i hela friden skulle vi svälta? Vi har redan nu en överproduktion av mat, och även om vi blir av med halva befolkningen så skulle vi inte behöva halvera produktionen av maten, på grund av att det mesta görs av maskiner. Jävla trams, måtte hon får en enorm fistel i röven.
Jag kommer att tänka på Adolf Hitler. Efter läst ca halva "Min Kamp mot vansinnet i fängelset" #Vilka känslor uppstår när ni hör detta?
Hat? Förakt?
Och här har vi en av Ylvas invandrare ! Kommer det bli mer mat i Sverige med han i Sverige ?När jag hör henne blir jag emot yttrandefrihet, hennes.
Hon kanske tänker om mat som Greider om godiset.
Det har kommit ca 15 cm snö i Majorna i kombination med vind i området 10 - 20 m/s.
Resultat: Omväxlande renblåst från snö och drivor. Gissar mer snö längre från kusten.
Hård vind i kombination med ymnigt snöfall ger på ett ställe 5 cm snö och på nästa en halvmetersvall. Är det en halvmetersvall på enkelfilen på en 2/1-väg som den polske lastbilen inte tar sig genom blir det stopp.Ja, det där följer vi med spänning!
På den här bilden ser vi hur fruktansvärt det är, Polisen spärrar av vägen för att snön når nästan upp på fälgkanten på polisbilen (som har lågprofildäck) och även nästan upp till ovanlädret på polismannens rejäla kängor.
Bandvagnar är inkallade!
View attachment 494283
Hård vind i kombination med ymnigt snöfall ger på ett ställe 5 cm snö och på nästa en halvmetersvall. Är det en halvmetersvall på enkelfilen på en 2/1-väg som den polske lastbilen inte tar sig genom blir det stopp.
Ingen myndighet vill väl göra för lite och inte stänga en väg med facit från E22 häromveckan.
Skickat från min SM-S911B via Tapatalk
Bilen ser lite enögd ut.Jo, tro det eller ej, snö fungerar precis likadant i norra Sverige, vind likaså....
Jag råkar bo vid en sjö, så här tar vinden fart över hela sjön, tar med sig snön och dumpar den på min gård.
Bilen är ca 180 cm hög som jämförelse
View attachment 494284
Bilen ser lite enögd ut.
Försöker du emulera fronten på en GS1200? ??
Ah, då förstår jag hur dom designat fronten på en GS1200. ?Jag har för mig att jag blev påbackad och fick det andra extraljuset krossat.
-Öppna era hjärtan.
Sverige, tack alla som röstade sjuklövern. ?
Älskar att media försöker få det till ett Saltsjöbaden problem också, dessa lögnaktiga kanaljer, de är huvudskyldiga till landets tillstånd-Öppna era hjärtan.
Sure...
I alla fall andra bullar med terrängbilen där. Vilken pansar/terrängbil är det där? Det är inte Hummer?Kanske blir andra bullar där.
Vet ej, utgår från att GuW svarar inom kort. ???I alla fall andra bullar med terrängbilen där. Vilken pansar/terrängbil är det där? Det är inte Hummer?
Vet ej, utgår från att GuW svarar inom kort. ???
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|