Ja hoppas .Tack och lov..Så vi kan fortsätta att rösta på Jimmie Åkesson! För i Kalix har vi bara tre invandrare och ingen är läkare! Unken människosyn! Va inte jag!
Nä det är mer att du Alatalo har en generellt rutten syn!Vad har Socialstyrelsens läkarprov med Jimpa, Kalix eller människosyn att göra…? Är det Jimpas eller någon kalixbo’s fel att 166 av 185 läkare med utomeuropeisk utbildning inte är tillräckligt dugliga för att få jobba i Sverige…?
Vad har Socialstyrelsens läkarprov med Jimpa, Kalix eller människosyn att göra…? Är det Jimpas eller någon kalixbo’s fel att 166 av 185 läkare med utomeuropeisk utbildning inte är tillräckligt dugliga för att få jobba i Sverige…?
Nä det är mer att du Alatalo har en generellt rutten syn!
Nä Absolut inte! Men jag har svårt för den underliggande smygrasismen som finns i meningarna..Sorry!Har man rutten syn för att man förmedlar nyheter man precis hört om Socialstyrelsens läkarprov…???
Efter som jag inte kan hålla käften så...Haft Byggfirma sen tidigt 90-talDet är inte bra att självmedicinera varje helg men det förstår du nog själv
Kämpa på bara så får du nog snart pension så du slipper gå till jobbet som kräver att du medicinerar varje helg för att stå ut.
Det där med enskild firma tror jag inte är något för dig även om du tror det skulle fungera för dig.
Nä Absolut inte! Men jag har svårt för den underliggande smygrasismen som finns i meningarna..Sorry!
Efter som jag inte kan hålla käften så...Haft Byggfirma sen tidigt 90-tal
Haha det är lugnt.. Viktigpetter du har ju inte tillfört nånting!Förväxla inte rasism med erfarenhet.
Själv har jag svårt för forummedlemmar som aldrig någonsin skrivit ett vettigt inlägg, eller ett inlägg överhuvudtaget utanför ”överflödiga diskussioner”. Så du får nog bli nästa namn på ignore-listan.
Haha nä jag är inte Bitter putte!Tänk om man gillar sin bransch då?Och nä du behöver inte va impad! Och nej jag super inte varje Fredagskväll! Mera frågor?Menar du att vi ska vara imponerade för att du lyckats driva företag i den mest uppblåsta branschen som Sverige haft sedan kronan släpptes fri och bostadsmarknaden började gödslas med räntefria pengar?
Nej, jag undrar nog mer varför du efter så många år inte lämnat den bransch som uppenbarligen gör dig så bitter att du måste sitta och supa bakom tangentbordet och och försöka hävda dig som en tonåring varje fredagskväll. Har dina arbetskamrater tröttnat på att höra om hur många gånger du pumpar mer än sm-rekordet i bänkpress?
Har dina arbetskamrater tröttnat på att höra om hur många gånger du pumpar mer än sm-rekordet i bänkpress?
Det är en lång och ansträngande utbildning för att bli läkare. Av en anledning, vi vill liksom bota sjuka inte gissa ihjäl dem a la 1453.Nä Absolut inte! Men jag har svårt för den underliggande smygrasismen som finns i meningarna..Sorry!
Rasist!För övrigt ska vi nog vara glada så länge vi får gå till svenska läkare, eller i alla fall till läkare som utbildats i Sverige eller Europa…
TV4-nyheterna rapporterade precis om Socialstyrelsens läkarprov, ett prov som läkare med utomeuropeisk utbildning måste klara innan de kan kvittera ut svensk läkarlegitimation.
Under 2024 var det endast 19 av 185 som klarade provet…
Varför i helvete drar du in någons påstådda arbets-, sociala-, familje-, eller äktenskapliga situation i denna diskussion?Förstår att det är jobbigt med din fina Akademiska bakgrund.. Så får du inga jobb
! Ingenjörer växer ju inte på träd! Speciellt dom som knyter näven i byxan. Men Enskild firma funkar nog! Nä fan Kärringen lämnade mig ju!..Och alla är ju dumma eller hur bitter K*K....Men man kan ju faktiskt vidga sina vyer! Men men hoppas du tar om hand om din lilla dotter iallafall löken..
Är ju bara att titta på de senaste årens syriska "läkare".Det är en lång och ansträngande utbildning för att bli läkare. Av en anledning, vi vill liksom bota sjuka inte gissa ihjäl dem a la 1453.
Alltså kan vi inte okritiskt låta alla som "tappat bort" sin identitet eller kan visa upp en examen från suspekt håll verka som läkare tills de blir av med legget utan behöver testa dem.
Således är ordet du söker inte rasism utan meritokrati. Vilket vi borde ha mer av.
Nämen Markus tat lugnt nu! Andas in..Jag har ett stort hjärta jag lovar ..men om nån är är elak ! Så får man tillbakaVarför i helvete drar du in någons påstådda arbets-, sociala-, familje-, eller äktenskapliga situation i denna diskussion?
Du är verkligen det trash du framstår som.
Bara så du vet. Möllan ligger i Malmö.Någon som sett de arabiska festerna på Möllevångstorget de senaste 10-20 senaste nyårsaftnar? Förvånade?
Polisen står där med skyddsglasögon och hörselskydd och "observerar".
Som man röstar får man politiker, som man får politiker får man polischefer, som man får polischefer får man poliser, som man får poliser får man raketdödade fjortonåringar.
Rösta. Rätt.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |