Tack, jag vet det.Bara så du vet. Möllan ligger i Malmö.
Södertälje ligger inte i Malmö.
Förstod du poängen ändå?
Tack, jag vet det.Bara så du vet. Möllan ligger i Malmö.
Södertälje ligger inte i Malmö.
Du tänker rösta S?Tack, jag vet det.
Förstod du poängen ändå?
Varför i helvete drar du in någons påstådda arbets-, sociala-, familje-, eller äktenskapliga situation i denna diskussion?
Du är verkligen det trash du framstår som.
Jag tycker du ska rösta på de politiker som du tror gör Sverige bättre.Du tänker rösta S?
Edit: Det där var ironiskt men konkret blir det svårbegripligt. Malmö och Möllan är skapade av S. I Södertäje styr den obegripliga kombinationen S, M och MP.
På riksnivå är det ju den kända Tidökoalitionen.
Är det centerpartiet vi ska rösta på? AfS? SKP? Vem är inte rent skräp?
Nämen Markus tat lugnt nu! Andas in..Jag har ett stort hjärta jag lovar ..men om nån är är elak ! Så får man tillbaka
Det är lugnt Gubben ..Elaka ord kan vi ju du och jag! Önskar dig ett Gott 2025
Det är länge sedan du la ribban beträffande bemötandet av andra på forumet så håll till godo.
Ok då! Försöker Fred! Svårflörtad..? Men visst vill du bråka Ingenjörn så är jag här! Dock inte lika ofta som du! Anställd på Sporthoj.com? Vissa måste ju jobba med hammaren om dagarna! Du vet bygga Sverige!Du har uppenbarligen missat det men du och jag använder inte samma ordbok.
Ok då! Försöker Fred! Svårflörtad..? Men visst vill du bråka Ingenjörn så är jag här! Dock inte lika ofta som du! Anställd på Sporthoj.com? Vissa måste ju jobba med hammaren om dagarna! Du vet bygga Sverige!
Mr Noll Koll!Du vet mycket väl att skulle du betett dig likadant i byggbaracken skulle du fått stryk så det sjunger om det innan du ens hunnit lyfta dina tunga armar.
Här är det istället som att brottas med en gris, du blir skitig och grisen gillar det.
Mr Noll Koll!
Du vet fan inget ting ! Grisen är nog du!Du vet mycket väl att skulle du betett dig likadant i byggbaracken skulle du fått stryk så det sjunger om det innan du ens hunnit lyfta dina tunga armar.
Här är det istället som att brottas med en gris, du blir skitig och grisen gillar det.
Låter som en rimlig bedömning, ser även ut som att det också händer.Nästa inlägg om bitterkukar, rasister eller annat raljerande om andra personer bjuds på en stund i skamhörnan.
Låter som en rimlig bedömning, ser även ut som att det också händer.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|