Sverige idag..

Embargo

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2014
Hoj
Flertal gamla häckar
Om fyrtio år kommer någon igen föreslå att lite graffiti trollar bort kriminaliteten.
Jajjemen. Det är en grundprincip hos en viss sorts människor, att göra något helt meningslöst för att lösa ett problem de inte kan hantera.

Som detta. Eller shamanism. Eller det idag kanske vanligaste -- byta till påbjuden profilbild i sociala medier.

Folk är idioter helt enkelt.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Å jag tycker att man ska införa obligatorisk körsång i skolan å sjunga "komboya", "We shall overcome", "From the sea to the river" och övriga snärtiga kampsånger!!!
:zpy

Det hade vi på min tid, det kallades musikundervisning, men musikläraren som åkte på årliga resor till Östtyskland valde sänger som Balladen om Joe Hill, Svarte tupp, röde tupp och andra festliga kampsånger...

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Det hade vi på min tid, det kallades musikundervisning, men musikläraren som åkte på årliga resor till Östtyskland valde sänger som Balladen om Joe Hill, Svarte tupp, röde tupp och andra festliga kampsånger...
Inte Knutna Nävar, då?

Arbetarbröder och andra trallvänliga alster.

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Jo, men vi hade inga lektioner i att skriva skrivmaskin. Inte gymnasiet heller, men tror det fanns i vissa utbildningar. Jag gick El- teleteknisk gren elektriker, vår ena lärare (då snart pension) tyckte vi gjorde tvärdumt som valde svenska och engelska som ersättning för en del av elutbildningen.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Jo, men vi hade inga lektioner i att skriva skrivmaskin. Inte gymnasiet heller, men tror det fanns i vissa utbildningar. Jag gick El- teleteknisk gren elektriker, vår ena lärare (då snart pension) tyckte vi gjorde tvärdumt som valde svenska och engelska som ersättning för en del av elutbildningen.
Jag tror valet svenska och engelska som ersättning för en del av elutbildningen var rätt.
El kunde ni lära er senare, språk är visst lättare som ung.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Såg att någon av de alternativa medierna frågade P4 varför skytten ansågs vara en bra integrerad invandrare.

Hur många sun shine stories har nu debunkats? 20-30?
Antagligen för att han är en bra inkluderad invandrare.
Han sköt ju inte ihjäl 14-åringen utan fubba till det som en svensk !

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Hoj
Speed Triple 1050 RS, 700 CL-X Sport, 500W Bafang
Det är tydligen ett problem när barnen leker att de är djur, men inte när de identifierar sig som det andra könet.
Jag är inte ens förvånad över det absurda.

- Det blir åtminstone en lättnad för småbarnsföräldrarna iom att de kan ersätta blöjorna med kattlåda.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO