andersbrink
hasenfrasen
Typ att Annie vänstrar lite med Jimmy istället för med vänstern? Det vore nåt det!Kan det bli värre, menar jag.
Typ att Annie vänstrar lite med Jimmy istället för med vänstern? Det vore nåt det!Kan det bli värre, menar jag.
Det räcker med att skicka dom på tåg / båt till Norge, Danmark, Finland och Schweiz för utbildning.Aha, jag visste det! Det var nåt med Stefan som jag kände inte riktigt stämde, *hen* påminde lite för mycket om Anna-Karin här på gården. Jag förstår nu.
Men nu har vi haft korrekt PK-anda så pass länge, och det har inte gjort saker bättre, så jag tänkte det vore på sin plats att ta in lite extern kompetens, typ som med utbytesstudenter. Vi skickar våra svenska politiker till Amerika, för lite "fortbildning" om inget annat, så lånar vi några av deras tungviktare hit till gulliga Sweden och låter dom härja fritt i två år. Kan det bli värre, menar jag.
Vadå om vi röstar fram en ny Pol Pot så är det för att folket vill det i sann demokratisk anda osv osv bla bla bla.Blir det nyval så finns risken att det även går att rösta på partiet Nyans, illa illa.
Blir det nyval så finns risken att det även går att rösta på partiet Nyans, illa illa.
Absolut, en enkel resa till valfritt land av dem du listar upp...Apropå politikers bristande arbetslivserfarenhet så fick jag en idé. Borde inte en del av politikers inskolning vara att praktisera i andra länder? Typ att man skulle behöva testa att sälja in sina idéer till människor på torget i Danmark, Italien, USA, Afghanistan osv, klara av en debatt i deras respektive parlament, ha presskonferens med deras journalister osv... Kanske skulle ge dem lite perspektiv.
Ja, jag tänkte att villkoret för att bli insläppt i Sverige igen var att man skulle klara av övningarna.Absolut, en enkel resa till valfritt land av dem du listar upp...
Hahaha, ordet ekokammare fick precis en ny mening!
Chef för LOs tankesmedja. Jodå, LO har en tankesmedja. Bara det passar in i denna tråd.
Uppenbarligen klarar vi oss utan den ryggsäcken, finns ingen anledning att betala för att någon ska täcka den platsen när den uppenbarligen inte behövs.
Uppenbarligen räcker det med en person som både näringsminister och landsbygdsminister. Finns ingen anledning att avlöna två när det räcker med en.Näringsminister Ibrahim Baylan (S) övertar ansvaret för de frågor som Jennie Nilsson har ansvarat för...
Alla behöver någon gång känna medhåll. Sitt eget, i brist på annat.
Chef för LOs tankesmedja. Jodå, LO har en tankesmedja. Bara det passar in i denna tråd.
Alla behöver någon gång känna medhåll. Sitt eget, i brist på annat.
Frågan är varför det accepteras att upphöjda sossar kommenterar sig själva från trollkonton..
Det närmsta jag kommit något liknande var när jag försökte gilla ett väldigt välformulerat inlägg jag glömt jag skrivit. Det gick inte.Vill minnas att någon blev upprörd av självgodheten i detta hybrisdrabbade försök till tilltag. Kan möjligen bero på hur jag framställde den blygsamma fadäsen. Vadå distans?
Går att testa.Det var inte jag som skrev, det var Mollgan/Ursula/Hobbe....
För en gångs skull överraskar faktiskt Aftonbladet och gör en korrekt analys.Så har det alltid varit men vi måste se över reglerna och göra det svårare för jägare att få vapenlicens.
Och tänk vad den stackars gärningsmannen måste ha för traumatiska upplevelser.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|