Skulle väl aldrig hända i Sverige !?Om man undrar varför Sverige är en formidabel dynghög där vissa barn mördar på uppdrag av gängkriminella och andra barn dödas av gängkriminella så är det bara att läsa i denna tråd.
Fick kolla upp. Där verkade ju ändå ansvariga göra sitt.Börjar vara dags att kanonisera Gary Plauche och ta efter.
"Libanon är mitt andra hem"Fantastiskt. Nyckelord projektanställning. Det borde kollas upp.
Omar sa upp sig när Israels attacker mot Libanon inleddes – kontakten med släkten tar all tid
Hundratals döda och tusentals skadade. Omar El-Malli i Helsingborg står i ständig kontakt med sina släktingar och vänner i Libanon sedan Israel inledde sina attacker mot mål i landet. – Att sitta här och följa när de traumatiseras är väldigt tufft, säger han.www.svt.se
Tyvärr är det billigast för Israel att lägga över ansvaret för omhändertagandet på Sverige !Det är ju det bästa som kunnat hända, att rävar och jordgubbar börjat jobba åt dom stora grabbarna som inte äter bacon, dels riskerar dom ju numera att bli upphämtade i en skåpbil utan fönster, petade med ett paraply, halka vid något fönster eller liknande, troligtvis i närheten av en israelisk herre i uppknäppt ytterrock.
Eller så blir dom tagna av bättre svenska poliser än dom som hittils har jagat dom, och får veta att dom och hela deras gäng numera räknas som internationella terrorister och kommer att dömas som sådana, och eventuellt utlämnas till en Israelisk herre i stram ytterrock.
Jag har inget emot något av det
Tyvärr är det billigast för Israel att lägga över ansvaret för omhändertagandet på Sverige !
Optimist, jag tror Mossad koncentrerar sig på viktigare uppgifter än odugliga svennar.Jag tror inte Mossad har speciellt stram budget...
Det får gärna kosta lite att statuera ett bra exempel för andra i världen.
Pluralis majesteties!Bara vi slipper 800 grader så...
Nej det går ju inte då det är för många som vill ha av vår kaka, synd att det blev så.Det är andra tider nu, staten höjer inte bostadsbidragen och skjuter inte längre gärna till om levnadsomkostnaderna blivit för dyra.
Det är ju det bästa som kunnat hända, att rävar och jordgubbar börjat jobba åt dom stora grabbarna som inte äter bacon, dels riskerar dom ju numera att bli upphämtade i en skåpbil utan fönster, petade med ett paraply, halka vid något fönster eller liknande, troligtvis i närheten av en israelisk herre i uppknäppt ytterrock.
Kan inte någon försynt politiker (eller någon av det fåtal inom polis och rättsväsände som fortfarande har lite rättspatos kvar) lobba för just detta…? Rent av be Israel / IDF / Mossad om hjälp…? Ge dem fullmakt att utföra ”cancelleringsoperationer” i Rinkeby och Rosengård…?
Win-win situation för alla involverade.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |