Språktest 2002, ja ja.Apropå FP/L så kolla ett uttalande från den lokala FP/L ledningen, www.marsta.nu , det var väl Lperhsson som senast uttryckte att det skulle tas i mer med hårdhandskarna mot illegala kriminella.....
Språktest 2002, ja ja.Apropå FP/L så kolla ett uttalande från den lokala FP/L ledningen, www.marsta.nu , det var väl Lperhsson som senast uttryckte att det skulle tas i mer med hårdhandskarna mot illegala kriminella.....
Vad är era värsta Märta moments?
Den är bra faktiskt.När hon på fullt allvar deklarerade att bensinpriset måste upp mot 50 kronor per liter och att ingen i glesbygd kommer att lida av detta.
De kan ju inte skriva sanningen. För att citera min kanske inte helt indoktrinerade löjtnant från lumpen:
"Om det blir krig? Ni gör som ni vill, men jag kommer att vara i Australien. Jag har en bokning dit som jag bokar om löpande."
Dvs en pamflett som säger "Om kriget kommer så blir du plundrad av närmsta klan. Har du tur så har de ihjäl dig, annars blir det jobbigt för dig.".
Vi får jobba så att ideologiskt drivna tjänstemän inte driver partipolitik inom allmänna verksamheter.
Heter väl LSD?Jag började lyssna på Kvartals Fredagsintervju idag med Kristofer Lundberg som blev utesluten ur Vänsterpartiet för att han hyllade PFLP. Bortsett från att han verkar ogilla Lamotte så lät det som att han använder kalejdoskop för att se på världen.
Så blir det när ideologin är överordnad allt annat. Höll på att kräkas när jag lyssnade.Jag började lyssna på Kvartals Fredagsintervju idag med Kristofer Lundberg som blev utesluten ur Vänsterpartiet för att han hyllade PFLP. Bortsett från att han verkar ogilla Lamotte så lät det som att han använder kalejdoskop för att se på världen.
Första fredagsintervjun jag vill höra sedan Jomshof.Jag började lyssna på Kvartals Fredagsintervju idag med Kristofer Lundberg som blev utesluten ur Vänsterpartiet för att han hyllade PFLP. Bortsett från att han verkar ogilla Lamotte så lät det som att han använder kalejdoskop för att se på världen.
Jag vill inte läsa, jag vet att ännu en muslimsk invandrare som folkpartiet ville ha här, inte gjort något för att bli av med, och som hyllats som vår framtid har gjort detta.Riktigt bra skrivet!!! Hoppas ni kan läsa
Susanna Birgersson: Varför tar ingen ansvar för våldtäkten mot Elsa?
När 84-åriga Elsa våldtogs av en anställd inom hemtjänsten tog ingen ansvar för att det tilläts ske, för så gör man inte i Sverige.www.gp.se
Eller egentligen är det bra om ni inte kan läsa - man blir bara sorgsen
Det som var bra skrivet var detta - saxat ur artikelnJag vill inte läsa, jag vet att ännu en muslimsk invandrare som folkpartiet ville ha här, inte gjort något för att bli av med, och som hyllats som vår framtid har gjort detta.
Framtid, nej tack.
Ligger en del i vad du säger, men läser man artikeln så hade de flera chanser att ta tag i ärendet men de gjorde inte ett skitÄr det verkligen att ta ansvar när man lämnar sin tjänst?
Jag föredrar att folk ser till att reda ut skiten de misslyckats med.
Det ifrågasätter jag inte utan det är mer att det är för vanligt att kräva avgång när det är något som sköts fel och att det ses som ansvarstagande att lämna det till nästa person.Ligger en del i vad du säger, men läser man artikeln så hade de flera chanser att ta tag i ärendet men de gjorde inte ett skit
Vill man ens att den som inte tagit sitt ansvar ska ta det när det uppdagas? Är det brottsligt så är det inte ens en tänkbar lösning, varför nu?Är det verkligen att ta ansvar när man lämnar sin tjänst?
Jag föredrar att folk ser till att reda ut skiten de misslyckats med.
"Ytterst är det jag som är ansvarig för verksamheten och för de strukturella problem som lett till att de våldtäkter inom hemtjänsten som medierna ny lyfter fram kunnat begås. Därför väljer jag nu att avgå."
Så säger inte Tobias Smedberg (V), ordförande i Uppsalas äldrenämnd.
Han var på Ekot i går morse ca 0745, man blev illamående.Jaså. En vänsterpartist, minsann. Då är det ju föga förvånande att man inte vill anmäla babben som våldtagit en av gamlingarna…Man kan ju inte hålla på och anmäla Nooshis röstningsboskap så att den får trubbel med myndigheter och riskerar utvisning…
Och jag som trodde du va Folkpartist ! SorryHan var på Ekot i går morse ca 0745, man blev illamående.
Och undrar så klart varför det är så många migranter i hemtjänsten som vill våldta svenska åldringar.
Undrar vad Lars Leijonborg tycker nu.
Kommentar någon? Har vi någon folkpartist på forumet tex?
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|