oops164
Smed
Borde vara i stötande skämttråden
Borde vara i stötande skämttråden
Tror dom flöd omkring klockan 2 idag över göteborg, hörde ljudet,
satt och åt lunch med en gammal komois så det var inte läge rusa ut och försöka se nått.
Då hörde vi rätt, tack för fotot !Jorosåatt.....
View attachment 507558
Stal det från GP:s film - här hörde jag dem både ner (förbi Kungälv) och upp (norska planen borde det varit som flög hem efter kusten)Då hörde vi rätt, tack för fotot !
Fan vad Göteborg bildJorosåatt.....
View attachment 507558
Tråkigt men jag kan också känna att historien om att Saab tyvärr försvann har pågått i över femton år nu. Det måste vara världshistoriens längsta dödsryckning.Enligt Göteborgs Posten GP så har NEVS varslat alla på grund av att det finns risk för konkurs.
PROFFS.se är en plats på nätet som riktar sig till lastbilschaufförer.
Där skrevs det om dagsfärsk konkurs av ett större åkeri i Ystad ( inte den första heller )
Även ett åkeri i Ängelholm har drabbats av konkurs.
Det var bara en tidsfråga i följden av att byggföretagen har slagit igen, en efter en.
Trist, men det företaget har inte existerat i praktiken på länge. Alla anställda kan låta mycket, men det var bara ett tjugotal kvar, typ VD:n, skyltputsaren och vaktmästaren.Enligt Göteborgs Posten GP så har NEVS varslat alla på grund av att det finns risk för konkurs.
PROFFS.se är en plats på nätet som riktar sig till lastbilschaufförer.
Där skrevs det om dagsfärsk konkurs av ett större åkeri i Ystad ( inte den första heller )
Även ett åkeri i Ängelholm har drabbats av konkurs.
Det var bara en tidsfråga i följden av att byggföretagen har slagit igen, en efter en.
Ojdå, finns där inte fler än så, har undrat lite mellan varven men inte varit nyfiken nog att göra efterforskning.Trist, men det företaget har inte existerat i praktiken på länge. Alla anställda kan låta mycket, men det var bara ett tjugotal kvar, typ VD:n, skyltputsaren och vaktmästaren.
De gjorde sig av med stora delar av personalen för rätt länge sedan. Sen har jag fattat det som att företaget i princip varit på sparlåga under tiden man försökt göra någon ny deal som nu misslyckats.Ojdå, finns där inte fler än så, har undrat lite mellan varven men inte varit nyfiken nog att göra efterforskning.
I år är det inte bara Malmö kommun som vill fjäska för skinkvägrarna och slopa hälsningsfrasen ”god jul”…
SSAB vill skrota ”god jul” – så reagerar stålarbetare i Luleå
Ståltillverkaren SSAB har gått ut med en uppmaning till sina anställda – önska inte kollegorna ”god jul”. På fabriken i Luleå är arbetarna överens – de tänker inte byta till ”god helg” istället. – Jag känner starkt för att man ska kunna välja vad man säger. Är det december så säger jag god jul...www.svt.se
Nä alltså nu får de fan skärpa sig.
Förklara gärna varför du tycker som du tycker.Nä alltså nu får de fan skärpa sig.
Dels är dubbelbestraffning osnyggt som fan. Men ok, det kan jag absolut leva med i fall som detta och det är jag säker på att alla utom CH själv kan leva med i just det här fallet.
Däremot ska vi nog vänta med att straffa tills skithögen är dömd.
Du förstår inte oskuldspresumtion?Förklara gärna varför du tycker som du tycker.
Jag förstår det då inte.
Jaha, du är där. Okej hej då.Du förstår inte oskuldspresumtion?
Ja. Fundera lite. Du och jag behöver inte invänta en dom, men staten måste. Det är extremt viktigt.Jaha, du är där. Okej hej då.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|