Sverigedemokraterna.....

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Var det inte nån brud som sa sig blivit tejpad av AFA härom året fast man inte hittade några som helst tecken på vare sig våld eller annat och där man inte hittade några spår av tejp runt handleder eller något och på den tejp man hittade så fann man väl enbart fingeravtryck från henne själv...

...Hon var väl typ sambo med den förre pressekreteraren eller något.. verkar som om det är inne hos SD att hjälpa till att späda på martyrmyten genom att arrangera "angrepp".

Ja, de blir hotade och de utsätts för mer än något annat parti som givetvis inte är acceptabelt men vissa historier verkar som sagt vara arrangerade för att försöka höja martyrskapet ett snäpp...

Inget jag känner igen, det där med tjejen. Däremot blev ju Kinnunens fru/tjej misshandlad av AFA-brudar. Det var ju knappast riggat iaf.

Det är ju otroligt löjligt om de skulle fejka grejer. Det behövs ju liksom inte, de får ju stryk ändå. Han von Arnold ska ju ha blivit utsatt för ett knivdåd tidigare också. Orkar inte googla på det om det fanns vittnen eller inte. Har för mig det.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
..

Det är ju otroligt löjligt om de skulle fejka grejer. Det behövs ju liksom inte, de får ju stryk ändå. Han von Arnold ska ju ha blivit utsatt för ett knivdåd tidigare också. Orkar inte googla på det om det fanns vittnen eller inte. Har för mig det.

Inga vittnen. Polisen hittade ingen gärningsman och inga spår. von Arnold :)rofl) lämnade ett signalement som var så allmänt hållet att polisen inte kunde komma nån vart med det.

von Arnold kan vi nog lägga till handlingarna som en fullfjädrad dåre.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Inget jag känner igen, det där med tjejen. Däremot blev ju Kinnunens fru/tjej misshandlad av AFA-brudar. Det var ju knappast riggat iaf.

Ja, SD:are råkar ut för en del vilket givetvis bör straffas hårt....
Misshandeln var ju knappast fejkad. Däremot var det nån "tejp-historia" som var rätt fantastisk och än mer fantastisk när det började komma fram hur märkligt tomt det var på spår och hur märkligt det tydligen var att tejpen tydligen inte lämnat några spår där man typ hade tejpat om man själv tejpat nån... och att det bara fanns fingeravtryck från henne själv...

Inga vittnen. Polisen hittade ingen gärningsman och inga spår. von Arnold :)rofl) lämnade ett signalement som var så allmänt hållet att polisen inte kunde komma nån vart med det.

von Arnold kan vi nog lägga till handlingarna som en fullfjädrad dåre.

Har inte Von Arnold polisanmält någon liknande historia tidigare där det inte heller fanns tillstymmelse till spår?

Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
lämnade ett signalement som var så allmänt hållet att polisen inte kunde komma nån vart med det.

Svartmuskig? :confused: :D

Jag tycker man ska ta det lugnt med anklagelserna. Inte för att spela martyrkortet igen men jag undrar ändå om folks historier ifrågasätts på samma vis som ex von Arnolds. Rista in ett hakkors på sig själv på ett synligt ställe är inte så lite vrickat.

Däremot var det nån "tejp-historia" som var rätt fantastisk och än mer fantastisk när det började komma fram hur märkligt tomt det var på spår och hur märkligt det tydligen var att tejpen tydligen inte lämnat några spår där man typ hade tejpat om man själv tejpat nån... och att det bara fanns fingeravtryck från henne själv...

Okej, det var nytt för mig.

Har inte Von Arnold polisanmält någon liknande historia tidigare där det inte heller fanns tillstymmelse till spår?

Jo, det är väl det knivutfallet vi snackar om antar jag.

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Jo, det är väl det knivutfallet vi snackar om antar jag.

Ingen aning.. Jag har inga detaljer så ta mitt inlägg som en fråga snarare än som ett påstående..... Jag hörde bara något om ytterligare någon anmälan där det inte fanns några som helst bevis, vittnen eller detaljer...

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Ingen aning.. Jag har inga detaljer så ta mitt inlägg som en fråga snarare än som ett påstående..... Jag hörde bara något om ytterligare någon anmälan där det inte fanns några som helst bevis, vittnen eller detaljer...

Japp, det var den händelsen jag menade. von Arnold är helt uppenbart utsatt för en kampanj av vänsterextremistiska ninjor.

Måste vara jobbigt som fan.

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Enligt nyheter på radion nyligen, så var förstagångsväljarna den största gruppen "SD-väljare". Dvs de i åldern 18-22år, andelen som rösta på SD i den undersökningen var 10%. De surra nåt om de som fortfarande går i gymnasiet var så många som 1 av 5 för SD. Lyssnade dock halvhjärtat så jag kan ha ha fel.
Om det nu stämmer, varför då?

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
Enligt nyheter på radion nyligen, så var förstagångsväljarna den största gruppen "SD-väljare". Dvs de i åldern 18-22år, andelen som rösta på SD i den undersökningen var 10%. De surra nåt om de som fortfarande går i gymnasiet var så många som 1 av 5 för SD. Lyssnade dock halvhjärtat så jag kan ha ha fel.
Om det nu stämmer, varför då?

MYCKET mer hot,bråk,stök numer verkar det som(gick ut gymnasiet i år). Är det någon som låter,hotar eller bara förstör så är det allt för ofta en invandrare idag. Tyvär... är ingen rasist men vet själv hur det var och fortfarande är.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
MYCKET mer hot,bråk,stök numer verkar det som(gick ut gymnasiet i år). Är det någon som låter,hotar eller bara förstör så är det allt för ofta en invandrare idag. Tyvär... är ingen rasist men vet själv hur det var och fortfarande är.

Mm, och värre lär det väl bli. Jag tänker då verkligen tänka till när jag väljer skola för mina barn. Får bli nån överklasskola eller typ engelska- eller tyska skolan.

Last edited:

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions
Mm, och värre lär det väl bli. Jag tänker då verkligen tänka till när jag väljer skola för mina barn. Får bli nån överklasskola eller typ engelska- eller tyska skolan.

Förvånad...som en genuin SD anhängare som du är, så ska väl utländska friskolor bort ...

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Ni som röstafr på SD hur f*n tänker Ni. Vet ni om att SD förnekar förintelsen t ex. Skulle ni kunna se min farsa som är född 35 i ögonen och säga att den inte ägde rum. SD är inget annat än ett rasistiskt parti klätt i en finare förpackning.

Jag skäms över att vara svensk idag :(

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Ni. Vet ni om att SD förnekar förintelsen t ex.

Andra tråden du lägger detta påståendet. Sympatiserar inte alls med SD själv men känner mig väldigt skeptisk till ovanstående påstående och skulle gärna vilja se någon källa på detta, och då vad PARTIET och inte enstaka medlemmar anser...

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Andra tråden du lägger detta påståendet. Sympatiserar inte alls med SD själv men känner mig väldigt skeptisk till ovanstående påstående och skulle gärna vilja se någon källa på detta, och då vad PARTIET och inte enstaka medlemmar anser...

Jag tog bort det inlägget i den andra då jag kom att tänka på denna tråden.....

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Ni som röstafr på SD hur f*n tänker Ni. Vet ni om att SD förnekar förintelsen t ex. Skulle ni kunna se min farsa som är född 35 i ögonen och säga att den inte ägde rum. SD är inget annat än ett rasistiskt parti klätt i en finare förpackning.

Jag skäms över att vara svensk idag :(

Vilken förintelse?

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Jag anser inte att detta är något att skämta om....*over and out*

Det tycker inte jag heller.

Enligt Wikipedia är Förintelsen
"... benämningen på nazisternas försök att utrota de
europeiska judarna under andra världskriget ...
."

Jag tycker inte att det är fel att kalla saker för deras rätta namn.
Att förinta betyder att utplåna.
Nazisternas försök att utplåna de europeiska judarna misslyckades.

Jag känner flera europeiska judar. De har inte varit utplånade.
(Men några av dem har har suttit i koncentrationsläger, och har vinkat av sina
släktingar på deras väg in i gaskamrarna.)

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...