Sverigedemokraterna.....

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
Vänsterpartiet hade ett försökt till röstraggning i Piteå-tidningen (lokala blaskan).
Det stod ungefär såhär: Piteå är den fjärde minst invandrartäta kommunen i Sverige, vi måste bli bättre på integration. :zpy

Hurra för Piteå! Vilka är dom andra kommunerna på topplistan?

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
SverigeDemokraterna suger :död

Vänstern sa det att klamydia stigit väldigt högt(de snacka i skolan) och sa att ungdomar ej får lära sig hur kondomer används... Har snackat med flertalet polare och de har haft kondom med sig men glömt i t.ex. "jackfickan".

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
SverigeDemokraterna suger :död

Vänstern sa det att klamydia stigit väldigt högt(de snacka i skolan) och sa att ungdomar ej får lära sig hur kondomer används... Har snackat med flertalet polare och de har haft kondom med sig men glömt i t.ex. "jackfickan".

Och??

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Först gick dom mot partiet och nu är dom på väljarna

http://www.gp.se/nyheter/valet2010/1.449156-ungdomar-trangde-sig-in-i-rostbas
En av väljarna uppfattade händelsen som att gruppen ville förhindra väljare att rösta på Sverigedemokraterna.

- De gick in i mitt bås där jag stod och röstade för att se vilka valsedlar jag hade. Samma gjorde de med mannen bredvid mig. Då mannen bredvid hade lappar från SD började de hetsa mot honom.

Väljaren kände sig också hotad utanför lokalen.

/..../
Även om vi uppfattar att ungdomligt oförstånd ligger bakom händelsen handlar det om brott mot vallagen. Vi tror också att vi kan identifiera ungdomarna, säger Valnämndens kanslichef, Bill Werngren.

Ni som tänkte rösta SD på söndag eller fram tills dess lär ju tyvärr få se er över axeln en extra gång.
Sverige 2010. fascism och förföljelse av "rasisterna"

Men förhoppningsvis får dom tag på snorungarna som förhoppningsvis är minst 18år och straffas efter vad dom gjort.
Eller ja, rehabiliteras med kanske en västindien-kryssning?

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Men förhoppningsvis får dom tag på snorungarna som förhoppningsvis är minst 18år och straffas efter vad dom gjort.

Knappast över 18:

Men jag sa till ungdomarna att de inte hade i lokalen att göra över huvudtaget, de var inte i den åldern att de får rösta, säger han.

Men å andra sidan är man straffmyndig vid 15...

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Ni som tänkte rösta SD på söndag eller fram tills dess lär ju tyvärr få se er över axeln en extra gång.
Sverige 2010. fascism och förföljelse av "rasisterna"

Skicka på mig vilken AFA-apa du vill. Orka bli rädd för 52kg aidskropp liksom. :gnissla

Förhoppningsvis minns de mig från alla okvädningsord jag fräst åt dem utanför Berns så vi känner redan varandra. :)

Invandrarföretagen sysselsätter 200000 pers i landet och står för ca 35 miljarder i BNP - ser ingenting om detta i SD:s valprogram.

Kul, hur många är inte sysselsatta och vad kostar de?

Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
SD är ett tramsigt enfrågeparti och skulle aldrig kunna hantera finanser, ännu mindre styra ett land.

Sverigedemokraternas skuggbudget från i våras uppges utgiftsminskningen bli exakt 12 395 608 000 kronor, allså 12,4 miljarder. Kalkylen grundar sig på lösa antaganden och har underkänts från en mängd håll. Det gäller både invandringens kostnader som grovt överskattas och besparingarna som kraftigt överdrivs, bland annat genom dubbelräkning.
Samtidigt bortser Sverigedemokraterna från vad invandringen kan tillföra på längre sikt.

Motståndet gäller även arbetskraftsinvandring, eftersom den sägs tränga undan arbetslösa svenskar. Detta är ett felaktigt påstående, vilket tydligast syns i vården som inte skulle fungera utan utlandsfödd personal. Sverigedemokraternas krav på utbyggd sjukvård går inte ihop med att invandringen ska strypas.

Denna motsägelse visar sig på fler sätt. Sverigedemokraterna säger sig slå vakt om pensionärerna och hävdar, utan saklig grund, att dessas situation stadigt har försämrats. Men man bortser samtidigt från att den yrkesaktiva befolkningen, som ska arbeta ihop till pensionerna, gradvis skulle minska i storlek – om det inte fanns en växande andel utlandsfödda.

http://www.dn.se/nyheter/valet2010/sds-ekvation-gar-inte-ihop-1.1172182

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
SD är ett tramsigt enfrågeparti och skulle aldrig kunna hantera finanser, ännu mindre styra ett land.

SD kommer aldrig att styra landet heller.

SD kommer däremot att röra om rejält i grytan.

Det är tramsiga enfrågepartiers roll i en fungerande demokrati.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Kommer andra eller tredje generationens invandrare någonsin vara svenskar i SD´s värld?

Sverigedemokraterna har inte presenterat några som helst förslag, idéer eller åtgärder vad gäller integrationspolitiken. Och partiet är dessutom tydligt med, inte minst i sitt invandringspolitiska program, att de inte heller tänker föra någon politik på området. Motiveringen är dock något oväntad. Eftersom ”den statliga integrationspolitiken har misslyckats i grunden” har partiet bestämt sig för att man ”motsätter” sig alla former av ”integration som en lösning på de problem som har uppstått som en följd av den oansvariga invandringspolitiken.”

Paradoxen är total.

Det är som om Socialdemokraterna skulle säga att de, eftersom arbetslösheten är fortsatt hög, föreslår att slopa såväl Arbetsförmedlingen som samtliga arbetsmarknadspolitiska åtgärder. Eller som om Centern och Miljöpartiet skulle ställa krav på ett omedelbart stopp för alla former av miljöpolitik – med motiveringen att de hittills*varande insatserna misslyckats.
I stället för den avskaffade integrationspolitiken har Sverige*demokraterna ett annat svar på integrationsfrågorna: total assimilering. ”Den självklara målsättningen skall vara att de invandrare som har för avsikt att stanna i landet skall anpassa sig till det svenska levnadssättet och på sikt uppgå i den svenska nationen.”

Men här kommer nästa paradox.

Samtidigt som Sverigedemokraterna kräver en fullständig assimilering, är partiet noga med att påpeka att en assimilering på individnivå inte bara är svår, utan i många fall helt omöjlig. ”Assimilering är en lång och svår process som inte alltid lyckas och som i vissa fall kan ta flera generationer att fullborda.”

http://www.dn.se/kultur-noje/debatt-essa/for-sverigedemokraterna-ar-zlatan-inte-svensk-1.1172192

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Det är fortfarande ingen ursäkt för att misshandla och tortera personen.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1242135/Lakare-von-Arnold-skar-sig-sjalv.html

"Enligt Sydsvenskans källor klassar rättsläkaren sannolikheten för att alltihop är fejk som 9 på en 10-gradig skala. Bedömningen görs utifrån hur djupa skadorna är och hur kniven varit vinklad när hakkorset skars in.

– För att kunna vara hundraprocentigt säker måste läkaren ha varit på plats vid händelsen, säger en källa. Det här utlåtandet är det starkaste en rättsläkare kan lämna.
"

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Kommer andra eller tredje generationens invandrare någonsin vara svenskar i SD´s värld?

Väldigt många första generationens invandrare är svenskar i mina ögon, medans andra som är tredje generationens invandrare pratar Swahili flytande men gör sig knappt förstådda på svenska när dom ska handla på Ica och förstår inte hur bokningstavlan i tvättstugan fungerar eller vet vad svenska lagar säger om saker och ting.

Jag skulle vilja påstå att det är individuellt och högst beroende av hur gärna man vill bli svensk.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1242135/Lakare-von-Arnold-skar-sig-sjalv.html

"Enligt Sydsvenskans källor klassar rättsläkaren sannolikheten för att alltihop är fejk som 9 på en 10-gradig skala. Bedömningen görs utifrån hur djupa skadorna är och hur kniven varit vinklad när hakkorset skars in.

– För att kunna vara hundraprocentigt säker måste läkaren ha varit på plats vid händelsen, säger en källa. Det här utlåtandet är det starkaste en rättsläkare kan lämna.
"

Han är inte den förste.

charles_manson_swastika_forehead.jpg

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Skicka på mig vilken AFA-apa du vill. Orka bli rädd för 52kg aidskropp liksom. :gnissla

Det är inte storleken, det är antalet som räknas :mattias

Nu är det inte många timmar kvar, SD in till riksdagen?
-Nyval, koalition mellan s och m, partier som går över gränsen?

Faktiskt riktigt spännande att se vad som händer. Garranterad kaos ifall SD får mandat i riksdagen!

Nej nu är det åter till skolböckerna och en gyllene framtid utanför sveriges gränser :banana

"

Skulle det nu visa sig vara iscensatt av han själv;
Så bör ju den killen läggas in med utskrivning kring 2020 tidigast!

Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR

"

Är det så, så är det ju verkligen helt sjukt! Haha, fyfan vilken lirare i såna fall. :D Men jag vetetusan...

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Är det så, så är det ju verkligen helt sjukt! Haha, fyfan vilken lirare i såna fall. :D Men jag vetetusan...

Var det inte nån brud som sa sig blivit tejpad av AFA härom året fast man inte hittade några som helst tecken på vare sig våld eller annat och där man inte hittade några spår av tejp runt handleder eller något och på den tejp man hittade så fann man väl enbart fingeravtryck från henne själv...

...Hon var väl typ sambo med den förre pressekreteraren eller något.. verkar som om det är inne hos SD att hjälpa till att späda på martyrmyten genom att arrangera "angrepp".

Ja, de blir hotade och de utsätts för mer än något annat parti som givetvis inte är acceptabelt men vissa historier verkar som sagt vara arrangerade för att försöka höja martyrskapet ett snäpp...

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år