Sverigedemokraterna.....

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
På vilket sätt skulle den vara relevant? Har fattigdom någonsin varit ett asylskäl i Sverige?

Byt ut fattigdom mot valfritt annat asylskäl då.

Faktum är att vi hjälper dom som har minst skäl och störst förutsättningar att klara sig utan vår hjälp.

Vi dränerar länderna på påhittiga och driftiga människor, för det är dom som är påhittiga och driftiga som tar sig därifrån, förutom dom som är hänsysnslösa kriminella då, dom tar sig också hit.

Vi hjälper en tuggumikula om året (byt ut det mot valfritt antal människor) det tillkommer dussinvis som behöver hjälp.

Ska vi hjälpa människor ska vi göra det i deras hemländer, så att dom kan bo kvar.

Jag vet inte vad en invandrare/flykting kostar dom tio första åren här, men jag gissar att dom pengarna skulle kunna hjälpa hundra personer i hemlandet.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

Faktum är att vi hjälper dom som har minst skäl och störst förutsättningar att klara sig utan vår hjälp.

Vi dränerar länderna på påhittiga och driftiga människor, för det är dom som är påhittiga och driftiga som tar sig därifrån, förutom dom som är hänsysnslösa kriminella då, dom tar sig också hit.

Vi hjälper en tuggumikula om året (byt ut det mot valfritt antal människor) det tillkommer dussinvis som behöver hjälp.

Ska vi hjälpa människor ska vi göra det i deras hemländer, så att dom kan bo kvar.

Jag vet inte vad en invandrare/flykting kostar dom tio första åren här, men jag gissar att dom pengarna skulle kunna hjälpa hundra personer i hemlandet.

Jag läser denna boken just nu, intressant, skrämmande och upprörande.

http://www.bokus.com/bok/9789174651249/varldsmastarna-nar-sverige-blev-mangkulturellt/

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Rasse svin !!!

:pascalidou

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Deras "starke man" :rolleyes: straffar ut sig själv, så genant och alldeles underbart.

Vilken kratta.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Jimpan på engelska.

:Bugar

Herrejävlar, det guldkornet hade jag missat. Sicken idiot den där människan är. Hans hat mot journalister måste vara närmast oändligt. Han har precis fått ett minimalt hum om hur svenska journalister fungerar och så kommer det en utlänning (!) och fullkomligt pulviserar honom.

Han kanske kan få lite 'professionell hjälp' som sin partibroder, herr petzäll. Nu är ju herr petzäll sverigedemokrat, och som sådan står han naturligtvis ovanför alla behov av traditionell hjälp, det hade ju kunna misstas för blockflöjtande. Rimligtvis rör det väl sig om en överlevnadskurs i skogen eller nåt, utrustad med en fiskekrok och en sked.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
SD-muppen William "Hakkorsmannen" Petzäll tar time out från sina politsika uppdrag efter ett fylleslag. Vilken oerhörd förlust.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
SD-muppen William "Hakkorsmannen" Petzäll tar time out från sina politsika uppdrag efter ett fylleslag. Vilken oerhörd förlust.

Folkpartiet lär ju andas ut i alla fall, tillintetgjorda av en 22-årig fyllebrat. Makalöst kul hur dåliga de "etablerade" partierna är på att debattera det de låtsas tycka. :lol

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
"Vilka stjärnskott vi fått in i riksdagen tack vare SD-väljarna! Ta t.ex William Petzäll, en 22-åring från Borås som på SD's valvaka högt och ljudligt babblat i mobilen med en kompis så till och med alla journalister kan höra: 'Och jag bara går omkring och njuter. Vad tror du? 60 000kr i månaden och gratis övernattningslägenhet i Stockholm. För skattebetalarnas pengar, haha! Just nu bor jag på Clarion Hotel och har dubbelsviten. Med jacuzzi.' Ett gäng lycksökare och bedragare har lyckats med sin kupp och skaffat sig en god försörjning av oss skattebetalare. Tack alla SD-väljare."

http://squander.devote.se/blogs/6025756/sverigedemokraterna---nejtack.htm

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Propagandaoffensiven tilltar, vänsterpöbeln på Sporthoj anar morgonluft. :D

Ptja, undertecknad och några till har röstat på M sedan tidernas begynnelse. Men, å andra sidan, där du står kanske det ter sig som "vänsterpöbeln"... :rolleyes:

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
har jag missat något??
En 22-åring har fest, blir full, slår sönder saker i lägenheten och sitter i trapphuset och mår dåligt. Är det verkligen så konstigt att han ska behöva ta time-out? Att det inte är beundransvärt är en sak men är det verkligen så illa eller finns det en hund begraven i trädgården utanför??

En annan lustig kille från SD:
http://www.skanskan.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20101111/ESLOV/711119875

En dansk SD-represetant som anser att det är ok att prata danska och inte lära sig svenska, och ska han lära sig svenska är det inte hans ansvar utan någon annans.
I Radio Malmöhus fattade han inte varför det skulle vara ett problem då vi ju ska intergreras i Öresundsregionen och då borde vi svenska lära oss mer danska. Lite "Ställ krav på andra men inte på mig!"

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
En stjärna till. Jösses...

När jag bodde i Barkarby så tycket jag det var jobbigt att se dessa svartingar sitta på Cafe /pitzeria på bästa arbetstid. (…) Nu upplever jag samma sak i Knivsta. Och jag frågar dig: Varför skall vi stressa fram för att försörja dina negrer? (…) I kväll var det 4 st svartingar på pitzerian och 5 st på sträckan mellan posten och Thunmanskolan.

För dom tar ju inte bara med sig sin analfabetismen utan hela sin brist på kultur och kunskap, men väl vägglöss hårlöss och kakerlacker. (…) På bilden står en svart fan och klagar på att skåpdörrarna 'ramlat ner '

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=114&artikel=4325676

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Äh, en 22-åring råkar dricka lite för mycket. Big deal. Jag har inte följt riksdagsarbetet minutiöst men det verkar ju som Petzäll tar sitt arbete på stort allvar och det med bravur. En duktig debattör.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin