Sverigedemokraterna.....

none

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2011
Hoj
Ingen
jag har nog varit för mycket på mitt kontor och för lite i verkligheten märker jag. Vilka rättigheter är det vi har förlorat??

Nej nu frågar du fel, han målar ju fan på väggen vi ska bli rädda och börja förakta invandringen och dess kostnader. Medlemmar ur SD har ju gjort så fantastiskt dålig reklam för dom så jag kan inte ta partiet på allvar längre.

Gick med
18 Apr 2009
Hoj
Kawasaki zx750r ninja 1989
Sd blir allt populärare bland svenskar som blir kallade rasister för att vi inte vill ha en så stor mängd invandrare till vårat land . Tycker det är förtal att bli kallad rasist ! Nationalist går jag med på . Hoppas ni blir jäv..gt sura nu :dummer som håller invandringen om ryggen :arsele

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Sd blir allt populärare bland svenskar som blir kallade rasister för att vi inte vill ha en så stor mängd invandrare till vårat land . Tycker det är förtal att bli kallad rasist ! Nationalist går jag med på . Hoppas ni blir jäv..gt sura nu :dummer som håller invandringen om ryggen :arsele

Förstår jag dig rätt så kan vi sammanfatta din ståndpunkt med att du helt enkelt inte vill ha för många utlandsfödda i "ditt" land. Punkt.

Jättebra, kort och kärnfullt. Jag tror jag har bilden klar för mig. :krama

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Något oroväckande att SD strävar efter att få styra Sverige men beter sig lika omoget och oprofessionellt som fyllot på stan.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Något oroväckande att SD strävar efter att få styra Sverige men beter sig lika omoget och oprofessionellt som fyllot på stan.

Det här jävla partiet blir ju bara roligare och roligare... Vilka jävla idioter...:huvet :dummer

Igår satt jag och frågade mig varför Expressen lade ut denna intervju igår:
http://www.expressen.se/tv/nyheter/inrikes/erik-almqvist-anklagas-for-rasistiska-tillmalen/
Nu förstår jag bättre.
...Det kändes som sagt jäkligt märkligt att ta upp en gammal nyhet med inget annat än "hörsägen" att falla tillbaka på men nu blev det ju tydligt att de komit över Kent Ekroths film. Det är facinerande att Erik Almqvist inte begrepp att filmen hade kommit fram när reportern ställde så detaljerade frågor.

Med tanke på den gamla "Crazy Horse"-skandalen i minnet i kombination med SD:arnas vurm för respekt mot kvinnor och att de skall slippa kallas horor och med deras nyfunna nolltolerans blir det intressant att se hur denna nyhet hanteras.

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Jag tror idioten avgår.

Det tror inte jag. Hade det handlat om ett "vanligt" parti hade han redan varit borta. (Anna Sjödin, Ulrica Schenström, Littorin någon?)

....Men bara för att han så sent som igår förnekade allt, att han och Kent Ekroth publicerat redigerade versioner av filmen där de helt och hållet förnekar allt och säger att Soran Ismail bara pratat strunt för att idag avslöjas av sin egna film är ändå bara ett bevis för den stora mediakonspirationen som gör allt för att svartmåla SD.

Till skillnad från när Anna Sjödin rullades i tjära i fjädrar och inte hade några försvarare så lär detta snarare stärka SD-anhängarna i sin övertygelse. Det jag läst på de ställen i de kommentarsfällt som lämnats öppna har varit överhängande försvar, ursäkter och ytterligare angrep på "elaka media"..

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Nationalist går jag med på .
Det jag mest har emot "nationalister" är främst att de ofta är korkade, okunniga, lättkränkta, oempatiska, aggressiva, lögnaktiga, narcissistiska, småkriminella och allmänt otrevliga samt fula.
Du behöver dock inte ta åt dig eftersom jag ju inte är sådan som stämplar folk för vilken grupp de tillhör, jag tycker bara att alla korten måste upp på bordet. Å så har jag en kompis som röstar på SD!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Det hoppas jag verkligen, såna som han har inte i politiken att göra. Hur man som människa ens kan bete sig som han gör är mer än jag förstår, att han dessutom gör det i egenskap av riksdagsledamot är inget mindre än skrämmande. Seriöst, han och hans två polare beter sig ju verkligen som de där skinnskallarna som går ut och knackar ner folk i mörka gränder när de inte har något bättre för sig, en tvättäkta rasist, mobbare och idiot rakt igenom. Tro fan att man tappar tron på mänskligheten när det är den här sortens människor som sitter i position att styra och ställa i vårt land.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Det tror inte jag. Hade det handlat om ett "vanligt" parti hade han redan varit borta. (Anna Sjödin, Ulrica Schenström, Littorin någon?)

Jag tror han avgår och jag tror att orsaken till det är att han sa dessa saker (SD vill rensa ur partiet från denna typ av representanter) och samtidigt blånekar och ljuger svenska folket rakt upp i ansiktet om det. En politiker som blåljuger i tv är inte populär i någon av lägrena. Du har rätt i att det krävs mycket mer för att en SD-politiker måste avgå än nån annan.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Det var det jävligaste, han får lämna sina uppdrag.
Vi får se hur Kent Ekroth hanteras, han har ju TROTS att det är han som filmade, hela tiden försvarat Erik A och intygad för att det är hans version som är den sanna.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det var det jävligaste, han får lämna sina uppdrag.
Vi får se hur Kent Ekroth hanteras, han har ju TROTS att det är han som filmade, hela tiden försvarat Erik A och intygad för att det är hans version som är den sanna.

Skönt, men det förvånar mig lite att de inte helt sonika sparkar honom ur partiet och ur riksdagen...

Fan vad åkesson är enformig förresten, "Vi har inte haft anledning hit, vi har inte haft anledning dit", det luktar helgardering...

Samtliga tre i filmen är ju "Med på noterna" och häver alla ur sig diverse skit och beter sig jävligt illa, rimligen borde ju samtliga få sin beskärda del av reprimander.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Utmärkt! Hoppas även Ekroth, den obehaglige jäveln, ryker med tanke på att det var han som höll i kameran men har hållt käften om vad som hände i över två år. Han var förmodligen inblandad i redigeringen av Almqvists fejkade klipp också.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin