Neutral skrev:2346284Var det inte du som stod i Bergskurvan? Någon fotade där och ingen av ovanstående bilder verkar tagna där.
Det såg ut som du tog bilder tidigare, typ i ingången/apex, bilderna ovan ser mer ut att vara från utgången i så fall.twinner skrev:2346300Japp det var jag![]()
Neutral skrev:2346284Var det inte du som stod i Bergskurvan? Någon fotade där och ingen av ovanstående bilder verkar tagna där.
![]()
PS. Någon som vet vem #34 på en blå supermono (?) med Doohan-hjälm (se bild ovan) är? Efter avflaggningen på sista passet i går blåste han om i 200 på rakan utan någon hand upp, i ingången till depåavfarten skär han framför en till och flippar upp handen en halv sekund innan han genar genom rondellsystemet tillbaka till sin depåplats! Jag följer efter honom och skäller ut honom inför hans fru (?) men han viftar bara bort mig (bokstavligen) som om han har viktigare saker för sig och hans fru ser verkligen oförstående ut. Kan de har varit utlänningar tränandes inför årsracet? Jag vill ju veta så jag kan skälla ut honom på engelska i stället.![]()
Neutral skrev:2346307Det såg ut som du tog bilder tidigare, typ i ingången/apex, bilderna ovan ser mer ut att vara från utgången i så fall.
Har du fler? Grön Kawa #88.![]()
Neutral skrev:2346284
PS. Någon som vet vem #34 på en blå supermono (?) med Doohan-hjälm (se bild ovan) är? Efter avflaggningen på sista passet i går blåste han om i 200 på rakan utan någon hand upp, i ingången till depåavfarten skär han framför en till och flippar upp handen en halv sekund innan han genar genom rondellsystemet tillbaka till sin depåplats! Jag följer efter honom och skäller ut honom inför hans fru (?) men han viftar bara bort mig (bokstavligen) som om han har viktigare saker för sig och hans fru ser verkligen oförstående ut. Kan de har varit utlänningar tränandes inför årsracet? Jag vill ju veta så jag kan skälla ut honom på engelska i stället.![]()
Bikerbitch skrev:2346511Undrar om det var han också som helt plötsligt kommer ut på start och mål rakan via den lilla asfaltssnutten som finns precis vid tidtagningstornet där.
Ecce viftade som fan med näven, men han verkade inte fatta nånting.
Minns dock inte om det var nummer 34, men jag tror det.
Bikerbitch skrev:2346511Undrar om det var han också som helt plötsligt kommer ut på start och mål rakan via den lilla asfaltssnutten som finns precis vid tidtagningstornet där.
Babar skrev:2346628Hade ni glömt svartflaggen i containern?
twinner skrev:
Bikerbitch skrev:2346652Ja faktiskt. Jag glömde den. Tänkte inte på att släpa ut den för folk brukar sköta sig. Men det sket sig..![]()
Slappa skrev:2346656Många säger att bilderna blev mörka vilket ja inte kan hålla med om, tycker du har riktigt skön färg i bilderna.
Snyggt![]()
Babar skrev:2346659Får ju prestationsångest. Nu vågar man inte lägga ut några av mina bilder med b-kvalitet mer..
Tack.P@trik skrev:2346667Håller med, färgerna blev bra.
Du fick iallafall till en bra bild på mig.![]()
Det är förbjudet så på årsracet som han tydligen är anmäld till så blir det inget kört med de puckarna. Tack för tipset. Du skulle sagt något under träningen bara så hade vi plockat av honom redan då.anja skrev:2346383Han hade skrot i puckarna också. Riktigt irriterande att se hans gnistregn.
Bikerbitch skrev:Undrar om det var han också som helt plötsligt kommer ut på start och mål rakan via den lilla asfaltssnutten som finns precis vid tidtagningstornet där.
Mmm, ska bli riktigt kul att vara banchef under årsracet, ska specialbevaka den där muppen angående depå och gullinjen m m.anja skrev:Jo, det var han som gjorde det också.
twinner skrev:2346746Äsch!! Lägg avklart man ska ladda upp.
Babar skrev:2346791Skojade till det lite bara. Men vet mina begränsningar än så länge.. Har massor av övning kvar för få till samma jämnhet som dig i kvalitet
Du efterbehandlar och mättar färgerna en hel del efteråt i photoshop? Vad körde du för objektivet igår när du fotade?
P@trik skrev:2346667Håller med, färgerna blev bra.
Du fick iallafall till en bra bild på mig.![]()
Tackar! Den här bilden var bra.twinner skrev:
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |