Sviestad, 18/7 Vilka kommer?

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Teddy skrev:
2314019 Det enda jag ständigt oroar mig för är att milkshakemaskinen är ur funktion på Mc Donalds vid trafikplats Klinga, det kan förstöra hela dagen.
:rofl :rofl :rofl

Bikerbitch skrev:
2314038 Åh! Ett till milkshake-fan! Trodde jag var ensam om att beställa glass i mugg när jag käkar på Donken och är 20+ :gnissla
Stor jordgubbsshake så ofta som möjligt. Mums! :)

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Milkshake är det mest kaloririka som McDonalds erbjuder sina kunder, fast det är gott.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Depåbitchen skrev:
2313569 Kommer du till Sviestad?
s

japp men vi hinner nog inet köra något satsar på imorgon iställe jag och Don Q blev lite sena men planen va ju att ha kört kvälls träningen

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Batalat för mycket?

Vi har fått alldeles för mycket pengar idag på träningen! Hur jag än räknar så har jag 450 kr för mycket! Grattis till mej! :fyllisar

Nä men alvarligt talat så ser det på min lista ut som om Håkan Rudenvik har betalat 500 kr i stället för 50 kr? Kan detta stämma? Eller har jag supit bort 9 förare? :va I think not! Om någon känner att dom vill hjälpa mig med mitt mysterium så varågoda! Kom med en lösning på problemet!

Håkan om du batalat för mycket, hör av dig! Eller träna gratis resten av säsongen!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jaha, hur gick det då? Redovisa tider, sladdar, feta omkörningar och eventuella tillbud. Seså, jag har inte hela natten på mig.

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Mattias skrev:
2315253 Jaha, hur gick det då? Redovisa tider, sladdar, feta omkörningar och eventuella tillbud. Seså, jag har inte hela natten på mig.

En hoj brann! Föraren klarade sig med ett brutet nyckelben. Hojen var...ganska...mjuk efteråt. Vi fick avbryta träningen och sanera som tokar. Det var kvällens krach.

Han halkade i sin egen olja och drog omkull med dunder och brak och häftiga rökeffekter. Som tur var så gick ingen mer omkull i oljan!

Nöjd?

Last edited:

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
MATTIAS: Hoj brinner, Olle å larsson gnetar på...

http://52.speedbully.se/FETAST.wmv

här har du rapport direkt från banan. Har film på Peppe.K å Christer men vågar inte klippa in dem i den här ungdomsmusiken de kanske tar illa upp. Ska klippa ihop en mer passande :tummenupp

Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Alx skrev:
2315256 En hoj brann! Föraren klarade sig med ett brutet nyckelben. Hojen var...ganska...mjuk efteråt. Vi fick avbryta träningen och sanera som tokar. Det var kvällens krach.

Han halkade i sin egen olja och drog omkull med dunder och brak och häftiga rökeffekter. Som tur var så gick ingen mer omkull i oljan!

Nöjd?

Njaaaa... VAR gick han omkull? Ni har väl sanerat ordentligt? Tänk på att det kommer bli HÅRT och SNABBT imorgon. Ojojoj...

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Synd med kraschen, det hade suttit fint med ett pass till. Eftersom jag råkade bränna upp Mc Doktorns laptimer så fick jag inga tider. Sen kom Swedie med laptimer och då blev det inget mer pass.
Det kändes rätt så hyfsat iallafall.
Hoppas inte att jag låg i vägen för någon av 125 junior åkarna. Ni får visa framhjulet så släpper jag om er på rakan om jag kör för sakta i kurvorna för er.

Förlåt igen Martin!! Skicka mig ett pm, så kommer det en ny på posten så fort som möjligt.

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
-
Mattias skrev:
2315253 Jaha, hur gick det då? Redovisa tider, sladdar, feta omkörningar och eventuella tillbud. Seså, jag har inte hela natten på mig.

Jag körde 59:eek:r varje varv :rolleyes: så nu får du ta och sätta ihop hojen och komma in i matchen igen!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Depåbitchen skrev:
2315318 Jag körde 59:eek:r varje varv :rolleyes: så nu får du ta och sätta ihop hojen och komma in i matchen igen!

Den ÄR ganska ihop. Donera mig en slant så ska jag visa var du ska krascha. Ich bin ein Expert. :gnissla

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
-
Mattias skrev:
2315312 Njaaaa... VAR gick han omkull? Ni har väl sanerat ordentligt? Tänk på att det kommer bli HÅRT och SNABBT imorgon. Ojojoj...

I crossböjjen.

Fick åka bakpå en R1:a, eller var det en R6:a, med en brandsläckare i ena näven till den brinnande hojen.
Och till alla moralpredikare så syndade jag rejäljt då jag hade skinnstället hängandes vid midjan och åkte utan hjälm och handskar. Dock hade jag ryggskydddet på mig. :)

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Mattias skrev:
2315312 Njaaaa... VAR gick han omkull? Ni har väl sanerat ordentligt? Tänk på att det kommer bli HÅRT och SNABBT imorgon. Ojojoj...

Krossböjen och upp mot torparn, du kommer se vart det är. Absol över nästan hela banbrädden en bit! :gnissla

Kanske inte blir så hårt till en början i morn...

MikkE

Guest
J.Andersson skrev:
2315288 MATTIAS: Hoj brinner, Olle å larsson gnetar på...

http://52.speedbully.se/FETAST.wmv

här har du rapport direkt från banan. Har film på Peppe.K å Christer men vågar inte klippa in dem i den här ungdomsmusiken de kanske tar illa upp. Ska klippa ihop en mer passande till deras ålder... =)
Hur började hojen brinna?

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
MikkE skrev:
2315341 Hur började hojen brinna?

Underkåpan låg emot grenröret som var täckt med olja. Det tog ett par minuter innan det tog fyr, men fasen vad det brann när det näl tagit sig! :gnissla

J.Andersson skrev:
2315345 det gamla vanliga... antagligen.

Vadå det vanliga? Finns det något som brukar börja brinna? :va

Last edited:

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
-
Vid ett svagt ögonblick under körningen så tappade jag koncentrationen och flyttade blicken en aning åt höger. Då fick jag se en fotograf smyga omkring utefter banan.
Kan det ha varit Babar?
Kommer det att dyka upp några bilder från dagens träning?

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...