Sviestad, 18/7 Vilka kommer?

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
-
Alicia skrev:
2309513 Hoppas du får ihop hojen och kan köra =)
Jag hoppas på att värken i kroppen sen gårdagens supermotardkörning går över tills på tisdag.

BB:s hoj är ihopsatt och lite testkörd i kväll så hon kommer att köra så länge det håller i morgon. :banana

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Depåbitchen skrev:
2312441 BB:s hoj är ihopsatt och lite testkörd i kväll så hon kommer att köra så länge det håller i morgon. :banana
Jag slår vad om att den går i 11 minuter.

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Jag är fortfarande lite nervös för hur jag ska klara av att köra hela tiden imorgon.. Supermotard är äckligt jobbigt och kroppen är fortfarande mörbultad. Nu börjar alla blåmärken och sträckningar dyka upp.

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
-
Alicia skrev:
2312543 Jag är fortfarande lite nervös för hur jag ska klara av att köra hela tiden imorgon.. Supermotard är äckligt jobbigt och kroppen är fortfarande mörbultad. Nu börjar alla blåmärken och sträckningar dyka upp.

När du kommit i skinnstället och kört 3 varv så kommer all värk vara som bortblåst och du kommer att sitta och le det där fåniga leendet som bara RR-förare har.

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
RGV Nisse skrev:
2312321 såg visst inte det :huvet Oj att det var så många visste jag inte, då kan jag förstå att det är svårt att fixa folk

Tyvärr så förstår ju inte alla hur kul det är med race! Speciellt inte funkisarna som idag får en biobiljett eller gatåkningsbiljett för besväret. Lunch och fika också.

Efter en hel dag med griniga adrenalinstinna förare som helst av allt vill fortsätta köra, inte titta på! Kan vara mindre trevliga när man räddar dom från säker förnedring när dom ligger och spratlar i sandfållan! :brinnerup

Håkan har ju ett lysande förslag om hur vi ska få funkisar så det räcker med lägre kostnad för dom som har med sig en funkis. Tror det kommer bli jättebra! Sm vanligt kommer det inte att ske i år, men till nästa så!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Får passa på att fråga såhär veckan innan. 25 juli är det inställt. Antar att många är på Bike Week. Men finns det någon som vill vara träningsansvarig då? :Bugar

Depåbitchen skrev:
2312486 Pessimist! :mad:
Jag tror den håller 1,5 timme. :tungan

Jag ska fanimej knäskrapa mig förbi dig i valfri kurva :6surkart

:kiss

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Jag och Anja kommer att rocka neråt vid tvåtiden. Kommer att bli tight som vanligt :hihi Kände på min broms igår och den kändes riktigt bra. Hoppas att den tar lika bra också. Sen blir det att ragga upp någon laptimer oxå, någon?

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Alx skrev:
2312298 Ska försöka, men Håkan är elak mot mej ju :(

Här försöker man hjälpa till och vara snäll och vad får man för det? Förlåt ett ljus gick just upp för mej! Välkommen till den underbara världen av "ideelt arbete utan uppskattning" lms styrelse!

Nädå så farligt är det inte, men lite gnäll iblande är ju alltid kul! :tungan

Och varför gnällde du på mig då? arbetar inte jag också ideelt? eller får jag betalt? (vart skickar jag fakturan?) :hihi :7peta

För de som undrar vad som behöver göras till en tävling.
Läs och begrunda...
http://www.lms.se/roadraci/competit/arrangera_sm.pdf

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
håkan skrev:
2313719 Och varför gnällde du på mig då? arbetar inte jag också ideelt? eller får jag betalt? (vart skickar jag fakturan?) :hihi :7peta

För de som undrar vad som behöver göras till en tävling.
Läs och begrunda...
http://www.lms.se/roadraci/competit/arrangera_sm.pdf

Jo absolut! Vi behöver inte fortsätta det här va? Det började ju med att jag ville veta vilken Patrik det var och det får jag ju i kväll! Försoningskram? Eller kanske ännu bättre? :fyllisar

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Kom på något förut när det gäller omkörningar på rakan. Detta är nog inget problem för erfarna förare men kanske för oerfarna.
När dom kör om en effektsvaghoj på rakan, att dom ser till att ha goda marginal till bakomvarande innan dom går in i idealspår igen. Fick en otäck upplevelse när en förare drog om på rakan och svängde in alldeles för snabbt och nöp mitt spår. Att göra en stoppie på rakan är inget kul för att inte dundra in någons bakdäck. Man kanske kan ägna sig en tanke åt det :)

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Alicia skrev:
2313763 Kom på något förut när det gäller omkörningar på rakan. Detta är nog inget problem för erfarna förare men kanske för oerfarna.
När dom kör om en effektsvaghoj på rakan, att dom ser till att ha goda marginal till bakomvarande innan dom går in i idealspår igen. Fick en otäck upplevelse när en förare drog om på rakan och svängde in alldeles för snabbt och nöp mitt spår. Att göra en stoppie på rakan är inget kul för att inte dundra in någons bakdäck. Man kanske kan ägna sig en tanke åt det :)
Visst kan det vara obehagligt men kör den som passerar snabbare än dig så kan du ju inte köra in i honom, om han inte kör på ditt framhjul utan bara svänger in framför.

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Gustav O skrev:
2313769 Visst kan det vara obehagligt men kör den som passerar snabbare än dig så kan du ju inte köra in i honom, om han inte kör på ditt framhjul utan bara svänger in framför.

Kanske inte, men när man själv upplever att marginalen är så små att om man inte bromsar så kommer jag köra in den här föraren framför. Så kanske man kan öka marginalen med några meter. Bara för att vara schysst.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...