Gottis skrev:2441518Nursey: kan du Tända ett Ljus från oss i GBG också
Vila i frid Tankar går till nära och kära
/Micke
Som jag fattat det kommer inte Shirin (Nursey) att hinna dit, men vi fixar ett ljus från er med...
Gottis skrev:2441518Nursey: kan du Tända ett Ljus från oss i GBG också
Vila i frid Tankar går till nära och kära
/Micke
Lord Adrian skrev:2441531Som jag fattat det kommer inte Shirin (Nursey) att hinna dit, men vi fixar ett ljus från er med...
Kapten Blåskägg skrev:2441139Jag kommer, Kenneth ska försöka komma loss också.
Bikerbitch skrev:2441598Kan tyvärr inte heller komma. Jobbar till 18.00 och bor i Eskilstuna..:/
Men om någon vill, så tänd gärna ett ljus från mig också.
Kram på er allihopa. Fan vad livet är sårbart. Ta hand om varandra.
Kakan skrev:2441637Jag ska åka och köpa ljus nu så jag köper åt dej och gänget från GBG också
betsy skrev:2441500Oerhört tragiskt. Tankar går till anhöriga och vänner...
VIF
Låter ju bra. Eftersom tanten min har bilen så tar jag hojjen. Men den kan ju parkeras vid Donken.. Det löser sig..Milla skrev:2441662Eftersom vi samlas vid Donken först, så kan vi väl försöka samåka i så få bilar som möjligt vidare till olycksplatsen för att inte ta upp onödig plats?
DunderDan skrev:2441360Försökte verkligen komma loss. kan ej komma. Min sorg är med. var finns länken för insamling till hans familj.?
£m£li£ skrev:2441133Kan inte heller ta mig dit, men tänd gärna ett ljus från mig med Milla! I tankarna finns jag där..
Milla skrev:2441752Fick ett PM med en sån fin ide att jag måste posta det här:
//Hej
Tänkte lite grann på det där med ljuständningen som skulle vara i kväll. Vore det inte lämpligt att informera familjen om det oxå och ge dem möjlighet att dyka upp? eller åtminstone att ta med någon duktig fotograf som kunde föreviga ljusen, motorcyklarna och allt folket på en stämningsfull bild. Kanske skulle bli uppskattat av familjen att ha som ett minne från en iof väldigt tråkig händelse, men som skulle visa att killen ingick i en stor trevlig gemenskap där han betydde något.//
De som känner hans familj kan väl framföra trådens syfte till dem? Har full förståelse för att de säkert inte orkar närvara, men självklart så är de mer än välkomna!!!
Fotograferingen har även jag tänkt på, för fina bilder som vi kanske kan överlämna med blommorna?
Ska se om jag hinner få tag på Seerdon eller ToyBoy som jag vet är duktiga fotografer.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|