Tönt i Porche...........

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Speedgirl skrev:
2503211 Är det mig du frågar om jag ser ut som en chey??
Isåfall: JA. Tillhör inte de omtalade 93%
nee tänkte på trådskaparn :rolleyes:
 

its play time

Clutch it up or die trying!!
Gick med
17 Aug 2006
Ort
helsingborg
Hoj
ducati 900ss
Speedgirl skrev:
2503119 Tack för tipset och länken!! :pannkyss Har du sett mig köra???? :va
ja jag har för mig det, antingen i hbg eller landskrona. har sett din båge iaf, har du varit på rakan i sjöbo på onsdagarna i sommras? :7peta
 

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Ort
örebro
Hoj
cbr1000RR - 06
ozeo skrev:
2503240 nee tänkte på trådskaparn :rolleyes:

hahaha....nä det tror jag inte i alla fall. Men killen i porschen kanske va ghay.:D

:hihi
peter R1 skrev:
2503300 ...Du suger bara lite: ):):)

TheBat skrev:
2503006 blir arg bara jag läser de, du skulle ha tagit backspegeln lr snvänt metallen på stövlarna o repat porschen!!:yoparty

jo...som sagt det skulle kännts skönt. ja e bara glad att jag inte klota.
Och va folk inte verkar fatta när de läser min tråd är att jag inte är den som rejsar med bilar. Därav min ironiska still i inlägget. Att dra dyra bilar ger mig som sagt ingenting. Tävla mot mig själv däremot är ruskigt kul.
Bana nästa år.....:crash
 
Last edited:
Gick med
10 Nov 2005
Ort
Täby
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
The blade skrev:
2502971 sant men va fan skulle jag gjort hemma hos han då. slagit han på käftn??
nä sånt sysslar inte jag med. men bra med adrenalin i kroppen fick jag.
länge sedan jag va såå pissed faktiskt.

ja tex lr åka upp på hans grässmatta och burna lite, brukar hjälpa även mot dom mest uppkäftiga fjantarna, om inte så lättar det kanske lite på adrenalintrycket :yoparty
 

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Ort
örebro
Hoj
cbr1000RR - 06
kamikaze.MC skrev:
2505110 ja tex lr åka upp på hans grässmatta och burna lite, brukar hjälpa även mot dom mest uppkäftiga fjantarna, om inte så lättar det kanske lite på adrenalintrycket :yoparty

jo perhaps....lite skön tanke faktiskt:näsblod
 

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Detta påminner mig om en dryg grabb i ny lexus som höll på o skulle visa vad bilen gick för. Detta på e20 norr om göteborg. Han låg jämsides i några rödljus och höll på o varva o hetsa, jag åkte gammal förgasar-saab900.. Så jag lät honom hållas men hängde med en bit bakom hela tiden för att se hur illa han körde. När han kom ikapp andra bilar blev han tvungen att bromsa innan han blev omsläppt så jag hängde bara med i luckorna han skapade. Tror han blev stressad av min grymma saab, för när han svängde av för att tanka eller nåt understyrde han rätt upp på en hög refug... :confused: Tror inte hans framvagn var vacker efter det. Tufft läge för honom o ringa hem till farsan och förklara. :yoparty
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Muhuaha piska en porsche (hyffsat ny) Tills jag fick i 5:an då for han om mig med typ 50 kmh högre fart. :hihi Men hade plockat han på ett ½ blackrace :)


(Ja jag tycker det är coolt att en sketen 125a piskar en "sportbil" även om det bara är dom första 100 meterna)
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
wheelie82 skrev:
2505474 Detta påminner mig om en dryg grabb i ny lexus som höll på o skulle visa vad bilen gick för. Detta på e20 norr om göteborg. Han låg jämsides i några rödljus och höll på o varva o hetsa, jag åkte gammal förgasar-saab900.. Så jag lät honom hållas men hängde med en bit bakom hela tiden för att se hur illa han körde. När han kom ikapp andra bilar blev han tvungen att bromsa innan han blev omsläppt så jag hängde bara med i luckorna han skapade. Tror han blev stressad av min grymma saab, för när han svängde av för att tanka eller nåt understyrde han rätt upp på en hög refug... :confused: Tror inte hans framvagn var vacker efter det. Tufft läge för honom o ringa hem till farsan och förklara. :yoparty
hahahaha:D
 

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Ort
I Södra Roslagen
Hoj
ZX10-R svart som natten
Markus skrev:
2502340 Ursäkta avbrottet, men är det du som slagit LS-Mike på näsan eller vad har hänt?

Å vem f-n är du?
Näsan fixade han alldeles själv. Två pekfingrar och en spegel, allt som behövs för detta skönhetstrick :rolleyes:
 

hjelmfrillan

En otrolig blick för spelet
Gick med
15 Oct 2003
Ort
Huskvarnas förort Jönköping
Hoj
xt660r
Hello lads.......
Nu ska jag berätta. Hade vart ute på min dagliga repa och va lite småirriterad när jag kom in till stan igen där alla körde jäättelångsamt och va allmänt i vägen. Kom upp till en korsning där jag fick vänta jättelänge på grönt. Hör hur det varvas frenetiskt bakom mig och det rullar upp en Porche boxter med en flinande tönt i. Nu blev jag ännu mer irriterad så klart. Varvade till lite med bladen och det triggade porchetönten ännu mer som vid det här laget stirrade sig galen på ljus-signalen i hopp om att kunna dra mig vid grönt. Grönt blev det och porchen drog iväg som faannn med skrikande däck. Jag körde lugnt och försiktigt fram till nästa rödljus där han i porchen väntade på mig med ett hånflin på läpparna. Va?? :confused: tänkte jag och blev förvånad som f-n över att killen trott att han toookdragit mig. Jaja du ska få tro att du är bäst i din fina lilla porche tänkte jag. Sen gav han mig fingret!!!!
ÄR HAN PÅ RIKTIGT.......hornen började klia innanför hjälmen och DET är väldigt irriternade om man redan är irriterad. För j-vulen. OK då tänkte jag och rättade till pungen som låg fel i skinnet. Varvade upp bladen lite. Grönt ljus och han försvann bakom mig rätt fort. Hur som så har blåvit vart rätt heta i stan under veckan så jag drog av på gas och hornen slutade klia. Lägger som vanligt ned hojen i min favvosväng. Då kommer porchen som ett as i kurvans vänstra körfält. Uppenbarligen kunde han inte hantera bilen i den hastigheten utan började slira över på mitt körfält. Med ordentligt nedlägg blir jag tvungen att sätta vänstra armbågen i sidan på hans bil. Får lite oreda på hojen och är en hårsmån från att klota. Nu blir jag GALEN :mad: av ilska. Första tanken är att köra ikapp honom och slå av ena bakspegeln med mina racehandskar men jag lugnar ned mig och han får det LÅNGA fingret ett par tre gånger innan aset svänger av. Så kan det gå ibland med folk som tror dom är gud på roadsen. Att folk orkar. Nä jag skulle nog slagit sönder hans backspelgel i af. Det hade kännts skönt, väldigt skönt. Lite outlaw över det oxå.....fan va tuff jag är.

Tänkte jag bara skulle dela med mig lite.

edit; PORSCHE stavas det ju såklart


:skrämd
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top