2500430 Hello lads.......
Nu ska jag berätta. Hade vart ute på min dagliga repa och va lite småirriterad när jag kom in till stan igen där alla körde jäättelångsamt och va allmänt i vägen. Kom upp till en korsning där jag fick vänta jättelänge på grönt. Hör hur det varvas frenetiskt bakom mig och det rullar upp en Porche boxter med en flinande tönt i. Nu blev jag ännu mer irriterad så klart. Varvade till lite med bladen och det triggade porchetönten ännu mer som vid det här laget stirrade sig galen på ljus-signalen i hopp om att kunna dra mig vid grönt. Grönt blev det och porchen drog iväg som faannn med skrikande däck. Jag körde lugnt och försiktigt fram till nästa rödljus där han i porchen väntade på mig med ett hånflin på läpparna. Va??
tänkte jag och blev förvånad som f-n över att killen trott att han toookdragit mig. Jaja du ska få tro att du är bäst i din fina lilla porche tänkte jag. Sen gav han mig fingret!!!!
ÄR HAN PÅ RIKTIGT.......hornen började klia innanför hjälmen och DET är väldigt irriternade om man redan är irriterad. För j-vulen. OK då tänkte jag och rättade till pungen som låg fel i skinnet. Varvade upp bladen lite. Grönt ljus och han försvann bakom mig rätt fort. Hur som så har blåvit vart rätt heta i stan under veckan så jag drog av på gas och hornen slutade klia. Lägger som vanligt ned hojen i min favvosväng. Då kommer porchen som ett as i kurvans vänstra körfält. Uppenbarligen kunde han inte hantera bilen i den hastigheten utan började slira över på mitt körfält. Med ordentligt nedlägg blir jag tvungen att sätta vänstra armbågen i sidan på hans bil. Får lite oreda på hojen och är en hårsmån från att klota. Nu blir jag GALEN
av ilska. Första tanken är att köra ikapp honom och slå av ena bakspegeln med mina racehandskar men jag lugnar ned mig och han får det LÅNGA fingret ett par tre gånger innan aset svänger av. Så kan det gå ibland med folk som tror dom är gud på roadsen. Att folk orkar. Nä jag skulle nog slagit sönder hans backspelgel i af. Det hade kännts skönt, väldigt skönt. Lite outlaw över det oxå.....fan va tuff jag är.
Tänkte jag bara skulle dela med mig lite.
edit; PORSCHE stavas det ju såklart