du får inte lämna oss för gott
den där tuffa jargongen folk har .måste hänga ihop med dålig självkänsla. brukar vara typisk femton åringar att vara sådana, vissa bär med sig loser-mentalititen upp i åldern.det verkar som att man inte klarar av att visa sina lite känsliga "töntiga för vissa " sidor, och att det ända som gäller är att köra snabbt, att kunna svara tilbaks med ett snabba vitsiga svar , lyssan på tuff musik, aldrig love ballads, inte visa sig svag, jag tycker själv att det är ett tecken på svaghet att inte våga visa sig svag, att man faktiskt tycker om backstreet boys,, osv
och vissa förstår inte att det faktiskt är en annan människa man talar med, och att man måste visa lite finkänslighet. behandla folk med respekt. man kanske inte fick lära sig hemmifrån?? då alla bär sina brister,o hur tuff någon än påstår sig vara, svider det allltid at få kritik.
Jag föredrar att servera kritik bra ett bra sätt, då chansen är mycket större att personen tar det till sig. sen finns det tusen sätt att servera det dåligt. vilket innebär att person tar det till sig mindre bra, vilket inte är bra om "MAN VILL DEN PERSONENS BÄSTA" vilket inte alla vill, huvudtanken för dom är att GLÄNSA med sin otroliga smarthet o kvickhet.
vill iallafall säga att jag alltid uppskattat dina "kompetenta" inlägg o trådar, och svar jag fått när jag undrat över något. du har ju fått guru status åtminstone av mig, jag tror inte jag är ensam om et.
du är en av orsakerna till att man är inne på sporthoj stup i kvarten, och att sporthoj förlorar lite utav sin glans ifall du bailar av tåget
rick