Skönt att höra att du efter omständigheterna mår bra ! Passar på att ta dig som ett exempel på att blodgivare är skillnad på liv och död
Bli blodgivare - Man kan faktiskt rädda en hojbroders liv !!
Anmäl er här NU !! http://geblod.nu/bli-blodgivare/
Sitt inte bara och tänk att "åhhhh vad bra att det finns folk som lämnar" Anmäl DIG nu....... pronto
Tog tag i det för en dryg timme sen. Nu får man se om de vill ha ävjan i rörsystemet. Det jobbiga var att de fick en nästan att känna sig skyldig för att man ville signa på för att ge. Mitt enda incitament är att, om än passivt, göra en insats. Själv fått och p g a återkommande ingrepp ville de inte ha mitt blod, sen har det liksom blivit skjutet på framtiden, en massa framtid som nu är dåtid.
Blodvärdet ypperligt, ådrorna sådär numera, (hoppas det är för att de ligger lite för inbakade i fett som ska bort. Fler armhävningar), undertrycket lite högt men då hade jag gått raskt raka vägen dit i värmen. Det är en timmes hurtig promenad från var jag befann mig och jag gillar inte hetta. och såg väl likadan ut... Gått ner 10 kg sen årsskiftet, nej sen slutet av mars och har 7-8 kvar till ok vikt. En hel del på en såpass liten farbror.
Jag gjorde at' och resten ligger i provsvaren om ca en vecka. Man vill ju duga.
Last edited: