Tjenare.... Jag jobbar på Shell i Aspudden i Sthlm...
Jag tycker det är tråkigt och pinsamt att kollegor till mig har agerat på det sättet som de gjorde...
Det enda rätta se skulle ha varit att ta fram brandsläckaren och ha den nära till hands om det skulle bli en brand, sannera så mkt av bensinen som möjligt...det finns sanneringspulver på stationen. sen så skulle man givetvis hjälpa kunden att flytta sin bil...
Visst vi kan diskutera om man verkligen skall framföra ett fordon om man inte ens vet hur man byter lampor, torkablad och vart man fyller på spolarvätska...tanka kan de inte ibland heller...
Det är för mig en gåta?
Välkomna till Shell Aspudden...
Men gärna nykter,drogfri, trevligt humör...
Ps.
Jag jobbar på natten. så jag kan säga att man har stött på en och annan kunder som inte är motagliga gör normal service... och det händer varje natt...
Hur många utav er hade orkat med ett gäng fulla kids som bara svinar och snor så fort man blinkar, eller psykiskt sjuka människor som lever i sin egna lilla värd, eller ett par uteliggare som tigger efter mat och luktar illa, eller bara ett gäng "svensson" som har tagit en sup för mkt och är allmänt störande?
osv. osv. listan kan göras hur lång som helst... detta händer när ni andra sover...
Sväng gärna förbi på macken och upplev själva hur det är att jobba i ett serviceyrke...
Men det finns flerfördelar en nackdelar därför jobbar jag kvar...
//Henrik